Oh god, herinneringen. Dag erna hamsterwangen want kapotquote:Op woensdag 23 december 2020 16:27 schreef minilot het volgende:
@:Tele6 Afhankelijk van wat je verder eet en met wat je zoal sport ben je er mogelijk niet met een banaantje. Wat meer magnesium helpt gewoonlijk echt hartstikke goed bij last van het soort kramp dat je omschrijft. Extra magnesium slikken is ook een beruchte manier om kaakklemmen en knarsen bij teveel XTC een beetje tegen te gaan, maar dat terzijde
Bwuuuuh Monapudding! Brrr. Homemade bitterkoekjes-semifreddo lijkt daarentegen echt geniaal te worden, afgaande op het nog niet bevroren mengsel althansquote:
Ja!quote:Op woensdag 23 december 2020 16:28 schreef Holyme het volgende:
[..]
Oh god, herinneringen. Dag erna hamsterwangen want kapot
Luie kok, barbaar en trots eropquote:Op woensdag 23 december 2020 16:28 schreef minilot het volgende:
[..]
Bwuuuuh Monapudding! Brrr. Homemade bitterkoekjes-semifreddo lijkt daarentegen echt geniaal te worden, afgaande op het nog niet bevroren mengsel althans
Ik ben ook best een barbaar hoor, alleen niet met Monapudding. Al eet ik dat ook gerust indien trek in zoet en er is verder niks, zou moeilijk ben ik dan ook weer nietquote:Op woensdag 23 december 2020 16:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Luie kok, barbaar en trots erop![]()
Maar home made is natuurlijk lekkerderderder. Ik ben de laatste tijd inspiratieloos met koken.
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:37 schreef Kaatje1 het volgende:
Pfff net bijna een uur gesproken met iemand die had gehoord dat je heel ziek werd van het vaccin, dat trump het had ontwikkeld samen met china om wereldoverheersing te krijgen, maar ook dan bill gates dingen in onze bloedbaan wilstoppen en nog veel meer onzin. Dat soort zaken gaan blijkbaar veel rond, zowel hier als duidelijk ook in de arabische wereld, daar onder leiding van 2 invloedrijke zangeressen.
En dan helpt het ook niet dat een Nederlandse die veel met vluchtelingen werkt op fb zet dat ivermectine een goed medicijn is (waarom dan nog zoveel mensen ziek zijn en doodgaan wist hij niet uit te leggen)
Je maakt het jezelf wel erg moeilijkquote:Op woensdag 23 december 2020 13:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar kan je daarbij berekenen "Zo laat klaar, dus zo laat searen, dus zo laat uit de sous vide, dus zo laat in de sous vide "Hee shit dat is 04:00 snachts" enz ?
Denk het wel. Maar ik ga de komende dagen maar eens verder rondvragen hoe de anderen erover denken, want dit is best beangstigend. Ben wel erg blij dat hij hierover belde voor meer informatiequote:Op woensdag 23 december 2020 16:41 schreef minilot het volgende:
[..]Nog iets kunnen bijdragen in de juiste richting?
quote:Op woensdag 23 december 2020 16:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Denk het wel. Maar ik ga de komende dagen maar eens verder rondvragen hoe de anderen erover denken, want dit is best beangstigend. Ben wel erg blij dat hij hierover belde voor meer informatie
Hij is echt op t randje van te bitter, dus in combinatie met de dikke laag Callebaut chocolademousse die erop komt vast en zeker primaquote:
Nou ja eum, de ossenhaas gaat na schoonmaken en snijden tot 1 mooi stuk voor het diner met kruiden gevacumeerd 12 uur de koelkast in, voor ie gewarmd wordt.quote:Op woensdag 23 december 2020 16:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je maakt het jezelf wel erg moeilijk
Ik heb alleen globale ontdooitijden enzo.
Klinkt goed. Hier "Afhaalmenu B"quote:Op woensdag 23 december 2020 17:19 schreef minilot het volgende:
Patatjes oorlog, groentenkroketten en 'huisgemaakte chicken tenders' in aantocht van de lokale snackjuwelier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |