abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196905038
pi_196905083
Die foto helpt niet. Meer zin :9 *op lijstje zet
pi_196905156
Bitterkoekjespudding O+ :9~
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_196905191
@Tele6 Afhankelijk van wat je verder eet en met wat je zoal sport ben je er mogelijk niet met een banaantje. Wat meer magnesium helpt gewoonlijk echt hartstikke goed bij last van het soort kramp dat je omschrijft. Extra magnesium slikken is ook een beruchte manier om kaakklemmen en knarsen bij teveel XTC een beetje tegen te gaan, maar dat terzijde :+
Let me see you stripped down to the bone
pi_196905238
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 16:27 schreef minilot het volgende:
@:Tele6 Afhankelijk van wat je verder eet en met wat je zoal sport ben je er mogelijk niet met een banaantje. Wat meer magnesium helpt gewoonlijk echt hartstikke goed bij last van het soort kramp dat je omschrijft. Extra magnesium slikken is ook een beruchte manier om kaakklemmen en knarsen bij teveel XTC een beetje tegen te gaan, maar dat terzijde :+
Oh god, herinneringen. Dag erna hamsterwangen want kapot :+
pi_196905244
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 16:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
Bitterkoekjespudding O+ :9~
Bwuuuuh Monapudding! Brrr. Homemade bitterkoekjes-semifreddo lijkt daarentegen echt geniaal te worden, afgaande op het nog niet bevroren mengsel althans :9
pi_196905269
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 16:28 schreef Holyme het volgende:

[..]

Oh god, herinneringen. Dag erna hamsterwangen want kapot :+
Ja! :X
Flink magnesium vooraf dus. Scheelt enorm! ^O^
  Moderator / Redactie Sport woensdag 23 december 2020 @ 16:32:19 #8
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_196905323
Bitterkoekjes.... Mweh. Eetbaar, geen fan.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_196905431
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 16:28 schreef minilot het volgende:

[..]

Bwuuuuh Monapudding! Brrr. Homemade bitterkoekjes-semifreddo lijkt daarentegen echt geniaal te worden, afgaande op het nog niet bevroren mengsel althans :9
Luie kok, barbaar en trots erop *O*

Maar home made is natuurlijk lekkerderderder. Ik ben de laatste tijd inspiratieloos met koken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 23 december 2020 @ 16:36:41 #10
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_196905436
Bitterkoekjes.. O+

Moet ik zometeen toch al naar de supermarkt... O-)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_196905460
Pfff net bijna een uur gesproken met iemand die had gehoord dat je heel ziek werd van het vaccin, dat trump het had ontwikkeld samen met china om wereldoverheersing te krijgen, maar ook dan bill gates dingen in onze bloedbaan wilstoppen en nog veel meer onzin. Dat soort zaken gaan blijkbaar veel rond, zowel hier als duidelijk ook in de arabische wereld, daar onder leiding van 2 invloedrijke zangeressen.
En dan helpt het ook niet dat een Nederlandse die veel met vluchtelingen werkt op fb zet dat ivermectine een goed medicijn is (waarom dan nog zoveel mensen ziek zijn en doodgaan wist hij niet uit te leggen)
We have far more in common than that which devides us..
pi_196905495
quote:
10s.gif Op woensdag 23 december 2020 16:36 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Luie kok, barbaar en trots erop *O*

Maar home made is natuurlijk lekkerderderder. Ik ben de laatste tijd inspiratieloos met koken.
Ik ben ook best een barbaar hoor, alleen niet met Monapudding. Al eet ik dat ook gerust indien trek in zoet en er is verder niks, zou moeilijk ben ik dan ook weer niet :+

Overigens wordt eerste kerstdag hier in huis met alleen J. en Günther ook beduidend luier: er staat al een bak wittechocolade-mousse van de Lidl klaar als toet :Y)
pi_196905545
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 16:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff net bijna een uur gesproken met iemand die had gehoord dat je heel ziek werd van het vaccin, dat trump het had ontwikkeld samen met china om wereldoverheersing te krijgen, maar ook dan bill gates dingen in onze bloedbaan wilstoppen en nog veel meer onzin. Dat soort zaken gaan blijkbaar veel rond, zowel hier als duidelijk ook in de arabische wereld, daar onder leiding van 2 invloedrijke zangeressen.
En dan helpt het ook niet dat een Nederlandse die veel met vluchtelingen werkt op fb zet dat ivermectine een goed medicijn is (waarom dan nog zoveel mensen ziek zijn en doodgaan wist hij niet uit te leggen)
-O- Nog iets kunnen bijdragen in de juiste richting?
pi_196905714
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 13:51 schreef fietsie het volgende:

[..]

Maar kan je daarbij berekenen "Zo laat klaar, dus zo laat searen, dus zo laat uit de sous vide, dus zo laat in de sous vide "Hee shit dat is 04:00 snachts" enz ?
Je maakt het jezelf wel erg moeilijk :D
Ik heb alleen globale ontdooitijden enzo.
pi_196905731
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 16:41 schreef minilot het volgende:

[..]

-O- Nog iets kunnen bijdragen in de juiste richting?
Denk het wel. Maar ik ga de komende dagen maar eens verder rondvragen hoe de anderen erover denken, want dit is best beangstigend. Ben wel erg blij dat hij hierover belde voor meer informatie
We have far more in common than that which devides us..
pi_196906245
Zo, Ganache van 90%pure chocolade, room en honing gemaakt. Staat te koelen.
En twee dunne brownie based taartlaagjes. Staan te koelen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196906251
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 16:50 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Denk het wel. Maar ik ga de komende dagen maar eens verder rondvragen hoe de anderen erover denken, want dit is best beangstigend. Ben wel erg blij dat hij hierover belde voor meer informatie
^O^
Mag ik mijn moeder naar je doorescaleren? :+ Van mij neemt ze niks aan.
pi_196906260
Ganache klinkt goed, fiets!
pi_196906310
Patatjes oorlog, groentenkroketten en 'huisgemaakte chicken tenders' in aantocht van de lokale snackjuwelier :Y) :O
pi_196906325
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 17:16 schreef minilot het volgende:
Ganache klinkt goed, fiets!
Hij is echt op t randje van te bitter, dus in combinatie met de dikke laag Callebaut chocolademousse die erop komt vast en zeker prima :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_196906420
quote:
0s.gif Op woensdag 23 december 2020 16:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je maakt het jezelf wel erg moeilijk :D
Ik heb alleen globale ontdooitijden enzo.
Nou ja eum, de ossenhaas gaat na schoonmaken en snijden tot 1 mooi stuk voor het diner met kruiden gevacumeerd 12 uur de koelkast in, voor ie gewarmd wordt.

En warmen kost ook weer een paar uur, dus dan zit je al snel op een dag enzo.
pi_196906436
quote:
1s.gif Op woensdag 23 december 2020 17:19 schreef minilot het volgende:
Patatjes oorlog, groentenkroketten en 'huisgemaakte chicken tenders' in aantocht van de lokale snackjuwelier :Y) :O
Klinkt goed. Hier "Afhaalmenu B"
pi_196906445
*insert rant over Geas en Patricia van Geas en de monteur

Zo, bijna alles gedaan wat op de to-do-lijst stond. Even stofzuigen en douchen en dan wachten op F. die vanavond al thuis komt. *O* Kaasfondue en hapjes :9

Iemand nog goeden Netflix of Prime tips?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_196906453
Geas?
pi_196906466
De Topgear mannen hebben een nieuw avontuur beleefd op Prime.

En Hjem til Jul op Netflix is wel leuk. (Maar wat mij betreft wel 16+ en niet 12+, qua keuring :P)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')