Smith mag er dan ook weer overheen van mij.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als Waites voor iedereen de average-bonus op de valreep verpest.
Hopen.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:43 schreef El-Stinho het volgende:
@:Gurneyisbestoke Van den Bergh bewaart de rust wel tegen de altijd lelijke Wattimena.
Word jij nou bang van 90 gemiddeld tegen Stokstaartje Kenny?quote:
Ik word gewoon bang van het idee dat Dimitrigod verliest van die smerige ranzige Wattimenaquote:Op woensdag 23 december 2020 21:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Word jij nou bang van 90 gemiddeld tegen Stokstaartje Kenny?
Robben is in 2022 wel weer terugquote:Op woensdag 23 december 2020 21:43 schreef Tagliano het volgende:
En dat ranzige Groningen ook achter
Uitstekend
Dat wordt gewoon witte wasquote:Op woensdag 23 december 2020 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik word gewoon bang van het idee dat Dimitrigod verliest van die smerige ranzige Wattimena
Misschien dat ik ze dan weer wat sympathieker ga vindenquote:
Dat gaat niet gebeuren. Dimi gooit fantastisch laatste tijd. Er zijn heel weinig in dit veld die hem kunnen verslaanquote:Op woensdag 23 december 2020 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik word gewoon bang van het idee dat Dimitrigod verliest van die smerige ranzige Wattimena
cafeïnevrij neem ik aanquote:Op woensdag 23 december 2020 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb er nog even wat koffie bijgepakt.
Dit gebeurt nooitquote:Op woensdag 23 december 2020 21:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waites?quote:Op woensdag 23 december 2020 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Dimi gooit fantastisch laatste tijd. Er zijn heel weinig in dit veld die hem kunnen verslaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |