Sorry bro.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:25 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Ik deel dezelfde mening als jij arie
Tja, gewoon meewerken toch?quote:Op woensdag 23 december 2020 23:05 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Twee dagen geleden in Rotterdam:
[..]
Heeft amper het nieuws gehaald. De politiekogel kwam in de borstkas van de burger terecht. Vlakbij zijn hart.
Je was erbij ? Was het je maat ?quote:Op woensdag 23 december 2020 23:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als onschuldige burger je uit de voeten maken als er schoten klinken en dan nog een trap na krijgen als je een kogel kopt. Goed gehandeld heur. Deze guy
Heb jij ooit helder na hoeven denken terwijl een stel schreeuwende kerels hun vuurwapen op je aan het richten waren?quote:Op woensdag 23 december 2020 23:26 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Lekker door blijven rennen nadat de politie een waarschuwing schot lost en dan verontwaardigd doen als ze daarna voor echt schieten
Echt hoe dom kan je zijn.
Beweegt minder en is een groter doel.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:28 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
[..]
Hoe is dat risico op borsthoogte kleiner dan?
Ahh ja op die manier!quote:Op woensdag 23 december 2020 23:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Beweegt minder en is een groter doel.
Ja dat is ook wel zo.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:32 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als de politie zegt dat ik moet stoppen en daarbij een waarschuwing schot lost dan stop ik wel. Ik hoef geen kogel in mijn rug namelijk.
quote:Op woensdag 23 december 2020 23:35 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat zegt de meerderheid over groepsverkrachting ook.
En voordat ze een waarschuwingsschot lossen roepen ze eerst een paar keer 'stop politie'. Op dat moment had hij al kunnen stoppen.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:32 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als de politie zegt dat ik moet stoppen en daarbij een waarschuwing schot lost dan stop ik wel. Ik hoef geen kogel in mijn rug namelijk.
Jij wel?quote:Op woensdag 23 december 2020 23:30 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Je was erbij ? Was het je maat ?
Wanneer een vuurwerkliefhebber een romeinse kaars in je liefdesgaatje doet keur ik het ook af hoor.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:35 schreef Farenji het volgende:
[..]
Dat zegt de meerderheid over groepsverkrachting ook.
Ja het is allemaal heel zwart wit, de schuld van deze onschuldig jongen die toevallig daar was. En de politie treft geen enkele blaam natuurlijk, terwijl zij de professionals zijn die getraind horen te zijn in wanneer zij geweld horen te gebruiken.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En voordat ze een waarschuwingsschot lossen roepen ze eerst een paar keer 'stop politie'. Op dat moment had hij al kunnen stoppen.
I rest my case.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:37 schreef Starhopper het volgende:
Ooh en van mij mogen ze al die tokkies die met vuurwerk gooien naar de politie neerknallen.
Ander vuurwerk kan het niet wezen, want rotjes en ander knalvuurwerk is permanent verboden.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:38 schreef Nober het volgende:
Heb al enkele knalerwtjes gehoord, gaan nog best hard.
Ja, laten we dit vooral door trekken naar meerdere dingen. GeWoOn ScHiEtUnNnquote:Op woensdag 23 december 2020 23:37 schreef Starhopper het volgende:
Ooh en van mij mogen ze al die tokkies die met vuurwerk gooien naar de politie neerknallen.
Precies.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ander vuurwerk kan het niet wezen, want rotjes en ander knalvuurwerk is permanent verboden.
Als iemand vlucht valt er moeilijk wat te vragen hequote:Op woensdag 23 december 2020 23:38 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja het is allemaal heel zwart wit, de schuld van deze onschuldig jongen die toevallig daar was. En de politie treft geen enkele blaam natuurlijk, terwijl zij de professionals zijn die getraind horen te zijn in wanneer zij geweld horen te gebruiken.
Gewoon eerst schieten later vragen stellen. En Nikonlover zag dat het goed was.
Permanent?quote:Op woensdag 23 december 2020 23:39 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ander vuurwerk kan het niet wezen, want rotjes en ander knalvuurwerk is permanent verboden.
Ik niet maar weet je, laat ook maar.quote:
Astronautjes waren vanaf dit jaar sowieso al verboden. Voor de handhaving was het namelijk moeilijk om "de cobra's met de kracht van een handgranaat" te onderscheiden van een rotje dat je veilig in je hand kan laten afgaan. De opleiding tot politieagent duurt 3-4 jaar en is hbo niveau.quote:
Als iemand vlucht vormt hij ook geen directe dreiging dus dan is het nog debieler dat ze hem neer hebben geschoten.quote:Op woensdag 23 december 2020 23:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als iemand vlucht valt er moeilijk wat te vragen heAls hij gewoon had meegewerkt, dan hadden ze direct gezien dat ze de verkeerde hadden. Vluchten voof de politie moet je gewoon niet doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |