Oh god, herinneringen. Dag erna hamsterwangen want kapotquote:Op woensdag 23 december 2020 16:27 schreef minilot het volgende:
@:Tele6 Afhankelijk van wat je verder eet en met wat je zoal sport ben je er mogelijk niet met een banaantje. Wat meer magnesium helpt gewoonlijk echt hartstikke goed bij last van het soort kramp dat je omschrijft. Extra magnesium slikken is ook een beruchte manier om kaakklemmen en knarsen bij teveel XTC een beetje tegen te gaan, maar dat terzijde
Bwuuuuh Monapudding! Brrr. Homemade bitterkoekjes-semifreddo lijkt daarentegen echt geniaal te worden, afgaande op het nog niet bevroren mengsel althansquote:
Ja!quote:Op woensdag 23 december 2020 16:28 schreef Holyme het volgende:
[..]
Oh god, herinneringen. Dag erna hamsterwangen want kapot
Luie kok, barbaar en trots eropquote:Op woensdag 23 december 2020 16:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Bwuuuuh Monapudding! Brrr. Homemade bitterkoekjes-semifreddo lijkt daarentegen echt geniaal te worden, afgaande op het nog niet bevroren mengsel althans
Ik ben ook best een barbaar hoor, alleen niet met Monapudding. Al eet ik dat ook gerust indien trek in zoet en er is verder niks, zou moeilijk ben ik dan ook weer nietquote:Op woensdag 23 december 2020 16:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Luie kok, barbaar en trots erop![]()
Maar home made is natuurlijk lekkerderderder. Ik ben de laatste tijd inspiratieloos met koken.
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff net bijna een uur gesproken met iemand die had gehoord dat je heel ziek werd van het vaccin, dat trump het had ontwikkeld samen met china om wereldoverheersing te krijgen, maar ook dan bill gates dingen in onze bloedbaan wilstoppen en nog veel meer onzin. Dat soort zaken gaan blijkbaar veel rond, zowel hier als duidelijk ook in de arabische wereld, daar onder leiding van 2 invloedrijke zangeressen.
En dan helpt het ook niet dat een Nederlandse die veel met vluchtelingen werkt op fb zet dat ivermectine een goed medicijn is (waarom dan nog zoveel mensen ziek zijn en doodgaan wist hij niet uit te leggen)
Je maakt het jezelf wel erg moeilijkquote:Op woensdag 23 december 2020 13:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar kan je daarbij berekenen "Zo laat klaar, dus zo laat searen, dus zo laat uit de sous vide, dus zo laat in de sous vide "Hee shit dat is 04:00 snachts" enz ?
Denk het wel. Maar ik ga de komende dagen maar eens verder rondvragen hoe de anderen erover denken, want dit is best beangstigend. Ben wel erg blij dat hij hierover belde voor meer informatiequote:Op woensdag 23 december 2020 16:41 schreef minilot het volgende:
[..]Nog iets kunnen bijdragen in de juiste richting?
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar ik ga de komende dagen maar eens verder rondvragen hoe de anderen erover denken, want dit is best beangstigend. Ben wel erg blij dat hij hierover belde voor meer informatie
Hij is echt op t randje van te bitter, dus in combinatie met de dikke laag Callebaut chocolademousse die erop komt vast en zeker primaquote:
Nou ja eum, de ossenhaas gaat na schoonmaken en snijden tot 1 mooi stuk voor het diner met kruiden gevacumeerd 12 uur de koelkast in, voor ie gewarmd wordt.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf wel erg moeilijk
Ik heb alleen globale ontdooitijden enzo.
Klinkt goed. Hier "Afhaalmenu B"quote:Op woensdag 23 december 2020 17:19 schreef minilot het volgende:
Patatjes oorlog, groentenkroketten en 'huisgemaakte chicken tenders' in aantocht van de lokale snackjuwelier![]()
Die topgear aflevering hebben we natuurlijk de 17e al gezien.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:27 schreef fietsie het volgende:
De Topgear mannen hebben een nieuw avontuur beleefd op Prime.
En Hjem til Jul op Netflix is wel leuk. (Maar wat mij betreft wel 16+ en niet 12+, qua keuring)
Geas, de ketelonderhoudboer. Welke een tijdvak geven 'van 12:31 tot 17:00' om langs te komen. Vorig jaar vertelde de monteur mij dat je best op de dag zelf kan bellen voor de planning van de desbetreffende monteur zodat je weet of je zeg maar eerste helft of tweede helft middag zit.quote:
Laat maar komenquote:Op woensdag 23 december 2020 17:15 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
Mag ik mijn moeder naar je doorescaleren?Van mij neemt ze niks aan.
Helpt magnesium ook bij kaakklemmen zonder dat je xtc hebt gebruikt? Ik heb daar best wel last van weer de laatste tijd, maar niet door xtcquote:Op woensdag 23 december 2020 16:27 schreef minilot het volgende:
@:Tele6 Afhankelijk van wat je verder eet en met wat je zoal sport ben je er mogelijk niet met een banaantje. Wat meer magnesium helpt gewoonlijk echt hartstikke goed bij last van het soort kramp dat je omschrijft. Extra magnesium slikken is ook een beruchte manier om kaakklemmen en knarsen bij teveel XTC een beetje tegen te gaan, maar dat terzijde
Ohh de chocolade mousse van de Lidl is lekker! Elke keer bij delicieux gaan er hier wel een paar bakken van doorheen.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik ben ook best een barbaar hoor, alleen niet met Monapudding. Al eet ik dat ook gerust indien trek in zoet en er is verder niks, zou moeilijk ben ik dan ook weer niet
Overigens wordt eerste kerstdag hier in huis met alleen J. en Günther ook beduidend luier: er staat al een bak wittechocolade-mousse van de Lidl klaar als toet
Wat goed dat ze jou dan weten te vinden voor meer informatie! Hopelijk heeft het inderdaad geholpen!quote:Op woensdag 23 december 2020 16:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar ik ga de komende dagen maar eens verder rondvragen hoe de anderen erover denken, want dit is best beangstigend. Ben wel erg blij dat hij hierover belde voor meer informatie
Zo, een verkort rondje van 90 minuten vind ik verdomd lang!quote:Op woensdag 23 december 2020 17:52 schreef z80 het volgende:
Net even een rondje gelopen. Wel een verkort rondje van 90 minuten. 1 Keer miezer en een klein buitje.
Maar wel even buiten geweest.
Nice!!!quote:Op woensdag 23 december 2020 18:06 schreef Myraela het volgende:
Italiaans voor morgen opgehaald.Ze hebben het echt leuk gedaan. Morgen geven ze live de uitleg om het dinertje (Antipasti, ravioli met ricotta, gorgonzola en olijven en een chocolade cakeje met pistachetopping) af te maken. Pakket heeft dus alle ingrediënten, maar ook nog wat extraatjes die het echt een kerstpakket gevoel geven.
[ afbeelding ]
Ik ben dan ook gewent om in een sportschool te wonen. 5 Dagen per week tussen de 1 uur en 2.5 uur trainen.quote:Op woensdag 23 december 2020 17:52 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Helpt magnesium ook bij kaakklemmen zonder dat je xtc hebt gebruikt? Ik heb daar best wel last van weer de laatste tijd, maar niet door xtc
[..]
Ohh de chocolade mousse van de Lidl is lekker! Elke keer bij delicieux gaan er hier wel een paar bakken van doorheen.
[..]
Wat goed dat ze jou dan weten te vinden voor meer informatie! Hopelijk heeft het inderdaad geholpen!
[..]
Zo, een verkort rondje van 90 minuten vind ik verdomd lang!
Ik liep vanmorgen 25 min en vanmiddag 22. Weer wat extra punten in de pocket voor de app![]()
Alleen als magnesiumtekort de oorzaak is maar dat wiste gij natuurlijk welquote:Op woensdag 23 december 2020 17:52 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Helpt magnesium ook bij kaakklemmen zonder dat je xtc hebt gebruikt? Ik heb daar best wel last van weer de laatste tijd, maar niet door xtc
[..]
Ohh de chocolade mousse van de Lidl is lekker! Elke keer bij delicieux gaan er hier wel een paar bakken van doorheen.
[..]
Wat goed dat ze jou dan weten te vinden voor meer informatie! Hopelijk heeft het inderdaad geholpen!
[..]
Zo, een verkort rondje van 90 minuten vind ik verdomd lang!
Ik liep vanmorgen 25 min en vanmiddag 22. Weer wat extra punten in de pocket voor de app![]()
Ja, ik hoopte ergens dat ze zou zeggen dat magnesium tekort vaak een oorzaak is van kaakklemmen ook zonder drugs.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Alleen als magnesiumtekort de oorzaak is maar dat wiste gij natuurlijk wel
Ohohquote:Op woensdag 23 december 2020 18:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Uitslag binnen. Rustige kerst voor mij.
Ik zie het maar positief in
Ik had het al verwacht. Route van besmettingen die eindigde bij mij en ik had precies dezelfde klachten als in het voorjaar.quote:
Oh wat shit zegquote:Op woensdag 23 december 2020 18:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik had het al verwacht. Route van besmettingen die eindigde bij mij en ik had precies dezelfde klachten als in het voorjaar.
Nu maar eens kijken wat ik aan voer op voorraad heb of dat ik moeders alsnog naar de winkel moet sturen
Dank je!quote:Op woensdag 23 december 2020 18:33 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Oh wat shit zeg
Hopelijk blijft het bij milde klachten en ben je snel weer er vanaf! Sterkte! Wat kut ook zo met kerst..
Nee ja kan er niets aan doen maar het is enorm vervelend, voor jou maar ook voor je collega’s.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dank je!
Op zich vind ik de stille kerst nog het minste probleem. Want ik vond het al een ding om nu met met familie te gaan vieren, ben ik nu vanafEn voor mij hadden ze een apart samenkom moment gepland, kunnen ze nu schrappen, nu alleen met negen man aan het diner
(6 uit één gezin, dus het mag).
En mijn ouders komen mij de afhaalbox brengen die wij tweede kerstdag samen zouden eten.
Maar ik zou de kerstdagen werken en er zijn al wat zieken dus daar baal ik ontzettend van. Hopelijk kan ik dat met OEN goedmaken. Niet dat ik er iets aan kan doen, maar toch.
Mijn tandarts noemt dat plastic bitje een spalk.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:22 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja, ik hoopte ergens dat ze zou zeggen dat magnesium tekort vaak een oorzaak is van kaakklemmen ook zonder drugs.
Maar stress is wellicht toch iets plausibelere oorzaak in mijn geval ben ik bang. Magnesium tekort was alleen wel lekker makkelijk geweest
hup wat magnesium pillen en opgelost haha. Maargoed. Gelukkig vakantie nu
dus hopelijk snel stress weg en kaakklemmen weg.
@:Tele6 voor zover ik weet nu alleen klemmen, hoewel ik in het verleden wel ook heb geknarst (en daar ook een bitje voor heb gehad). Spalkjes heb ik boven en onder ivm beugel vroeger (draadjes achter m'n tanden), maar jij bedoelt ander soort spalkjes denk ik? Meer in de richting van zo'n bitje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |