Varen onder valse vlag, ster-getuigen:quote:Op vrijdag 25 december 2020 09:09 schreef Montov het volgende:
[..]
Later in het artikel ook meerdere situaties waarin deze getuige zegt een Dr titel of PhD te hebben. En het eindigt met de mooie paragraaf:
[..]
quote:Powell’s lawsuits — litigation she has referred to as “the kraken,” after a Scandinavian mythological sea monster — rely in key respects on a handful of anonymous expert witnesses. Among them is a purported military intelligence expert identified in court filings as “Spyder.” The Post reported this month that the witness is an I.T. consultant named Joshua Merritt who has never worked in military intelligence. Rather, Merritt spent the bulk of his decade in the Army as a wheeled-vehicle mechanic.
Hoe hadden ze eigenlijk gedacht hiermee weg te komen? Dit zijn dure leugens, de eis tot betaling van de veroorzaakte economische schade door de gedupeerde bedrijven, daar bestaat geen pardon voor en je hoeft je geen illusies te maken over het feit of Donald het voor je gaat betalen, ondanks de toegestroomde miljoenen.quote:Dominion also took a swipe at Carone’s claims that her work for the company gave her access to any kind of special knowledge about its business processes.
“We write to you now because you have positioned yourself as a prominent leader of the ongoing misinformation campaign by pretending to have some sort of ‘insider’s knowledge’ regarding Dominion’s business activities, when in reality you were hired through a staffing agency for one day to clean glass on machines and complete other menial tasks,” the letter stated.
Ik was die idiote handshake van in het begin alweer vergetenquote:Op vrijdag 25 december 2020 13:01 schreef AnneX het volgende:
Een kleine terugblik op het “onvolprezen” presidentschap.
#sarcasm
https://www.politico.com/(...)tter_impression=true
‘Every Day Was Like a “Veep” Episode’: The Veepiest Moments of the Trump Era
“They’re either taking from our show or doing their own version of it,” says the HBO show's executive producer.
Deze zag ik gisteren :quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:01 schreef Hyperdude het volgende:
The Korean Salute en de Evil Eagle kan ik mij nog fris herinneren.
Alweer nieuwe Pardons, het is er een mooie dag voor?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:38 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik zit te wachten op Trumps reactie op Nashville. Heeft hij al gereageerd? Of is Biden hem straks voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die zullen zeggen; deal is deal. En zullen een voorspelbare vertragingstsktiek uit de conservatieve hoed toveren.quote:Op donderdag 24 december 2020 01:21 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
Als Trump de covid relief naar $2000 op wil schroeven, moet hij met de democraten samenwerken. Die vragen daar al maanden om. Dan is het aan de republikeinen om het te weigeren en dat zal ze niet in dank worden afgenomen.
De drie geesten van kerst moeten in paniek zijn weggerend na het horen van zoveel ellende.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Deze zag ik gisteren :
Trump pardoned a former K-9 police officer who was convicted of releasing her dog on an unarmed homeless man
Blue lives matter and homeless peeps are losers. Of zoiets zal de kerstgedachte zijn geweest.
quote:Op vrijdag 25 december 2020 19:40 schreef AnneX het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er werd gewaarschuwd: deze camper ontploft over 15 minuten. Dat gaf hulpverleners en politie de tijd de omgwving te evacueren. Sowieso, kerstmorgen, 6.30 uur: de belendende resto’s leeg, niemand in de bedrijfspanden.
Was het de bedoeling politie naar de camper toe te lokken om onder hen zoveel mogelijk slachtoffers te maken?
Ze weten nog steeds niet wie het hedaan heeft en waarom en voorzover ik weet: geen enkele reactie van Trump. Wacht hij af tot hij weet wie verantwoordelijk is?
Dat het fantastisch is dat de politie zo snel heeft gereageerd en door snelle evacuatie het aantal gewonden tot een minimum heeft weten te beperken? Dat hij nog niet weet wie verantwoordelijk is voor deze vernieling, maar dat ze hun gerechte straf niet zullen ontlopen? Dat hij meeleeft met burgers van wie bezit onherstelbaar beschadigd is? Zomaar een paar gewone dingen die de leider van een land zou kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
Niemand weet wat er speelt. Wat moet Trump zeggen nu dan?
Meh, dit komt op me over als spijkers op laag water zoeken.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat het fantastisch is dat de politie zo snel heeft gereageerd en door snelle evacuatie het aantal gewonden tot een minimum heeft weten te beperken? Dat hij nog niet weet wie verantwoordelijk is voor deze vernieling, maar dat ze hun gerechte straf niet zullen ontlopen? Dat hij meeleeft met burgers van wie bezit onherstelbaar beschadigd is? Zomaar een paar gewone dingen die de leider van een land zou kunnen zeggen.
Zoiets?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:12 schreef SnertMetChoco het volgende:
Niemand weet wat er speelt. Wat moet Trump zeggen nu dan?
Hoezo? Trump is de president. Dan moet hij leiding geven. Ook als het niet leuk is. Hoort bij de job.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Meh, dit komt op me over als spijkers op laag water zoeken.
Niemand weet wat er speelt. Het is op dit moment geen landelijk issue afgezien van dat het landelijk nieuws is. Er zijn stoffelijke resten gevonden, maar verder zo te zien geen slachtoffers, omdat er bizar genoeg omgeroepen werd dat er ontruimd moest worden. Zijn lokale mensen die hier meer direct over gaan al op tv geweest?
Een president hoeft niet over elk willekeurig ding leiding te geven. Wat is dit nou weer?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:42 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo? Trump is de president. Dan moet hij leiding geven. Ook als het niet leuk is. Hoort bij de job.
Wegvluchten naar de golfbaan is heel erg verkeerd.
Leiden is wat anders dan micromanagen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Een president hoeft niet overal leiding over te geven. Wat is dit nou weer?
Wie dicht hem dan leiderschap toe? Ik niet. Maar om nou te gaan miezemauzen dat uitgerekend Trump nog niet heeft gereageerd met een obligate boodschap dat het toch prettig is dat er snel gereageerd is ... plzquote:Op vrijdag 25 december 2020 23:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Leiden is wat anders dan micromanagen.
Doodgemoedereerd de boel negeren omdat je wil gaan golfen is geen leiderschap te noemen.
Het hoort bij de baan.quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:49 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Wie dicht hem dan leiderschap toe?
Wat vertelde ze aan de rechter en aan die senaatscommissie wat haar functie was en hoeveel dagen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 23:54 schreef speknek het volgende:
Dominion gaat nou ook achter Melissa Carone aan. Je weet wel, die dronken actrice naast Giuliani die affidavits had geschreven dat ze verdachte trucks had gezien zonder eten en die claimde dat ze insider kennis had van de stemmachines. Blijkt dat ze ingehuurd was door een uitzendbureau om een dag het glas op de machines schoon te maken.
https://www.scribd.com/do(...)ne-Letter#from_embed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |