Ik gebruik al enige jaren geen wekker meerquote:Op woensdag 23 december 2020 21:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gisternacht kut geslapen, vandaag een wekkertje gezet en dat had ik niet moeten doen
Vanmorgen toch nogquote:Op woensdag 23 december 2020 21:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik gebruik al enige jaren geen wekker meer
Dat denk ik ook, maar Dimitri heeft af en toe wel een echt mindere dag. Hoop wel echt dat we op vGerwen-Dimitri gaan uitkomen, dat is een geweldige kwartfinale (en geen vGerwen-Chisnall dus)quote:Op woensdag 23 december 2020 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren. Dimi gooit fantastisch laatste tijd. Er zijn heel weinig in dit veld die hem kunnen verslaan
Op de PC Finals had hij sowieso Aspinall moeten verslaan.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Waites choket ook altijd een paar keer per wedstrijd enorm op de dubbels. Dit WK nog niet gezien
T is wachten op de eerste 8-darterquote:Op woensdag 23 december 2020 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
ja de 100ste 10darter is al geweest
Heerlijk lijkt me datquote:
Grote mannen leg.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T is wachten op de eerste 8-darter
op het quadro bord kon je een 7darter gooien vgs mijquote:Op woensdag 23 december 2020 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
T is wachten op de eerste 8-darter
De laatste tijd hoef ik niet per se een wekker te zetten, maar wat regelmaat houden is wel nodig.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heerlijk lijkt me dat
Die staat bij mij te laat op werkdagen
Jij had dat kunnen doen. Ik was toen nog niet geboren.quote:Op woensdag 23 december 2020 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Leighton Rees was mijn gokje geweest![]()
U had erbij moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |