abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197246993
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 16:46 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Niet!
Ja en ze heeft het helemaal ontdekt nu want zodra ik haar in de box leg gaat ze tegen de rand staan :o

Ze moet nog even klein blijven ;(
pi_197247131
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 14:46 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

A laat wel signalen van moeheid zien. Na een uur/anderhalf uur wakker gaat hij vaak in zijn ogen wrijven. Dat is het moment dat ik hem boven verschoon, in zijn slaapzak hijs en hem op bed leg. Dat ging ook prima, tot 3 weken geleden :')
Ahh shit! Dan weet ik het ook niet..

Madam wat gaat dat allemaal snel!
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:11:20 #278
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197247431
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 16:41 schreef madam-april het volgende:
Kleine dondersteen gaat echt veel te snel :o

Ze is vandaag gaan staan in de box :o

[ afbeelding ]

(Ik probeer straks nog even op iedereen verder te reageren :@ )
_O_ goed bezig, dondersteentje!
Resistance is futile.
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:12:14 #279
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197247454
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 14:34 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Dit werkt hier ook echt perfect. Voordat wij die wakkertijd aanhielden was Bubbles ook vaak oververmoeid en lastig in slaap te krijgen maar nu slaapt ze eigenlijk vrijwel altijd zonder problemen.

Sun doe jij dit ook? Echt het proberen waard hoor.
En slaapt ze ook door? :@
Resistance is futile.
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:17:14 #280
149959 SQ
snelle trees
pi_197247532
Doorslapen moet je zo vroeg echt nog niet te veel druk op leggen hoor.
Mijnen gaan meestal pas tegen de tijd dat ze een jaar zijn doorslapen. En ik ken er die er nog veel later mee zijn.
disclaimer
pi_197247550
Whut madam. Op dit tempo loopt ze volgende week door de kamer! :o
  woensdag 6 januari 2021 @ 17:20:09 #282
149959 SQ
snelle trees
pi_197247575
Ik ga later nog bijlezen trouwens. Kom daar echt niet aan toe met drie kinderen en thuisonderwijs en een man die weer volle dagen werkt :')
(Als de scholen en opvang langer dicht blijven ga ik dus ook nog niet werken... wat een hel weer).
disclaimer
pi_197247619
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:17 schreef SQ het volgende:
Mijnen gaan meestal pas tegen de tijd dat ze een jaar zijn doorslapen. En ik ken er die er nog veel later mee zijn.
Klopt. Noor was 2,5. Ging pas echt goed slapen toen ze naar school ging.

Ik vind dat toch frapant hè. Je loopt met je baby in de kinderwagen en één van de eerste dingen die mensen vragen wanneer je ze tegenkomt is of de baby al door slaapt. En dan ook nog eens heel verbaasd reageren wanneer je zegt dat je 4 maanden oude baby dat nog niet doet :')
  Moderator/colorchick woensdag 6 januari 2021 @ 17:31:40 #284
382129 crew  Donna
pi_197247777
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:20 schreef SQ het volgende:
Ik ga later nog bijlezen trouwens. Kom daar echt niet aan toe met drie kinderen en thuisonderwijs en een man die weer volle dagen werkt :')
(Als de scholen en opvang langer dicht blijven ga ik dus ook nog niet werken... wat een hel weer).
Nou idd. Ik ben blij dat ik nog verlof heb. Ga niet weer thuiswerken met peuter, laat staan peuter en baby. Heb al een week extra genomen, maar hoop stiekem ook nog even zonder peuter in huis te kunnen genieten.
  Moderator/colorchick woensdag 6 januari 2021 @ 17:34:21 #285
382129 crew  Donna
pi_197247848
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:22 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ik vind dat toch frapant hè. Je loopt met je baby in de kinderwagen en één van de eerste dingen die mensen vragen wanneer je ze tegenkomt is of de baby al door slaapt. En dan ook nog eens heel verbaasd reageren wanneer je zegt dat je 4 maanden oude baby dat nog niet doet :')
Mijn vriend vindt dat ook een dingetje nu. G sliep met 6 weken door, meteen de eerste nacht op eigen kamer in het ledikantje. A-tje nu nog niet. Sterker nog, die is slechter gaan slapen op haar eigen kamertje, maar wij slapen beide niet als ze bij ons ligt dus dat is echt geen optie meer. Maar accepteren hoe het is nu, want gefrustreerd erover doen helpt ook niet voor je eigen (nacht)rust.
pi_197247953
Accepteren hoe het is is inderdaad de beste tip! Zo kwamen en komen we er hier ook door heen met onze slechte slapert :P Hij is nu 2.5 en slaapt nog steeds niet altijd door (maar soms wel gelukkig) :')
pi_197248058
Acceptatie helpt inderdaad ja :) Ik sta niet te springen om midden in de nacht mijn bed uit te moeten (vooral nu niet nu het koud buiten us), maar het is wat het is. Soms slaapt ie gelijk verder na een nachtvoeding, soms moeten we nog tig keer zijn speen terug stoppen. Dat laatste vind ik wel irritant.
pi_197248115
Onze peuter met 3 ook nog niet hoor, maar dat is een kwestie van in ons bed kruipen en doorslapen. Ik word er niet eens meer wakker van, pas als ik wakker wordt van L voor een nachtvoeding denk ik, huh, lig je er alweer. :+
Het is juist vreemd als we haar in haar eigen bed wakker moeten gaan maken ‘s ochtends haha.
Ik hoop wel dat L dat anders gaat doen, want nu ligt ze nog in d’r eigen bed naast ons, maar met z’n vieren in ons bed past echt niet. Nu willen we sowieso een nieuw en groter bed, maar toch.
pi_197248174
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Acceptatie helpt inderdaad ja :) Ik sta niet te springen om midden in de nacht mijn bed uit te moeten (vooral nu niet nu het koud buiten us), maar het is wat het is. Soms slaapt ie gelijk verder na een nachtvoeding, soms moeten we nog tig keer zijn speen terug stoppen. Dat laatste vind ik wel irritant.
Precies dit is waarom ik L pas eind maart ofzo naar haar eigen kamertje wil hebben. Nu kan ik dit vanuit mijn eigen warme bed. Als verder slapen na de voeding (heel soms gelukkig) niet lukt zet ik mijn vriend in actie. Want doordat ze naast mij ligt doe ik in eerste instantie alles, wat prima is en logisch ivm bv, want ze slaapt goed ‘s nachts.
pi_197248764
quote:
89s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:12 schreef Seven. het volgende:

[..]

En slaapt ze ook door? :@
Dat ligt er net aan wat je verstaat onder doorslapen. Ze slaapt 8 uur aan een stuk maar ik moet er ‘s nachts/vroege ochtend wel nog uit. Maar dat is omdat ik niet om 20:00u naar bed ga. Maar ik vind dat niet erg. Vind het ook wel lekker om ‘s avonds nog een paar uurtjes met mijn vriend te hebben terwijl zij slaapt. Als ik haar om 23:00u naar bed zou doen zou ze waarschijnlijk dus wel tot 7:00u slapen.

Hier gaat het zo’n beetje zo (dit was gisteren):
Slaapt van 20:15u - 4:45u, toen gevoed, toen sliep ze weer van 5:15u tot 8:45u. Haar slaapjes overdag waren van 10:00-12:00, van 13:30-15:30 en van 17:00-18:00 en dan rond 20:00u weer de nacht in. Je hoort mij echt niet klagen.
pi_197251253
Wacht ff madam, hoe oud is ze??

Sun wat heftig! Bij ons sinds 1,5e maand dat F slaapt overdag maar daarvoor zelfde probleem als bij jou. Wat ontzettend heftig zo :'( ik weet nog hoe kapot en wanhopig ik werd na een tijd, je ziet de moeheid en het lukt gewoon niet. Bij ons was het ineens goed, wakkertijd en voorspelbaarheid maar dat doe je al. Dan weet ik het niet. Heftig :*

Ik heb gister voor het eerst in bad gezeten met F O+ kreeg wel een slok water binnen. Daar wist hij geen raad mee :X was wel mooi moment, soort baarmoeder leek hij te herinneren ofzo. Man heeft foto's gemaakt. Er is wel veel frustratie en gillen en jengelen doordat hij niet kan rollen denk ik. Het is al op de zij maar komt niet verder.

Ja smart dat is wel te doen dan
Daarom gingen wij steeds om 20.00 uur op bed idd en dan flink doortrekken. Maar bij F hebben we net als met R enorm geluk met doorslapen. Knijpen in onze handen van geluk. R nooit problemen mee gehad maar misschien ligt de verklaring oook aan hun gewicht ofzo. Mijn melk zal wel enorm goed vullen, vermoed ik zo. F had een korte periode (weekje) van nachtvoeding en nu weer goed. 6 of 7 uur eerste voeding inde ochtend. Wat me opviel: bij enorm clusteren savonds voor 2 uren lang, had ik scohtends geen natte pyjama van de melk. Zo gek. Elke ochtend enorm natte handdoek waar ik op lig en vanochtend was alles droog! Kwam gewoon omdat alles volledig leeg is denk ik.

[ Bericht 23% gewijzigd door Hilmo op 06-01-2021 20:15:49 ]
pi_197251766
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:49 schreef Nolita het volgende:
pas als ik wakker wordt van L voor een nachtvoeding denk ik, huh, lig je er alweer. :+
Same _O- U. kruipt over papa heen, dus ik voel er niks van. Tenzij hij tegen me aan komt liggen. Of op me..

Wauw, madam-april!! :o
Protège moi de mes désirs.
pi_197252204
De operatie is vanwege een spoedgeval helaas geannuleerd. We moeten nu minstens 2 weken wachten. Heel erg, want het is medisch en psychisch gezien heel hard nodig. Maar wel logisch natuurlijk, een spoedgeval gaat altijd voor.

Jeetje Madam wat snel! Ze is 7 maanden toch? Frum doet dat nog niet met haar 9 maanden.
  woensdag 6 januari 2021 @ 20:44:43 #294
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197252290
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:22 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook zeer irritant :(
Mijn kind is net 3 maandjes oud, joh.

quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:17 schreef SQ het volgende:
Nóg later?! 8)7 -O-

We gaan hier met frisse tegenzin mee in de flow :P , tot zover geen enkele serieuze pogingen gedaan om meneer door te laten slapen. Er zit meestal wel een periode van 3 hele uren onafgebroken slaap in 1 nacht, alleen dan slaap ik vaak nog niet :') . Het is wat het is. Momenteel vind ik het best goed vol te houden.
Resistance is futile.
  woensdag 6 januari 2021 @ 20:46:08 #295
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197252338
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 20:42 schreef QuattroF het volgende:
De operatie is vanwege een spoedgeval helaas geannuleerd. We moeten nu minstens 2 weken wachten. Heel erg, want het is medisch en psychisch gezien heel hard nodig. Maar wel logisch natuurlijk, een spoedgeval gaat altijd voor.

Jeetje Madam wat snel! Ze is 7 maanden toch? Frum doet dat nog niet met haar 9 maanden.
Logisch maar wel een domper, vermoed ik? Soort van anticlimax, nog langer met die spanning rondlopen..
Resistance is futile.
pi_197252586
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 20:46 schreef Seven. het volgende:

[..]

Logisch maar wel een domper, vermoed ik? Soort van anticlimax, nog langer met die spanning rondlopen..
Klopt, en vooral omdat er dan natuurlijk weer iets tussen kan komen. We weten dus niet wanneer het eindelijk doorgaat. Hopelijk wordt de Corona-situatie niet erger, dat dat de volgende reden is. :’)
pi_197252623
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 20:27 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Same _O- U. kruipt over papa heen, dus ik voel er niks van. Tenzij hij tegen me aan komt liggen. Of op me..
Ja, precies dat inderdaad, het liefst met haar hoofd òp mijn hoofd. :')

En quattro, wat vervelend. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal naartoe leeft / op voorbereid bent en dan opeens 2 weken langer wachten. Gelukkig is frum zich niet bewust van het uitstellen.
pi_197253026
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:49 schreef Nolita het volgende:
Onze peuter met 3 ook nog niet hoor, maar dat is een kwestie van in ons bed kruipen en doorslapen. Ik word er niet eens meer wakker van, pas als ik wakker wordt van L voor een nachtvoeding denk ik, huh, lig je er alweer. :+
Het is juist vreemd als we haar in haar eigen bed wakker moeten gaan maken ‘s ochtends haha.
Ik hoop wel dat L dat anders gaat doen, want nu ligt ze nog in d’r eigen bed naast ons, maar met z’n vieren in ons bed past echt niet. Nu willen we sowieso een nieuw en groter bed, maar toch.
Heel herkenbaar! Precies zo hier, incl het oh je ligt d’r alweer :') wel hebben wij het nieuwe grotere bed alvast gekocht :D

Quattro wat rot zeg, dat het in ieder geval over 2 weken wel gewoon door mag gaan dan!
  donderdag 7 januari 2021 @ 12:31:23 #299
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_197264422
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 16:59 schreef LastRequest het volgende:

[..]

Ik doe de pindakaas altijd (met margarine) op brood voor d'r. Ei zo los vindt ze niet lekker dus daar ben ik creatief mee. Groot succes tot nu toe is een geklutst ei mengen met een geprakte banaan en in de pan bakken. Pannenkoekjes, vindt ze heerlijk! Vorige week heb ik ook een boterham in stukjes geknipt (las die tip ergens, ging lekker snel haha) en door een geklutst ei geroerd en gebakken. Vond ze ook prima, een soort omeletbroodjes werden het. Misschien heeft iemand hier er nog iets aan.

Brood met Hüttenkäse vindt ze trouwens ook heul lekker.
Al vaker gelezen over de pannenkoekjes, maar nav jouw post toch maar eens geprobeerd en mijn dreumes inhaleerde het zowat _O_
Morgen omeletbroodjes :7
pi_197264602
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 17:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het moment dat ze zelf hun speen terug kunnen stoppen is fijner idd. :+

quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 20:08 schreef Hilmo het volgende:
Wacht ff madam, hoe oud is ze??

Sun wat heftig! Bij ons sinds 1,5e maand dat F slaapt overdag maar daarvoor zelfde probleem als bij jou. Wat ontzettend heftig zo :'( ik weet nog hoe kapot en wanhopig ik werd na een tijd, je ziet de moeheid en het lukt gewoon niet. Bij ons was het ineens goed, wakkertijd en voorspelbaarheid maar dat doe je al. Dan weet ik het niet. Heftig :*

Ik heb gister voor het eerst in bad gezeten met F O+ kreeg wel een slok water binnen. Daar wist hij geen raad mee :X was wel mooi moment, soort baarmoeder leek hij te herinneren ofzo. Man heeft foto's gemaakt. Er is wel veel frustratie en gillen en jengelen doordat hij niet kan rollen denk ik. Het is al op de zij maar komt niet verder.

Ja smart dat is wel te doen dan
Daarom gingen wij steeds om 20.00 uur op bed idd en dan flink doortrekken. Maar bij F hebben we net als met R enorm geluk met doorslapen. Knijpen in onze handen van geluk. R nooit problemen mee gehad maar misschien ligt de verklaring oook aan hun gewicht ofzo. Mijn melk zal wel enorm goed vullen, vermoed ik zo. F had een korte periode (weekje) van nachtvoeding en nu weer goed. 6 of 7 uur eerste voeding inde ochtend. Wat me opviel: bij enorm clusteren savonds voor 2 uren lang, had ik scohtends geen natte pyjama van de melk. Zo gek. Elke ochtend enorm natte handdoek waar ik op lig en vanochtend was alles droog! Kwam gewoon omdat alles volledig leeg is denk ik.
Ze is net een paar dagen 6 maanden :')

Wat fijn dat je zulke goeie slapers hebt :)

quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 20:27 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Wauw, madam-april!! :o
Aahw O+

Ja ze gaat echt heel snel. ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 20:42 schreef QuattroF het volgende:

Oh wat balen joh! Sterkte nog even :*

Ze is net een paar dagen 6 maanden. :') ze gaat echt veel te snel.. ;( ik wil dat ze nog even klein blijft :@

quote:
11s.gif Op woensdag 6 januari 2021 20:44 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja, vind ik ook zeer irritant :(
Mijn kind is net 3 maandjes oud, joh.
[..]

Nóg later?! 8)7 -O-

We gaan hier met frisse tegenzin mee in de flow :P , tot zover geen enkele serieuze pogingen gedaan om meneer door te laten slapen. Er zit meestal wel een periode van 3 hele uren onafgebroken slaap in 1 nacht, alleen dan slaap ik vaak nog niet :') . Het is wat het is. Momenteel vind ik het best goed vol te houden.
Mijn middelste heeft vanaf 6 maanden tot 3jaar niet doorgeslagen. Dus ja het kan echt lang duren. Maar dat was meestal maar 1x 's nachts, dus was wel te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')