abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196908615
Enige wat gaat helpen is strenger handhaven, want hoe langer dit gaat duren hoe minder mensen zich aan de regels gaan houden.

Zowel consumenten als bedrijven houden zich niet aan de regels of zoeken de randjes op.
pi_196908619
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:23 schreef groenen het volgende:
Zo te zien hebben we hier wel een blik vaccines ontwikkelaars opengetrokken die denken dat alle vaccines in de prullenbak kunnen. Heel interessant.
Asof vaccines het heilige graadmiddel zijn uit deze crisis te komen. Dit geloven....
pi_196908630
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:14 schreef -river- het volgende:
Dit is echt wel even schrikken:

Brits dag record: 40.000 nieuwe coronagevallen, 744 doden.

https://www.telegraaf.nl/(...)nagevallen-744-doden
Daar zou de overheid dus op moeten reageren, met extra maatregelen voor reizigers uit de UK en SA.
  woensdag 23 december 2020 @ 19:26:06 #79
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_196908634
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Waarom wordt dan nog steeds niet opgeroepen dat iedereen die afgelopen twee weken in Engeland is geweest zich laat testen? Dan weet je waar je track en trace team te werk moet gaan!
Waarom niet ook iedereen die met een negatieve test binnenkomt, 250 euro laten betalen, die ze terugkrijgen als ze zich na 72u nogmaals laten testen (en als ze dat niet doen wordt de 250 euro een al geinde boete). Ook met reizigers vanuit Zuid-Afrika. Met hoe minder besmettingen het begint, des te langer de aanloop tot het explodeert en des te langer heb je om je erop voor te bereiden (en te vaccineren). Of de Engelse golf begint met 10 gevallen of 50 gevallen scheelt weken in tijd die je hebt om voor te bereiden.
Ben je gek, we doen een halfslachtig inreisverbod die we net zo snel weer opheffen en dan is het God zege de greep, we zien wel waar het schip strand :W

Zij die sterven groeten u, adieu Ave Maria :W
  woensdag 23 december 2020 @ 19:26:17 #80
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196908637
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Waarom wordt dan nog steeds niet opgeroepen dat iedereen die afgelopen twee weken in Engeland is geweest zich laat testen? Dan weet je waar je track en trace team te werk moet gaan!
Waarom niet ook iedereen die met een negatieve test binnenkomt, 250 euro laten betalen, die ze terugkrijgen als ze zich na 72u nogmaals laten testen (en als ze dat niet doen wordt de 250 euro een al geinde boete). Ook met reizigers vanuit Zuid-Afrika. Met hoe minder besmettingen het begint, des te langer de aanloop tot het explodeert en des te langer heb je om je erop voor te bereiden (en te vaccineren). Of de Engelse golf begint met 10 gevallen of 50 gevallen scheelt weken in tijd die je hebt om voor te bereiden.
Met het tempo van de NL overheid is zo een systeem wettelijk en technisch pas in 2034 ingevoerd.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  woensdag 23 december 2020 @ 19:26:31 #81
142400 RedFever007
pi_196908642
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:25 schreef JosMert het volgende:

[..]

Asof vaccines het heilige graadmiddel zijn uit deze crisis te komen. Dit geloven....
Heilige graadmiddel :') :') :') :') :')
pi_196908643
quote:

[..]

Heb jij een andere oplossing?
Enig idee waarom jij je geen zorgen maakt over mazelen of polio?
  woensdag 23 december 2020 @ 19:27:13 #83
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196908658
quote:

[..]

Ala dat niet zo is dan kan je net zo goed alles loslaten, want dan gaat niks werken.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_196908673
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:26 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Daar zou de overheid dus op moeten reageren, met extra maatregelen voor reizigers uit de UK en SA.
2 coronatesten pp?
pi_196908677
quote:

[..]

En meesten gaan echt niet met de kerst na een negatieve snel test in quarantaine zitten.
Kerst is toch heel erg belangrijk als familiefeest.
pi_196908681
Nog een jaar lockdown en drama trek ik niet hoor.
pi_196908700
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:26 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Met het tempo van de NL overheid is zo een systeem wettelijk en technisch pas in 2034 ingevoerd.
Terwijl ontwikkelingslanden dat zo voor elkaar krijgen.
Als je nu Cambodia binnenkomt betaal je $2000 en word je in een hotel geplaatst (niet naar keuze, kosten worden afgetrokken van de 2000). Je moet 2x negatief testen (kosten betaalt uit de 2000). Test iemand uit het vliegtuig positief dan zit je 2 weken op je kamer in het hotel. Aan het eind krijg je terug wat er over is.
pi_196908704
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:27 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ala dat niet zo is dan kan je net zo goed alles loslaten, want dan gaat niks werken.
Wie weet wordt dat eind 2021 de strategie.
pi_196908720
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:06 schreef HPoi het volgende:
Ik stel voor dat we de boeren vragen de kerken te blokkeren met hun trekkers. Als de overheid het niet doet, doen we het zelf wel.
De boeren zitten zondags zelf in de kerk.
pi_196908731
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:27 schreef HPoi het volgende:

[..]

2 coronatesten pp?
Een voor het reizen, een 48-72u na aankomst. Die laatste op straffe van een boete die je vooraf betaald (dus doe je de test dan krijg je je geld terug). Waarom niet?
pi_196908761
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:28 schreef HPoi het volgende:
Nog een jaar lockdown en drama trek ik niet hoor.
Ik ook niet, ik wil een biertje drinken op het terras en knuffelen en kussen en per ongeluk tegen mensen opbotsen met een glimlach sorry zeggen.
Ik wil naar de film en het theater en een concert. Ik Ik Ik ... maar ik meen het echt.
pi_196908767
quote:

[..]

hadden we maar een goed quarantaine beleid...... :{
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_196908768
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:28 schreef quirina het volgende:

[..]

En meesten gaan echt niet met de kerst na een negatieve snel test in quarantaine zitten.
Kerst is toch heel erg belangrijk als familiefeest.
Jep, hoorde vanmiddag een meisje heel blij op de radio. Die wachtte haar vriend op die met de trein uit Engeland kwam, die had een kaartje kunnen bemachtigen voor de trein. Die was al bang met kerst alleen te zitten. Dat diegenen eigenlijk 10 dagen in quarantaine zou moeten kwam niet in haar op schijnbaar.
pi_196908799
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:31 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Jep, hoorde vanmiddag een meisje heel blij op de radio. Die wachtte haar vriend op die met de trein uit Engeland kwam, die had een kaartje kunnen bemachtigen voor de trein. Die was al bang met kerst alleen te zitten. Dat diegenen eigenlijk 10 dagen in quarantaine zou moeten kwam niet in haar op schijnbaar.
en dit gaat al 10 maanden zo in NL.....
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  woensdag 23 december 2020 @ 19:32:50 #95
142400 RedFever007
pi_196908805
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:29 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Terwijl ontwikkelingslanden dat zo voor elkaar krijgen.
Als je nu Cambodia binnenkomt betaal je $2000 en word je in een hotel geplaatst (niet naar keuze, kosten worden afgetrokken van de 2000). Je moet 2x negatief testen (kosten betaalt uit de 2000). Test iemand uit het vliegtuig positief dan zit je 2 weken op je kamer in het hotel. Aan het eind krijg je terug wat er over is.
Dit systeem _O_ maar voor Europa cq. Nederland blijkbaar te moeilijk :r en ondertussen woekert het virus maar voort :(
pi_196908842
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:31 schreef -river- het volgende:

[..]

Ik ook niet, ik wil een biertje drinken op het terras en knuffelen en kussen en per ongeluk tegen mensen opbotsen met een glimlach sorry zeggen.
Ik wil naar de film en het theater en een concert. Ik Ik Ik ... maar ik meen het echt.
Dit kon in september ook, dus zal over een paar weken/maanden ook wel weer mogelijk zijn. Horeca gaat echt niet 6 maanden dicht.
pi_196908862
Ook voor de landen die het coronavirus succesvol buiten de deur hebben kunnen houden wordt het nu aanzienlijk moeilijker met zo'n snel verspreidende variant.
pi_196908866
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:12 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dan kun je het beste met iedereen die onder de 50 en gezond is een week lang feest gaan vieren op alle plekken die je kan verzinnen, hopen dat iedereen ziek wordt en daarna allemaal 2 weken in quarantaine en uitzieken indien nodig. Dan heb je in 1x groepsimmuniteit. Een andere optie is er dan gewoon echt niet meer.
Ik heb geen zin dit virus op te lopen. Geen idee wat het op de lange termijn doet.
Count me out. :D
(Als onder de 50)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_196908876
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 19:31 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Kerst vieren en thuis blijven is toch ook een quarantaine?
pi_196908880
quote:

[..]

Bij mij ook niet eerlijk gezegd.
En ik denk bij velen die nu uit Engeland terug komen ook niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')