Ik gebruik al enige jaren geen wekker meerquote:Op woensdag 23 december 2020 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gisternacht kut geslapen, vandaag een wekkertje gezet en dat had ik niet moeten doen
Vanmorgen toch nogquote:Op woensdag 23 december 2020 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik gebruik al enige jaren geen wekker meer
Dat denk ik ook, maar Dimitri heeft af en toe wel een echt mindere dag. Hoop wel echt dat we op vGerwen-Dimitri gaan uitkomen, dat is een geweldige kwartfinale (en geen vGerwen-Chisnall dus)quote:Op woensdag 23 december 2020 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Dimi gooit fantastisch laatste tijd. Er zijn heel weinig in dit veld die hem kunnen verslaan
Op de PC Finals had hij sowieso Aspinall moeten verslaan.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waites choket ook altijd een paar keer per wedstrijd enorm op de dubbels. Dit WK nog niet gezien
T is wachten op de eerste 8-darterquote:Op woensdag 23 december 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ja de 100ste 10darter is al geweest
Heerlijk lijkt me datquote:
Grote mannen leg.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T is wachten op de eerste 8-darter
op het quadro bord kon je een 7darter gooien vgs mijquote:Op woensdag 23 december 2020 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T is wachten op de eerste 8-darter
De laatste tijd hoef ik niet per se een wekker te zetten, maar wat regelmaat houden is wel nodig.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat
Die staat bij mij te laat op werkdagen
Jij had dat kunnen doen. Ik was toen nog niet geboren.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Leighton Rees was mijn gokje geweest![]()
U had erbij moeten zijn
Ja daarop heeft iemand weleens 210 uitgegooidquote:Op woensdag 23 december 2020 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
op het quadro bord kon je een 7darter gooien vgs mij
Ja sowieso wel prettigquote:Op woensdag 23 december 2020 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De laatste tijd hoef ik niet per se een wekker te zetten, maar wat regelmaat houden is wel nodig.
Epische beelden, finale News of the World 1976. 5000 man in de zaal, finale best of 3 legsquote:Op woensdag 23 december 2020 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij had dat kunnen doen. Ik was toen nog niet geboren.
Aldus de Joeman Kelkjoeleeter.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zjak vindt Scotty2Hotty een slechte bijnaam
Die had nou tegen een Noppert ofzo uit moeten komenquote:Op woensdag 23 december 2020 21:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waites is echt heerlijk om op een WK erbij te hebben.
Maar ik hoop wel dat Aspinall dit nog wint
quote:
In normale tijden zet ik altijd 08:00 of zo.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja sowieso wel prettig
Ik vond die ranzige halve dagen dat je wat kon doen omdat je weer veel te lang in bed lag altijd wat matig
Ja das prima inderdaad, als ik niks doe kom ik meestal rond een uur of negen uit. Voor het weekend is dat wel best ookquote:Op woensdag 23 december 2020 21:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
In normale tijden zet ik altijd 08:00 of zo.
Ik doe met je meequote:Op woensdag 23 december 2020 21:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik moet morgen gewoon weer heel vroeg opexamentraining geven.
Ben wel een beetje op het einde van mijn energie dus fijn dat ik even tijdens kerst kan opladen
quote:Op woensdag 23 december 2020 21:35 schreef maxi-mus het volgende:
@:wimderon @:tagliano
Heeft één van jullie dat 'nou dat weet ik zo niet' gifje van Derksen? Dat hij met zijn handje doet. (lekker duidelijk dit)
Ik vraag dit voor een vriend.
Fijne van zon baard is wel dat ie al zn onderkinnen erin kan verbergenquote:Op woensdag 23 december 2020 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Weets lijkt steeds meer op een Turkse worstelaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |