SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Goedemorgen livelink.quote:
Ik ben er ook echt heel, heel hard aan toe. Ik ben dit jaar uiteindelijk nog geen hele week achter elkaar vrij geweest. Ik heb wel veel uren gepakt door eerder te stoppen met werken.quote:Op donderdag 24 december 2020 07:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Laatste dag voorlopig!
Ik stem voor!quote:Op donderdag 24 december 2020 07:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben er ook echt heel, heel hard aan toe. Ik ben dit jaar uiteindelijk nog geen hele week achter elkaar vrij geweest. Ik heb wel veel uren gepakt door eerder te stoppen met werken.
Ik merk dat ik het niet goed vol hou om van 08.30 - 17.00 thuis te werken. Die uurtjes eerder stoppen had ik echt nodig. Op kantoor vind ik het geen probleem, maar thuis werken is vermoeiender. En nu ik dus al dik 3 weken wel van 08.30 - 17.00 werk, raak ik een beetje geestelijk uitgeput, terwijl je lichamelijk eigenlijk niks doet.
Ik hoop trouwens dat we vandaag een uurtje eerder mogen stoppen. Voorgaande jaren was dat wel altijd zo.
Ja, er moeten echt dingen gaan veranderen volgend jaar. Maar eerst maar eens uit die lockdown en pandemie komen.quote:Op donderdag 24 december 2020 07:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik stem voor!Je mag een uurtje eerder stoppen.
En ik vind dat je volgend jaar ook gewoon eens vakantie moet nemen. Volgende week toch weer 1 dag werken..... dus nog geen vakantie.
De komende paar dagen extra genieten, livelink. Dat verdien je zeker.
Gelukkig hoef jij daar weinig voor te doen.quote:Op donderdag 24 december 2020 07:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, er moeten echt dingen gaan veranderen volgend jaar. Maar eerst maar eens uit die lockdown en pandemie komen.
Zeker. En ik ga ook echt aangeven dat ze me niet mogen storen voor vragen van de accountants.quote:Op donderdag 24 december 2020 07:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij daar weinig voor te doen.
Ga je je werk de komende dagen ook wel loslaten?
Hup in de (arren)slee dan.quote:Op donderdag 24 december 2020 08:29 schreef MadMaster het volgende:
Ho Ho Ho!![]()
![]()
Zo op pad, het aangeschoten wild ophalen én twee kerstbroodjes...
quote:Op donderdag 24 december 2020 08:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker. En ik ga ook echt aangeven dat ze me niet mogen storen voor vragen van de accountants.
quote:Op donderdag 24 december 2020 08:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker. En ik ga ook echt aangeven dat ze me niet mogen storen voor vragen van de accountants.
Je laat ons gewoon in de steek.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:20 schreef just me het volgende:
[..]go livelink
![]()
goedemorgen, straks maar mijn koffertje pakken en dan zien jullie me de komende dagen weinig hier.
In gedachten ben ik bij julliequote:Op donderdag 24 december 2020 09:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Je laat ons gewoon in de steek.
Maar je hebt groot gelijk hoor.Geniet van de komende dagen met de kabouters.
quote:Op donderdag 24 december 2020 09:26 schreef just me het volgende:
[..]
In gedachten ben ik bij jullie
Ik zal af en toe wel meelezen hier, ik hou jullie in de gaten
Heel veel plezier de komende dagen!quote:Op donderdag 24 december 2020 09:20 schreef just me het volgende:
[..]go livelink
![]()
goedemorgen, straks maar mijn koffertje pakken en dan zien jullie me de komende dagen weinig hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2020 09:33 schreef MadMaster het volgende:
Het wild is binnen, het lijkt me wel genoeg voor 4 personen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wordt 4 dagen gourmetten dan.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dat ziet er erg goed uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje weinig, maar erg lekkerJuin uit Eigen Tuin!
We zijn niet allemaal zo'n grote eter als jij, Symph.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat ziet er erg goed uit...
Beetje weinig, maar erg lekker
Rond lunchtijd beginnen, dan red je het wel voor middernacht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Voor de zekerheid heeft mw. MM 4 deluxe én 4 wild schotels besteld i.p.v. 2 om 4.quote:Op donderdag 24 december 2020 09:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat wordt 4 dagen gourmetten dan.
Ik denk dat we na 1e kerstdag een pan vol bouillon hebben...quote:Op donderdag 24 december 2020 09:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Rond lunchtijd beginnen, dan red je het wel voor middernacht.
quote:Op donderdag 24 december 2020 09:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de zekerheid heeft mw. MM 4 deluxe én 4 wild schotels besteld i.p.v. 2 om 4.
En nog wat mini hamburgers, want die zaten er niet bij...
Symph is een kaasliefhebber?quote:Op donderdag 24 december 2020 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier wordt het vanavond rode kool met oa cranberries erin, aardappelpuree met cheddar er doorheen en chipolataworstjes. Morgen (borrel)hapjes en zaterdag kaasfondue. Bij de hapjes erg veel kaas, want er werd uiteraard nog meer kaas meegenomen
Daar helpt geen vaccin tegenquote:Op donderdag 24 december 2020 11:34 schreef brother52 het volgende:
Ik ben de hele ochtend al kerstliedjes aan het draaien...
Moet ik me opnieuw laten testen?
Dat ga ik niet beweren, als ik het had geregeld had het mij ook kunnen overkomen.quote:Op donderdag 24 december 2020 10:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh my, mw MM is nog erger dan bepaalde mensen die ik ken
Vanavond wordt het gewoon een broodje oude boerenkaas, denk ik...quote:Op donderdag 24 december 2020 10:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier wordt het vanavond rode kool met oa cranberries erin, aardappelpuree met cheddar er doorheen en chipolataworstjes. Morgen (borrel)hapjes en zaterdag kaasfondue. Bij de hapjes erg veel kaas, want er werd uiteraard nog meer kaas meegenomen
Ik luister nu naar de Top 4000, waar gelukkig de meeste meuk nu wel geweest is.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:34 schreef brother52 het volgende:
Ik ben de hele ochtend al kerstliedjes aan het draaien...
Moet ik me opnieuw laten testen?
Ik stem altijd wel voor de top2000 maar luister eigenlijk nooit.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik luister nu naar de Top 4000, waar gelukkig de meeste meuk nu wel geweest is.
Hoop ik tenminste...
The Cure nu met A Forest, mijn 1e keuze vwb de Top2000...
Ik andersom, ik heb alleen dit jaar sinds tijden weer eens gestemd omdat we met het werk een eigen afgeleide lijst samen hebben gesteld...quote:Op donderdag 24 december 2020 11:47 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik stem altijd wel voor de top2000 maar luister eigenlijk nooit.
Dat is niet goed hoor.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:45 schreef ToT het volgende:
En wij luisteren (en kijken) hier naar:Hee luitjes!
quote:Op donderdag 24 december 2020 11:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is niet goed hoor.
Zo worden de kinderen al vroeg geïndoctrineerd om vooral een grijze muis te zijn...
Uit mijn lijstje zijn er 12 in de Top 2000 terecht gekomen, allemaal voorkeuze songs.quote:Op donderdag 24 december 2020 11:55 schreef brother52 het volgende:
Ik stem ook tegen beter weten in. Het gros van waar ik op stem zal de lijst nooit halen maar ze vragen om mijn favorieten en dan krijgen ze die.
quote:Op donderdag 24 december 2020 15:48 schreef Rafeiro het volgende:
Ik pleur me zo nog even onder de douche door en dan maar wat tapas halen ofzo.
Invulling geven is zo lastig nu.
Nog net op tijd dus.quote:Op donderdag 24 december 2020 16:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat een leuke kerstkaart MadMaster, dankjewel
Ai, vier je kerst in je eentje?quote:Op donderdag 24 december 2020 15:48 schreef Rafeiro het volgende:
Ik pleur me zo nog even onder de douche door en dan maar wat tapas halen ofzo.
Invulling geven is zo lastig nu.
Toch per ongeluk suikerbiet gekocht...quote:Op donderdag 24 december 2020 17:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, de rode kool moest volgens het recept 20 minuutjes zachtjes koken, het staat al ruim 3 kwartier op en ik denk dat het nog zeker een half uur nodig heeft. Smaak zit er ook al niet aan, ik ben benieuwd wat het over een half uur wordt
Dat lijkt me inderdaad het meest waarschijnlijke. Man, wat een ellendequote:Op donderdag 24 december 2020 17:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch per ongeluk suikerbiet gekocht...
Geniet van deze dagen!quote:Op donderdag 24 december 2020 18:04 schreef livelink het volgende:
Zo, dat was dus niet een uurtje eerder stoppen met werken. Gewoon tot 17.00. En toen was ik zo gaar (ik wel, Doedezemaar) dat ik even ben gaan wandelen.
Nu kan ik er weer tegenaan. Laat de Kerst maar komen
Girl Powerrrrrrr....!quote:Op donderdag 24 december 2020 18:04 schreef livelink het volgende:
Zo, dat was dus niet een uurtje eerder stoppen met werken. Gewoon tot 17.00. En toen was ik zo gaar (ik wel, Doedezemaar) dat ik even ben gaan wandelen.
Jammer, het ziet er lekker uit...quote:Op donderdag 24 december 2020 18:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Nou, we hebben het opgegeten, maar de andere helft die ik wilde invriezen gaat de prullenbak in. Dit recept is dus geen aanrader https://recepten.lidl.nl/(...)-tatin-van-spruitjes
Yup helemaal allenig. Het is even niet anders.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 18:04 schreef livelink het volgende:
All you need is love.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
Ik zit All you need is love te kijken. Om een of andere reden vindt mijn man dat echt bij Kerst horen. Hij kijkt altijd![]()
Het was trouwens maar goed dat we niet meer precies wisten wat we nou bij de slager hadden besteld, want de slager wist het zelf ook allemaal niet meer![]()
Het was hen allemaal wat te veel geworden en het was 1 grote chaos.
Wij hadden wat hapjes en een stuk vlees besteld en uiteindelijk hebben we dus ook wat hapjes en een stuk vlees gekregen, maar dan wel wat ze nog hadden liggen. We bleken inderdaad rollade te hebben besteld, maar het is rosbief geworden. En de hapjes waren ook anders dan die wij besteld bleken te hebben, maar ons maakte het allemaal niet echt iets uit, gelukkig.
Euh...quote:Op donderdag 24 december 2020 21:30 schreef livelink het volgende:
Ik zit All you need is love te kijken. Om een of andere reden vindt mijn man dat echt bij Kerst horen. Hij kijkt altijd![]()
quote:Het was trouwens maar goed dat we niet meer precies wisten wat we nou bij de slager hadden besteld, want de slager wist het zelf ook allemaal niet meer![]()
Het was hen allemaal wat te veel geworden en het was 1 grote chaos.
Wij hadden wat hapjes en een stuk vlees besteld en uiteindelijk hebben we dus ook wat hapjes en een stuk vlees gekregen, maar dan wel wat ze nog hadden liggen. We bleken inderdaad rollade te hebben besteld, maar het is rosbief geworden. En de hapjes waren ook anders dan die wij besteld bleken te hebben, maar ons maakte het allemaal niet echt iets uit, gelukkig.
Ik zag gisteren een voorstukje bij Beau (geloof ik).quote:Op donderdag 24 december 2020 21:55 schreef livelink het volgende:
Voor zover ik weet zijn we geen familie![]()
Wij gaan de docu over Youp nog later terugkijken.
Spoileralert all you need is love: Zuid-Limburg heeft zwaar gesponsord.
Klopt. Wel mooie plaatjes hoor. Maar ik ben bevooroordeeld.quote:Op donderdag 24 december 2020 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een voorstukje bij Beau (geloof ik).
Iets met grotten en hotels in Maastricht...
Ik ben wel bang dat ik de idyllische plaatjes in de sneeuw wel ga missen...quote:Op donderdag 24 december 2020 21:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt. Wel mooie plaatjes hoor. Maar ik ben bevooroordeeld.
Ja, mijn ouders komen allebei uit Zuid-Limburg. Mijn hele familie woont daar.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben wel bang dat ik de idyllische plaatjes in de sneeuw wel ga missen...
Heb jij Limburgse roots?
Aha, mooi gebied...quote:Op donderdag 24 december 2020 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders komen allebei uit Zuid-Limburg. Mijn hele familie woont daar.
Goed voor jezelf blijven zorgen hoor. Pappadews hebben we hier ook voor morgen, gevuld met, je raadt het al, kaasquote:Op donderdag 24 december 2020 22:03 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb nu wrapjes met Mexicaans gehakt en wat sweet peppadew.
Toch maar wat te knagen.
Doe je goed, Raf. Na deze Kerst komt weer een volgende met je familiequote:Op donderdag 24 december 2020 22:03 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb nu wrapjes met Mexicaans gehakt en wat sweet peppadew.
Toch maar wat te knagen.
Ik ben weer mijn wachtwoord voor spotify vergeten. Morgen maar even verder kijken. Ik vrees het ergste.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:58 schreef DJ11 het volgende:
Leuk topic dit: MUZ / How bad is your spotify?
Voor de lol heb ik maar een playlistje gemaakt op basis van de bevindingen
Heb jij nou meteen de eerste dag al uitgeslapen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:15 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
En natuurlijk ook van mij hele fijne Kerstdagen gewenst.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 december 2020 08:29 schreef just me het volgende:
Voor jullie allemaal gezellige dagen gewenst
Jaquote:Op vrijdag 25 december 2020 09:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij nou meteen de eerste dag al uitgeslapen?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Voor jou nog een kabouterkerstwens
[ afbeelding ]
Dat ben ik vaak genoeg.quote:
quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ben ik vaak genoeg.
Dan wil het nog niet lukken.
Maar het is je gegund.
Klinkt goed, Rafeiro. En blijf daar gewoon even hangen, dat mag en kan best.quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:42 schreef Rafeiro het volgende:
Awww belt mijn zwager net dat ie vlees aan het snijden is en dat ze ook voor mij een bordje maken die ik dan zelf mag gaan bakken hier. Eend, zwijn, diamandhaas en nog wat en een krabsalade en gewone salade
Oh, da’s lief van zequote:Op vrijdag 25 december 2020 14:42 schreef Rafeiro het volgende:
Awww belt mijn zwager net dat ie vlees aan het snijden is en dat ze ook voor mij een bordje maken die ik dan zelf mag gaan bakken hier. Eend, zwijn, diamandhaas en nog wat en een krabsalade en gewone salade
quote:Op vrijdag 25 december 2020 14:42 schreef Rafeiro het volgende:
Jij ook een fijne kerst, zorro!quote:Op vrijdag 25 december 2020 20:26 schreef zorro28 het volgende:
Toch hier nog maar even iedereen een fijne kerst wensen!
Jij en J. ook.quote:Op zaterdag 26 december 2020 00:46 schreef robdriessen het volgende:
Fijne kerst, luistervriendjes. <3
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:22 schreef MadMaster het volgende:
Het was tweede kerstdag, tweeduizend twintig,
Ik herinner me dat nog goed, de gourmetschotel was leeg....
![]()
![]()
Op 2 stukjes van de deluxe schotels en zo'n 6 stukjes van de wildschotels na is alles opgegaan.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op 2 stukjes van de deluxe schotels en zo'n 6 stukjes van de wildschotels na is alles opgegaan.
We hebben er 3 uur over gedaan en het was gruwelijk lekker...
Jij ook de 1e kerstdag goed doorgekomen?
Ja, hoewel ik de hele dag nog niks had gegeten en we er niet zo heel veel bij hebben gegeten.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan had mw MM er dus toch goed aan gedaan om iets meer te bestellen.
Nice!quote:En ja hoor. Heerlijke maaltijd op. Schoonzus had weer goed gekookt.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:22 schreef MadMaster het volgende:
Het was tweede kerstdag, tweeduizend twintig,
Ik herinner me dat nog goed, de gourmetschotel was leeg....
![]()
![]()
Dat wordt ruzie in de buurt dan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik de hele dag nog niks had gegeten en we er niet zo heel veel bij hebben gegeten.
Onze buren hebben vandaag 3 schotels met z'n vieren, ik vrees het ergste...
[..]
Nice!
Kerst is op zich een niks feest, maar dat bij elkaar eten is toch wel een must...
Goedemorgen Symph.quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Goed je best gedaan![]()
Het zag er ook erg goed uit.
Jij ook lekker gegeten?quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Goed je best gedaan![]()
Het zag er ook erg goed uit.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:00 schreef just me het volgende:
goedemorgen. Ik heb gisteren ook heerlijk gegeten!
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:23 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Wij hadden voor gisteren eten besteld bij een lokale bistro. Het was erg lekker en veel. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!
Verder weer leuke surprises, gedicht en cadeautjes. Vandaag een relaxdagje, alleen zo even naar mijn vader en bij mijn moeder alle cadeautjes ophalen. We zijn vannacht terug naar huis gelopen.
In de loop van de dag wordt ik weer naar huis gebracht maar dan eten Merel en de kabouters bij mij voordat ze weer terug gaan. Heeft haar man rust en kan hij met n vriend voetbal kijkenquote:
Nee maar ook de surprises moeten mee, eten wat over is gebleven en andere dingen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Waren het zoveel cadeau's dan?
Neem je eten mee, of heb je zelf genoeg in huis?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:25 schreef just me het volgende:
[..]
In de loop van de dag wordt ik weer naar huis gebracht maar dan eten Merel en de kabouters bij mij voordat ze weer terug gaan. Heeft haar man rust en kan hij met n vriend voetbal kijken
Aloha!quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:00 schreef just me het volgende:
goedemorgen. Ik heb gisteren ook heerlijk gegeten!
Oma wordt weer even misbruikt...quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:25 schreef just me het volgende:
[..]
In de loop van de dag wordt ik weer naar huis gebracht maar dan eten Merel en de kabouters bij mij voordat ze weer terug gaan. Heeft haar man rust en kan hij met n vriend voetbal kijken
quote:Op zaterdag 26 december 2020 08:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij ook lekker gegeten?
Kaas met kaas en kaas en vla?
Tapas met extra kaas, niks mis mee.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er kunnen nooit genoeg K's zijn...
Je had toch 5 liter vla ingeslagen, aldus je eega?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tapas met extra kaas, niks mis mee.
En de koeling met desserts was volledig leeggeraust helaas.
Dat dusquote:Op zaterdag 26 december 2020 09:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oma wordt weer even misbruikt...
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:41 schreef just me het volgende:
[..]
Dat dusen eten heb ik niet in huis dus dat wordt vanaf hier meegenomen!
Zijn die 5 liter al op?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je had toch 5 liter vla ingeslagen, aldus je eega?
Mooi, dan hoef je daar in ieder geval dus niet naar om kijken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:41 schreef just me het volgende:
[..]
Dat dusen eten heb ik niet in huis dus dat wordt vanaf hier meegenomen!
quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat Henk er een infuus mee aangelegd heeft of zo...
Komen ze vanmiddag of vanavond?quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef je daar in ieder geval dus niet naar om kijken.
Vandaag komt ons bezorgmenu, ben erg benieuwd...
Het menu?quote:
Ja mooie initiatieven zo. De bistro waar wij gisteren het eten hadden gehaald, waren 's morgens om 05:00 uur al begonnen. Ze hadden geloof ik iets van 600 bestellingen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het menu?
Onze vrienden halen het om 15.00 uur op bij het restaurant en wij arriveren bij hen in Leiden om 16.00 uur.
Het hoeft alleen maar hier en daar opgewarmd te worden.
Ik vind de inventiviteit van de restauranthouders mooi om te zien.
Ben ook blij voor hen dat ze vrijwel overal uitverkocht zijn...
Mooi, en ze hoeven na afloop van de avond niet op te ruimen!quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja mooie initiatieven zo. De bistro waar wij gisteren het eten hadden gehaald, waren 's morgens om 05:00 uur al begonnen. Ze hadden geloof ik iets van 600 bestellingen.
Smakelijk alvast!quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het menu?
Onze vrienden halen het om 15.00 uur op bij het restaurant en wij arriveren bij hen in Leiden om 16.00 uur.
Het hoeft alleen maar hier en daar opgewarmd te worden.
Ik vind de inventiviteit van de restauranthouders mooi om te zien.
Ben ook blij voor hen dat ze vrijwel overal uitverkocht zijn...
Precies.quote:Op zaterdag 26 december 2020 09:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mooi, en ze hoeven na afloop van de avond niet op te ruimen!
quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:13 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph bedoelde dat hij graag een kersttoetje mee had willen nemen zodat ik ook een dessert zou hebben, maar er was niks meer, dus toen heeft hij alleen zijn vla meegenomen (en zijn hamsterneigingen steken dan kennelijk nog meer de kop op)
Nee hoor, ik had ook kaas ( en olijven, chorizo, fuet, dolmades, dadels omwikkeld met spek, gerookte zalm en borrelbrood met een smeersel). Ik zorg wel goed voor mezelf hoor, ik had alleen geen zin om een toetje te maken en vla lust ik nietquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus hij heeft zich tegoed gedaan aan kaas en vla en jij hebt op een spreekwoordelijk houtje mogen bijten?
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had ook kaas ( en olijven, chorizo, fuet, dolmades, dadels omwikkeld met spek, gerookte zalm en borrelbrood met een smeersel). Ik zorg wel goed voor mezelf hoor, ik had alleen geen zin om een toetje te maken en vla lust ik niet
quote:Op zaterdag 26 december 2020 10:48 schreef MadMaster het volgende:
Mijn schoonmoeder blijkt gisterenavond stiekem een lading eten in onze tas verstopt te hebben.
Gevulde kreeft, oesters, kaas (daar zijn ze weer!) en allerlei crackers.
Omdat we dit jaar geen cadeautjes deden, heeft ze het zo maar opgelost, zegt ze net...
Gelukkig stond de tas koel in de berging en niet bij de kachel in de hal of zo...
Ik ben de laatste lading nieuwe muziek van 2020 aan het luisteren. Daar moet ik voorrang aan geven, omdat ik anders niet over kom met de dingen die ik deze week nog wil doen. Moet ook nog een remix afmaken en een jaarlijst voorbereiden.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:02 schreef MadMaster het volgende:
Of er nou iemand gaat luisteren of niet (muzikale concurrentie genoeg momenteel...), maar omdat er nog geen Kerst show is geweest hier, neem ik die taak zo op me vanaf 12.30 uur...
Hé!quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:30 schreef livelink het volgende:
Ingetuned en hallo.
(Nog) geen zin in de top 2000
Het eten was lekker, maar met mijn zoon ging het niet goed. Hij slaapt nauwelijks meer en heeft gisteren ook niks gegeten. Ben nog tot 02.00 met hem bezig geweest vannacht en vanochtend om 07.00 alweer op gestaan omdat hij de katten was aan het etteren. Daarna is hij gelukkig wel in slaap gevallen.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé!
Ik had helemaal niemand verwacht, dus meer dan welkom!
Alles nog een beetje los gelopen gisteren?
Poeh, dat is uiteindelijk toch minder...quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Het eten was lekker, maar met mijn zoon ging het niet goed. Hij slaapt nauwelijks meer en heeft gisteren ook niks gegeten. Ben nog tot 02.00 met hem bezig geweest vannacht en vanochtend om 07.00 alweer op gestaan omdat hij de katten was aan het etteren. Daarna is hij gelukkig wel in slaap gevallen.
Nu maar hopen dat hij vandaag wel iets eet. Als het niet goed met hem gaat, dan eet hij niet en dan kom je in een vicieuze cirkel, want als hij niet eet gaat het alleen maar nog slechter met hem. De enige manier om dat te doorbreken is om te zorgen dat hij toch wat eet. Maar dat is ons gisteren dus niet gelukt.
Nee, Brian Setzer van The Stray Cats.quote:
Heb één keer de Notenkraker Suite ballet versie gezien en we zaten tussen alleen maar bejaarden...quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:55 schreef Melting het volgende:
Ook even ingetuned.
Muziek tijdens het poetsen.
Hoi Meltingquote:Op zaterdag 26 december 2020 12:55 schreef Melting het volgende:
Ook even ingetuned.
Muziek tijdens het poetsen.
Nee, wilde eerst wel draaien maar ben rond 19.00 uur gaan wandelen, en was pas 20.45 terug. Moest even mijn gedachten verzetten.....quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik had jou donderdagavond wel verwacht met iets als dit...
Hoi livelink.quote:
Ja, mijn man probeert hem nu zo ver te krijgen dat ze er samen even op uit gaan. Hopelijk lukt dat.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi livelink.
Vervelend om te lezen van je zoon zeg.
Ik hoop dat hij vandaag toch wel wil eten dan.
Dat zou wel fijn zijn dan.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, mijn man probeert hem nu zo ver te krijgen dat ze er samen even op uit gaan. Hopelijk lukt dat.
Geen kritiek hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2020 12:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, wilde eerst wel draaien maar ben rond 19.00 uur gaan wandelen, en was pas 20.45 terug. Moest even mijn gedachten verzetten.....
Straks draait Vout wel even.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen kritiek hoor.
Maar sommige dingen zijn inmiddels zo gewoon dat ik er rekening mee houd...
In een galmbak zoals een kerk klinkt het ook wel geweldig.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:24 schreef livelink het volgende:
Komt allen tezamen. Het enige waar ik me op verheugde bij de Kerstmis vroeger. Dit nummer zingen.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:24 schreef livelink het volgende:
Komt allen tezamen. Het enige waar ik me op verheugde bij de Kerstnachtmis vroeger. Dit nummer zingen.
Nee, ik prevelde meer. Maar vond het wel mooi klinken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
De mis duurde sowieso te lang. Maar jij zong uit volle borst met dit nummer mee dan?
Prevelen..... mooi woord. Hoor je tegenwoordig ook niet vaak meer.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik prevelde meer. Maar vond het wel mooi klinken.
Prevelen is ook iets stil uitspreken.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Prevelen..... mooi woord. Hoor je tegenwoordig ook niet vaak meer.
Er waren nog wel wat nepsterwardessen en stewards met een dansje.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:40 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb de stewardessen bij All You Need wel gemist...
[ afbeelding ]
Die heb ik dan gemist.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Er waren nog wel wat nepsterwardessen en stewards met een dansje.
Dit was de toch wel beroemde versie van Barbra...quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:44 schreef livelink het volgende:
Zo, deze zangeres wil dat de Kerst snel weer voorbij is
Ondanks dat het reclame is, is het toch sfeervolquote:
Sommige dingen zijn zo typerend voor kerst, die Coca Cola truck is er ook zo één...quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ondanks dat het reclame is, is het toch sfeervol
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:56 schreef Melting het volgende:
Heb je de parodie van deze van Spaan & Vermeegen al eens gehoord, Mad?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En vaak vind ik die versies beter dan het origineel, maar in dit geval niet...
Je hebt er nu een andere variant op?quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:58 schreef livelink het volgende:
Vroeger zong ik altijd: "op 3e kerstdag gaan alle winkels open".
quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:58 schreef livelink het volgende:
Vroeger zong ik altijd: "op 3e kerstdag gaan alle winkels open".
Al lange tijd gold het niet meer. Op een gegeven moment gingen de winkels op 2e kerstdag alweer open en tegenwoordig zelfs op 1e Kerstdag. Aan de ene kant fijn, aan de andere kant vond ik het ook wel prima dat ook winkeliers gewoon met de Kerst vrij waren.quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt er nu een andere variant op?
Ze doen ook niet eens moeite om een beetje goed te zingenquote:Op zaterdag 26 december 2020 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
En ter afsluiting deze o zo Voute kerstplaat:
[ afbeelding ]
Wie is die Ome Jan?quote:Op zaterdag 26 december 2020 13:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
En ter afsluiting deze o zo Voute kerstplaat:
[ afbeelding ]
Volgens mij was dat een Volendammer...quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie is die Ome Jan?
Is dat de Ome Jan van Willeke?
Nee, daar is volgens mij ook alles dicht nu...quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:07 schreef livelink het volgende:
Helaas, Disney mocht dit jaar niet meedoen met de Kerst. Misschien in Amerika nog wel.
Nee, vanavond zijn we gewoon weer thuis.quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:09 schreef livelink het volgende:
Heel veel plezier vandaag met je vrienden, MadMaster. Blijven jullie daar slapen? Anders voorzichtig met de terugreis.
quote:12:23 : Donna Summer - Christmas Spirit
12:31 : Disney - We Wish You A Merry Christmas
12:31 : Boney M. - When A Child Is Born
12:35 : Ricardo H. & Angela D'Amato - Oh X-Mas Tree
12:39 : Yello - Jingle Bells
12:42 : Brian Setzer Orchestra - Jingle Bell Rock
12:44 : Sinead O'Connor - Silent Night
12:48 : Mike Oldfield - In Dulci Jubilo
12:50 : Alberto Lizzio: London Festival Orchestra - Tchaikovsky: The Nutcracker Suite, Op. 71A - 3. Dance Of The Sugar Plum Fairy
12:52 : Alberto Lizzio: London Festival Orchestra - Tchaikovsky: The Nutcracker Suite, Op. 71A - 4. Trepak (Russian Dance)
12:54 : Kate Bush - Will Be Magic Again
12:58 : Bert en Ernie - Ik Ben Een Kerstbal
13:01 : Fay Lovsky - Christmas Was A Friend Of Mine
13:06 : Harrie Jekkers - De Kerstezel
13:10 : RuPaul - I Saw Daddy Kissing Santa Claus
13:13 : Ann And Nancy Wilson - Here Is Christmas
13:17 : Run D.M.C. - Christmas In Hollis
13:20 : Urbanus - Bakske Vol Met Stro
13:24 : Amy Grant - O' Come All Ye Faithful
13:26 : Wizzard - I Wish It Could Be Christmas Everyday
13:31 : Moya Brennan - Deck The Halls
13:35 : Gladys Knight & THe Pips - Do You Hear What I Hear
13:38 : Mariah Carey - Santa Claus Is Comin' To Town
13:42 : Bing Crosby & David Bowie - Little Drummer Boy - Peace On Earth
13:44 : Barbra Striesand - Jingle Bells
13:46 : Arthur Fiedler: Boston Pops Orchestra - Sleigh Ride
13:49 : Slade - Merry Xmas Everybody
13:53 : Christmas - Coca Cola song
13:54 : Annie Schilder, Het Goede Doel, Kinderen Voor Kinderen - Eeuwige Kerst
13:59 : Bonnie, Ronnie, Ciska, Nico, Willeke, Harmen - Een Heel Gelukkig Kerstfeest
14:05 : Disney - Christmas Electrical Light Parade: A Magical Christmas / La Parade Electrique de Noël: La Féerie de Noël
14:10 : Herman's Hermits - Kerstbellen (+ intro) East-West
quote:Zo meteen in het voorprogramma van Melting:
19.00 - 21.00: Dj Vout - Een Voute Kerst
Welkom Raf!quote:
Ja, daar moest ik ook aan denken, maar ze zijn het niet.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:05 schreef Rafeiro het volgende:
Klinkt wel wat als mannekoor karrespoor dit
quote:
quote:
Ja hoor, eekhoorns en Duitsers zijn niet zo eng.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:25 schreef Dj_Vout het volgende:
Kunnen de vogeltjes hier wel tegen, Raf?
quote:
quote:
Ja...... op 1,5 meter hè?quote:
3 bezoekers mogen met Kerstmis.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:41 schreef Rafeiro het volgende:
Morgen ga ik opa Henk misschien nog even zien bij mijn zus (mijn pa). Ben ik stiekem wel bezoeker 3 dan.
Nichtje is overmorgen jarig en pa en zijn vriendin komen daar morgen op visite. Kan ik mijn cadeautjes ook nog even dumpen.
Lita Ford & Twisted Sister.quote:
Goede avond Rataplan.quote:
Was al even aan het luisteren toen ik me ineens bedacht dat ik vorige week ook al vergeten was te reageren hier.quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:48 schreef Dj_Vout het volgende:
Je tuned trouwens wel op het juiste moment in.
quote:Op zaterdag 26 december 2020 19:51 schreef Rataplan79 het volgende:
[..]
[..]
Was al even aan het luisteren toen ik me ineens bedacht dat ik vorige week ook al vergeten was te reageren hier.
Dus bij deze!
quote:
quote:
quote:
Alle wapens verzamelen!quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:09 schreef Rafeiro het volgende:
Deze melodie heb ik al dagen in mn hoofd
quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:19 schreef Rafeiro het volgende:
Zou Merel just me laten opnemen als ze dit zou luisteren, dat ze er daarom niet is?
Die komt zo nog.quote:Op zaterdag 26 december 2020 20:22 schreef Rafeiro het volgende:
Er is nu een echte engelse cover van flappie.
Voorspellende blik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |