SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Het beste adres voor al uw primeurs!
Lekker voor Sjon van Sweden.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:43 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat het altijd lelijke en asociale A Den Haag degradeert
Zou leuk zijn als Waites voor iedereen de average-bonus op de valreep verpest.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
107 en 7/8 genot. Magistraal
Dan mag je er nog even over fantaseren, is vaak leuker.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit gifje eindigt op het verkeerde moment
Dat gaat niet gebeurenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Waites voor iedereen de average-bonus op de valreep verpest.
Das waarquote:Op woensdag 23 december 2020 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan mag je er nog even over fantaseren, is vaak leuker.
Smith mag er dan ook weer overheen van mij.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Waites voor iedereen de average-bonus op de valreep verpest.
Hopen.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
@:Gurneyisbestoke Van den Bergh bewaart de rust wel tegen de altijd lelijke Wattimena.
Word jij nou bang van 90 gemiddeld tegen Stokstaartje Kenny?quote:
Ik word gewoon bang van het idee dat Dimitrigod verliest van die smerige ranzige Wattimenaquote:Op woensdag 23 december 2020 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Word jij nou bang van 90 gemiddeld tegen Stokstaartje Kenny?
Robben is in 2022 wel weer terugquote:Op woensdag 23 december 2020 21:43 schreef Tagliano het volgende:
En dat ranzige Groningen ook achter
Uitstekend
Dat wordt gewoon witte wasquote:Op woensdag 23 december 2020 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik word gewoon bang van het idee dat Dimitrigod verliest van die smerige ranzige Wattimena
Misschien dat ik ze dan weer wat sympathieker ga vindenquote:
Dat gaat niet gebeuren. Dimi gooit fantastisch laatste tijd. Er zijn heel weinig in dit veld die hem kunnen verslaanquote:Op woensdag 23 december 2020 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik word gewoon bang van het idee dat Dimitrigod verliest van die smerige ranzige Wattimena
cafeïnevrij neem ik aanquote:Op woensdag 23 december 2020 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb er nog even wat koffie bijgepakt.
Dit gebeurt nooitquote:Op woensdag 23 december 2020 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waites?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Dimi gooit fantastisch laatste tijd. Er zijn heel weinig in dit veld die hem kunnen verslaan
Gisternacht kut geslapen, vandaag een wekkertje gezet en dat had ik niet moeten doenquote:
Ik gebruik al enige jaren geen wekker meerquote:Op woensdag 23 december 2020 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gisternacht kut geslapen, vandaag een wekkertje gezet en dat had ik niet moeten doen
Vanmorgen toch nogquote:Op woensdag 23 december 2020 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik gebruik al enige jaren geen wekker meer
Dat denk ik ook, maar Dimitri heeft af en toe wel een echt mindere dag. Hoop wel echt dat we op vGerwen-Dimitri gaan uitkomen, dat is een geweldige kwartfinale (en geen vGerwen-Chisnall dus)quote:Op woensdag 23 december 2020 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Dimi gooit fantastisch laatste tijd. Er zijn heel weinig in dit veld die hem kunnen verslaan
Op de PC Finals had hij sowieso Aspinall moeten verslaan.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waites choket ook altijd een paar keer per wedstrijd enorm op de dubbels. Dit WK nog niet gezien
T is wachten op de eerste 8-darterquote:Op woensdag 23 december 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ja de 100ste 10darter is al geweest
Heerlijk lijkt me datquote:
Grote mannen leg.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T is wachten op de eerste 8-darter
op het quadro bord kon je een 7darter gooien vgs mijquote:Op woensdag 23 december 2020 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T is wachten op de eerste 8-darter
De laatste tijd hoef ik niet per se een wekker te zetten, maar wat regelmaat houden is wel nodig.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat
Die staat bij mij te laat op werkdagen
Jij had dat kunnen doen. Ik was toen nog niet geboren.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Leighton Rees was mijn gokje geweest![]()
U had erbij moeten zijn
Ja daarop heeft iemand weleens 210 uitgegooidquote:Op woensdag 23 december 2020 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op het quadro bord kon je een 7darter gooien vgs mij
Ja sowieso wel prettigquote:Op woensdag 23 december 2020 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De laatste tijd hoef ik niet per se een wekker te zetten, maar wat regelmaat houden is wel nodig.
Epische beelden, finale News of the World 1976. 5000 man in de zaal, finale best of 3 legsquote:Op woensdag 23 december 2020 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij had dat kunnen doen. Ik was toen nog niet geboren.
Aldus de Joeman Kelkjoeleeter.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zjak vindt Scotty2Hotty een slechte bijnaam
Die had nou tegen een Noppert ofzo uit moeten komenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waites is echt heerlijk om op een WK erbij te hebben.
Maar ik hoop wel dat Aspinall dit nog wint
quote:
In normale tijden zet ik altijd 08:00 of zo.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja sowieso wel prettig
Ik vond die ranzige halve dagen dat je wat kon doen omdat je weer veel te lang in bed lag altijd wat matig
Ja das prima inderdaad, als ik niks doe kom ik meestal rond een uur of negen uit. Voor het weekend is dat wel best ookquote:Op woensdag 23 december 2020 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
In normale tijden zet ik altijd 08:00 of zo.
Ik doe met je meequote:Op woensdag 23 december 2020 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik moet morgen gewoon weer heel vroeg opexamentraining geven.
Ben wel een beetje op het einde van mijn energie dus fijn dat ik even tijdens kerst kan opladen
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
@:wimderon @:tagliano
Heeft één van jullie dat 'nou dat weet ik zo niet' gifje van Derksen? Dat hij met zijn handje doet. (lekker duidelijk dit)
Ik vraag dit voor een vriend.
Fijne van zon baard is wel dat ie al zn onderkinnen erin kan verbergenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Weets lijkt steeds meer op een Turkse worstelaar.
Dan staat het pas 2-2, dus ze moeten dan nog een set.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:00 schreef Ixnay het volgende:
Als Asp deze set pakt dan wint hij ook de wedstrijd.
En 3 mannen in de lichtmastquote:Op woensdag 23 december 2020 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Epische beelden, finale News of the World 1976. 5000 man in de zaal, finale best of 3 legs
Jij noemt onlogisch een vriendquote:Op woensdag 23 december 2020 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klasse ouwe reus.
@:onlogisch dit is m.
Wij kijken ook.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dan staat het pas 2-2, dus ze moeten dan nog een set.
Wij kijken ookquote:Op woensdag 23 december 2020 22:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als timmerman ook handig om altijd korrel 60 schuurpapier bij de hand kin te hebben.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fijne van zon baard is wel dat ie al zn onderkinnen erin kan verbergen
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Weets lijkt steeds meer op een Turkse worstelaar.
Zo gaat dat gezegde toch.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij noemt onlogisch een vriend
Wederom valt iemand door de mand
User onlogisch is achter op het crewforum ook niet populair?quote:Op woensdag 23 december 2020 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij noemt onlogisch een vriend
Wederom valt iemand door de mand
Bedankt Bruggink.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
drie pelotons politie op het podium na de laatste pijlquote:Op woensdag 23 december 2020 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
En 3 mannen in de lichtmast
Te vroeg gejuichtquote:Op woensdag 23 december 2020 21:41 schreef El-Stinho het volgende:
Podiumbeest Kale Scott. Ik had het moeten weten, @:wimderon .
Morgen gaat de zon weer op.quote:
Dat weet ik. Maar ik denk dat hij deze tik niet verwerkt krijgt.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waar was deze post voor?quote:
Verliezen van oorlogsmisdadiger Stevenson.quote:
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Verliezen van oorlogsmisdadiger Stevenson.
Erg mooi. Gaat WK alleen niet winnen.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit soort finishes heb ik m ook zien gooien toen ie de UK Open won
Wie anders danquote:Op woensdag 23 december 2020 22:05 schreef Grifte het volgende:
Feyenoord ook nog voor, wat een genotsminuut
Het grote gelijk van Generationalpha.quote:
Jaaaaquote:Op woensdag 23 december 2020 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Klasse ouwe reus.
@:onlogisch dit is m.
15 kools dit dat.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het grote gelijk van Generationalpha.
Post dit gifje nooit meer please.quote:
Dit beloof ik.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Post dit gifje nooit meer please.
Ik weet nietquote:
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb een like gezet.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik weet niet
Dit gifje is over de top, maar ik twijfel nog of het dusdanig over de top is dat het weer leuk wordt
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik weet niet
Dit gifje is over de top, maar ik twijfel nog of het dusdanig over de top is dat het weer leuk wordt
Ik wel, toffe vent hoor.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lol die houding van baardmans. Ik ben NIET voor hem.
Hallo. Jij ook.quote:Op woensdag 23 december 2020 22:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
hey lenny
gefeliciteerd met het puntje
quote:Op woensdag 23 december 2020 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kikkerbel, die hou ik erinquote:Op woensdag 23 december 2020 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
LEKKER VOOR JE MANI TERINGLUL IDIOOT DEBIEL KIIKKERBEL KLOOTZAK
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waites choket ook altijd een paar keer per wedstrijd enorm op de dubbels. Dit WK nog niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |