abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197232438
Jaa die banaan houding, doet F ook steeds. Dit gaat niet lang duren met rollen bij ons. Hij schuift als wijzers van een klok door de box :D we zijn alert op de eerste keer rollen zodat we meteen fotokaart kunnen gebruiken :D wel op de buik met handen en benen omhoog in zo'n vliegstand zeg maar. Heb hem nu al wel drie middagen of avonden aan de borst voor uren. Ook in slaap. Nou ja maar van genieten. O+

Ik maak juist veel foto's merk ik. En selecteer streng op de computer vervolgens. Wil een nieuw camera kopen die vooral goed is voor portret, vind ik heerlijk om te doen, met mooi licht en scherptediepte.

Sun, je staat niet in de OP, bewust? Ik wou even spieken hoeveel onze babys verschillen. Ik moet de buggy met 6 maanden omhoog zetten, uit de newborn baby setting.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 20:15:52 #252
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197232748
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:51 schreef NicolasJoy het volgende:
Plaatje(s) bij praatje is een goed plan!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Prachtig NJ! Op de laatste foto zien we ineens een Hollandse baby :D

quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2021 18:59 schreef madam-april het volgende:
Kleine dondersteen is enorm geïnteresseerd in wat haar zussen op de grond aan het doen zijn. :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+ heb jij ook een tiny love?

quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:33 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Z.’s naveltje werd toch rood afgelopen vrijdag. Net konden we langs het cb om het aan te laten stippen. Ook maar meteen gewogen en gemeten...
5400 gr en 57,5 cm. Geen Hollandse glorie, maar Arabische glorie hier. :7

En dat kan je ook mooi zien op de pasfoto die ik net heb laten maken. :+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha, fantastische foto!

quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:58 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Combinatie van dat stomme Zarakraagje dat niet goed zit, de houding waarin ze werd gehouden en wakker gemaakt worden uit haar slaapje. :+ En de 3 onderkinnen die ze idd heeft. :Y)
SPOILER
O+ zo cute met dat koppie zo schuin

quote:
17s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:15 schreef Smart_ass het volgende:
Deze kleine meid was afgelopen donderdag 3 maanden (en de donderdag ervoor 12 weken :') ).

SPOILER
Bubbles is volgens mij gek op poseren, of niet? Echt een queen _O_

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 08:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
In grote lijnen wel Majo, alleen is dit vloeibaar en heeft geen invloed op stoelgang. JBPM kan nog wel eens obstipatie of diarree geven. Ik zou je wel als tip geven om lid te worden van de facebookpagina. In de tijd dat ik dacht dat A reflux had ben ik lid geworden en ik zie dagelijks goede vragen en tips voorbij komen. Hou je Aapie na de voeding rechtop voor minimaal 10 minuten?

Ik dacht dat we de fase van slecht slapen overdag wel achter de rug hadden, gister was het weer prut. Om 14.30 ging hij eindelijk pitten nadat hij al een tijdje huilde van moeheid. Wat ik ook probeerde, hij weigerde te slapen :{ Heel fijn ook met een groter kind die thuis haar schoolwerk moet maken. Gelukkig heeft ze weinig begeleiding nodig, anders had ik niet geweten hoe ik dat moest doen. Hopelijk vandaag een betere dag...

Hier is trouwens de kinderwagen geupgrade naar een wandelwagen :o

[ afbeelding ]
A. ziet eruit alsof hij er nog ff aan moet wennen :P

quote:
3s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 11:25 schreef PKM het volgende:
Helemaal bijgelezen maar weinig tijd want drukke peutet. Maar wel een O+ voor al jullie baby's. En in het bijzonder die van @:D.U.M.A.N. voor de oncharmante pasfoto. O+

SPOILER
Awww zo lief! Dat vosje, is die van een serie of zo? Ik heb van Hema 2 slaapzakken met die vos en ik zie ineens overal dat vosje opduiken :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 11:48 schreef QuattroF het volgende:
Al die foto’s. O+ Wat een schatjes! En van die kleintjes krijg ik rammelende eierstokken hoor, te cute. Dan is mijn meisje met haar 9 maanden alweer zo groot!

SPOILER
Jaaaaaa, daar is ze weer! Wat een blij koppie! Fijn dat ze zelf totaal onbevangen is O+ .

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 16:40 schreef Miezziej het volgende:
Schattig @:PKM O+

Ze is altijd zo vrolijk op de foto's @:QuattroF O+ Sterkte donderdag en vrijdag! :*

Your wish is my command @:Smart_ass :+
SPOILER
Ik weet niet of het het lot van de tweede is, of de extra drukte van M. door de vakantie en lockdown, maar ik maak echt weinig foto's van loempia de laatste tijd :@
Duurt niet lang meer voor dit schatje door kan rollen volgens mij ^O^ .
Resistance is futile.
pi_197232815
Even heel iets anders trouwens: vliegen met een baby, ik dacht dat dat gratis was zolang ze jonger zijn dan 2 jaar en op je schoot passen? Zie dat KLM daar nu ineens geld voor vraagt..
  dinsdag 5 januari 2021 @ 20:23:21 #254
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197232941
Colin blijft oefenen op zijn lach O+

Resistance is futile.
  Moderator/colorchick dinsdag 5 januari 2021 @ 20:27:07 #255
382129 crew  Donna
pi_197233038
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:18 schreef Smart_ass het volgende:
Even heel iets anders trouwens: vliegen met een baby, ik dacht dat dat gratis was zolang ze jonger zijn dan 2 jaar en op je schoot passen? Zie dat KLM daar nu ineens geld voor vraagt..
KLM heeft ook crisis. :7
pi_197233104
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:23 schreef Seven. het volgende:

[ afbeelding ]
Lieffff O+ ! Leuk die vosjes inderdaad. Bubbles lacht ook veel, begint al bij het wakker worden. Heerlijk.

Ja inderdaad Donna :P. Die zijn natuurlijk ook genoeg inkomsten misgelopen. Maar het is al zo duur :'( .
pi_197233168
Nee, er wordt altijd een klein bedrag gevraagd voor kinderen onder de twee. :*
Protège moi de mes désirs.
pi_197233426
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2021 15:30 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
@:pkm Niet de tv, maar wel veel op de iPad. :@ Niks aan te doen.Vandaag gaat het gelukkig al beter. :)

Vergeet niet dat mamahonger ook bestaat, hè? :* Heeft ze zoveel last van krampjes?

@:nolita ken je het boek “droomritme”? Volgens mij houden ze daar maximale wakkertijden aan. 90 min - 3 uur - 90 minuten ofzo. Wellicht dat zo een schema je kan helpen om haar slaapcyclus langer te krijgen?
M’n vriendin was in ieder geval heel tevreden, ik heb er geen ervaring mee. Peuter slaapt nog steeds bagger hier.
Ja, ik heb het boek hier liggen. Met die wakkertijden gaat het prima; het is echt het aan elkaar rijgen van slaapjes waar het mis gaat. En overdag vind ik dat niet zo erg, maar de avonden blijven zo onrustig. Kan haast geen programma op tv kijken want binnen 45 minuten mag ik weer in de actie en om 22:00 wil ik zelf naar bed en ook dat gaat de laatste tijd problematischer, het duurt echt een tijd voordat ze in slaap valt.
Ze ligt er nu sinds 19:00 in en ben nu bezig met een voeding.
Peuter naar bed brengen is daardoor ook een uitdaging.

Wat een briljante pasfoto van Z. :D Om een bepaalde reden laten maken? Ik wacht nog even met een id kaart omdat we voorlopig toch niet mogen reizen of vakantie hebben. Maar als het straks wel mag loopt het misschien wel storm op die dingen dus maar even in de gaten houden dat ik daar wel op tijd mee ben.

Madam, blijft ze al zo goed zitten als je haar zo neerzet!? Ze verbaasd me al weer, omdat ik de mijne al snel vind. :o

En jullie gaan opeens echt snel hier zeg. Veel te veel om op alles te reageren en te onthouden, maar foto’s kijken blijft leuk. O+
pi_197234202
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

Dat vosje zat in het kraampakket. Kan wel kloppen dus dat je ze ineens overal ziet. :D

Mijn meisje was het rond etenstijd helemaal zat en bleef maar huilen. Viel in slaap aan de borst, dus sloop ik weg. Nog geen tien minuten voordat ze me miste. Nou al anderhalf uur op schoot aan het slapen.
En daarmee is een avond die er niet best uitzag ineens heerlijk rustig (tot zover dan he fokwet). :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_197234295
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:15 schreef Seven. het volgende:

[..]

Prachtig NJ! Op de laatste foto zien we ineens een Hollandse baby :D
[..]

O+ heb jij ook een tiny love?
[..]

Hahaha, fantastische foto!
[..]

O+ zo cute met dat koppie zo schuin
[..]

Bubbles is volgens mij gek op poseren, of niet? Echt een queen _O_
[..]

A. ziet eruit alsof hij er nog ff aan moet wennen :P
[..]

Awww zo lief! Dat vosje, is die van een serie of zo? Ik heb van Hema 2 slaapzakken met die vos en ik zie ineens overal dat vosje opduiken :+
[..]

Jaaaaaa, daar is ze weer! Wat een blij koppie! Fijn dat ze zelf totaal onbevangen is O+ .
[..]

Duurt niet lang meer voor dit schatje door kan rollen volgens mij ^O^ .
Nee geen Tiny love, heb een mobiel van Prénatal en een mobiel van Fisher-Price. :D

quote:
7s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:23 schreef Seven. het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een schatje O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:40 schreef Nolita het volgende:

[..]

Ja, ik heb het boek hier liggen. Met die wakkertijden gaat het prima; het is echt het aan elkaar rijgen van slaapjes waar het mis gaat. En overdag vind ik dat niet zo erg, maar de avonden blijven zo onrustig. Kan haast geen programma op tv kijken want binnen 45 minuten mag ik weer in de actie en om 22:00 wil ik zelf naar bed en ook dat gaat de laatste tijd problematischer, het duurt echt een tijd voordat ze in slaap valt.
Ze ligt er nu sinds 19:00 in en ben nu bezig met een voeding.
Peuter naar bed brengen is daardoor ook een uitdaging.

Wat een briljante pasfoto van Z. :D Om een bepaalde reden laten maken? Ik wacht nog even met een id kaart omdat we voorlopig toch niet mogen reizen of vakantie hebben. Maar als het straks wel mag loopt het misschien wel storm op die dingen dus maar even in de gaten houden dat ik daar wel op tijd mee ben.

Madam, blijft ze al zo goed zitten als je haar zo neerzet!? Ze verbaasd me al weer, omdat ik de mijne al snel vind. :o

En jullie gaan opeens echt snel hier zeg. Veel te veel om op alles te reageren en te onthouden, maar foto’s kijken blijft leuk. O+
Ze gaat zelf zitten en blijft ook zitten 🙈 Ze is echt veel te snel met alles. Vandaag bij het consultatiebureau geweest en daar waren ze ook erg verbaasd. 😅
pi_197239268
@D.U.M.A.N. ik zat net nog te denken aan jou en wat ik verder doe om oudste ook aandacht te kunnen geven. Elke dag als ze uit school komt zeg ik tegen haar dat ik haar gemist heb. Of tegen haar zeggen dat ik het leuk en gezellig vind dat ze weer thuis is. Als ik haar met baby op arm wakker maak, armpje in de lucht van baby 'Jeej, Noor is wakker! ' Zulke dingetjes. Dat ze voelt dat ze er ook toe doet. Heeft ook geholpen :) Of een lunchtrommeltje met een kaartje erin waar wat leuks op staat. Is U. natuurlijk te klein voor, maar je snapt denk ik wel het principe :)
pi_197241071
Ook even een vraag van mijn kant: hoe overleef ik een baby die weigert te slapen overdag? Hij is op den duur huilerig, dreinerig, mega rode wangetjes, oogjeswrijf en gewoon met geen mogelijkheid in slaap te krijgen. Ik heb geprobeerd: in bedje leggen, in slaap proberen te wiegen (wat niet werkt want hij wil steeds rechtop zitten), flesje geven, in bed leggen en nog even op de overloop blijven staan zodat hij me niet weg hoort lopen, box is huilen, op schoot is ook op den duur huilen, kinderwagen is geen optie want hij kijkt zijn ogen uit in de wandelwagen,... pffff. Niet leuk dit. Ik moet ook eerlijk zeggen dat mijn frustratielevel steeds hoger gaat. Hij is nu ook alweer 3 uur wakker en geen seintje dat ie wil gaan slapen.

Het zal wel een fase zijn, maar pf.
  woensdag 6 januari 2021 @ 11:04:40 #263
149959 SQ
snelle trees
pi_197241260
Draagdoek?
disclaimer
pi_197241409
Bij mij is op zulke momenten ook de draagdoek het enige dat werkt. Draagdoek, heen en weer lopen tot hij slaapt en dan langzaam zelf proberen te zitten :+
  woensdag 6 januari 2021 @ 11:26:01 #265
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_197241582
Wat hier hielp was wakkertijd aanhouden, zo van: nu 2 uur wakker, dan nu slaaptijd. Anders was hij oververmoeid en sliep hij daarom helemaal niet.
Online zag ik dan hoe lang hij ongeveer wakker zou moeten zijn met zijn leeftijd. En dan bij slaaptijd fles of borst erin en dan viel hij daarna altijd wel in slaap. Als ik het me goed herinner tenminste, ik weet eigenlijk niet meer wat we deden om hem te laten slapen :P
Die slaapsignalen zagen wij later pas, met een jaar ofzo.
pi_197242106
SPOILER
@Nolita We hebben ‘m graag op zak. Je hebt hem nodig voor ziekenhuis bezoeken. En we hebben ook familie in het buitenland. Als er iets is en we daar heen moeten, willen we geen belemmeringen hebben.

@Sunshine1982 Lief dat je er aan denkt! Maar aan wat je opnoemt komt hij gelukkig niks tekort. :) :*

Ik zou ook een doek proberen. :*

@madam-april
Wauw, wat snel!

@Seven. Wat een lieve lach! O+ en leuke slaapzak idd!

@Miezziej ook al zo knap O+

@QuattroF Ah, nog zo een mooie lach O+ Heel veel succes donderdag en vrijdag!

Heerlijke foto’s, @NJ! Klinkt als een welverdiende vakantie. :*

@MaJo aapie met z’n aapie O+

Zo, wij zijn weer bij. :P Beide kindjes slapen dus ik ga ook even slapen. O+

[ Bericht 35% gewijzigd door arvensis op 06-01-2021 13:20:26 ]
Protège moi de mes désirs.
pi_197243114
Haha Duman. _O-

Sun ik dacht ook aan een draagdoek/drager, of in het donker gaan zitten met hem strak tegen je aan zodat hij even zo min mogelijk prikkels krijgt en daarmee wellicht de rust vindt?
Of een stukje rijden met de auto? Zou niet mijn voorkeur hebben, maar als hij dan wel slaapt wellicht als optie om even te ‘resetten’.
Hopelijk heeft hij inmiddels wat geslapen.
Mijn oudste sliep ook heel lastig in, daar had ik echt flink wat geduld voor nodig. (Minstens een half uur bezig voor 45 minuten slaap..)
pi_197243190
Ik heb een half uur met hem in de doek gelopen, geen slaap. Na 4.5 uur wakker verloor hij het van de slaap om vervolgens 20 minuten later weer wakker te worden ;( Straks komt zijn vader thuis, veel plezier ermee :W
pi_197243484
@Seven. Iets met Hollandse baby toch? Wij moeten binnenkort terug omdat ze kleine S. te licht vinden. Ik vind 't maar bizar. Grote S. was te kort voor haar gewicht en nu zitten we daar een pondje onder en spreken ze ineens over te licht. Ik snap niets van het CB.
pi_197243510
Maar hier heeft de kleine dame haar stem ineens ontdekt!

Ze heeft gedacht; 4 maanden?! Kletsen! Er kwamen al eerder kreetjes, maar nu kan ze gewoon minutenlang achter elkaar 'huh, huh, huh, huh' doen. (Hoe type je hoe ze klinken? _O- ) Een soort raar kreunend geluid in elk geval dat ik van de oudste niet ken, maar ze is er wat content mee. *) :s)

Heb wel wat bij te lezen zie ik, even tijd zoeken. :9
pi_197244699
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 11:26 schreef Ceviche het volgende:
Wat hier hielp was wakkertijd aanhouden, zo van: nu 2 uur wakker, dan nu slaaptijd. Anders was hij oververmoeid en sliep hij daarom helemaal niet.
Online zag ik dan hoe lang hij ongeveer wakker zou moeten zijn met zijn leeftijd. En dan bij slaaptijd fles of borst erin en dan viel hij daarna altijd wel in slaap. Als ik het me goed herinner tenminste, ik weet eigenlijk niet meer wat we deden om hem te laten slapen :P
Die slaapsignalen zagen wij later pas, met een jaar ofzo.
Dit werkt hier ook echt perfect. Voordat wij die wakkertijd aanhielden was Bubbles ook vaak oververmoeid en lastig in slaap te krijgen maar nu slaapt ze eigenlijk vrijwel altijd zonder problemen.

Sun doe jij dit ook? Echt het proberen waard hoor.
pi_197244972
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 14:34 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Dit werkt hier ook echt perfect. Voordat wij die wakkertijd aanhielden was Bubbles ook vaak oververmoeid en lastig in slaap te krijgen maar nu slaapt ze eigenlijk vrijwel altijd zonder problemen.

Sun doe jij dit ook? Echt het proberen waard hoor.
A laat wel signalen van moeheid zien. Na een uur/anderhalf uur wakker gaat hij vaak in zijn ogen wrijven. Dat is het moment dat ik hem boven verschoon, in zijn slaapzak hijs en hem op bed leg. Dat ging ook prima, tot 3 weken geleden :')
  woensdag 6 januari 2021 @ 15:32:13 #273
277627 Seven.
We are Borg.
pi_197245756
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 13:36 schreef NicolasJoy het volgende:
@:Seven. Iets met Hollandse baby toch? Wij moeten binnenkort terug omdat ze kleine S. te licht vinden. Ik vind 't maar bizar. Grote S. was te kort voor haar gewicht en nu zitten we daar een pondje onder en spreken ze ineens over te licht. Ik snap niets van het CB.
Ene oor in, andere oor uit met dit soort advies ;)
Resistance is futile.
pi_197246902
Kleine dondersteen gaat echt veel te snel :o

Ze is vandaag gaan staan in de box :o

(Ik probeer straks nog even op iedereen verder te reageren :@ )
pi_197246963
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 16:41 schreef madam-april het volgende:
Kleine dondersteen gaat echt veel te snel :o

Ze is vandaag gaan staan in de box :o

[ afbeelding ]

(Ik probeer straks nog even op iedereen verder te reageren :@ )
Niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')