Ik doe de pindakaas altijd (met margarine) op brood voor d'r. Ei zo los vindt ze niet lekker dus daar ben ik creatief mee. Groot succes tot nu toe is een geklutst ei mengen met een geprakte banaan en in de pan bakken. Pannenkoekjes, vindt ze heerlijk! Vorige week heb ik ook een boterham in stukjes geknipt (las die tip ergens, ging lekker snel haha) en door een geklutst ei geroerd en gebakken. Vond ze ook prima, een soort omeletbroodjes werden het. Misschien heeft iemand hier er nog iets aan.quote:Op zondag 3 januari 2021 16:14 schreef Hilmo het volgende:
Oke nu vijf maanden oud. Maar die hapjes hé, ik vind het zo'n moment. Eenmaal daar doorheen, is het geen punt meer maar ik ben er zo niet aan toeDan komt er hapjes poep en hapjeskots
Iemand een fijne site hoe ik kan beginnen? Ei en pindakaas op een lepeltje is ook belangrijk toch las ik eens? Gekookt ei eten we super vaak dus geen punt en 100% pindakaas heb ik ook. Heb nog een paar potjes in de kast (gekregen in zo'n doos) dus dat eens geven en verder broodkorstjes met boter en stukjes groente/fruit, willekeurig wat het is?
Onze oudste had tot voorbij een jaar geen tand en kreeg echt álles wegquote:Op zondag 3 januari 2021 16:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het is bedoeling om hier rapley te gaan doen over een maandje. Hoop wel dat er een tandje is gearriveerd. Tot op heden geen signaal...
Waar ben je toen mee begonnen?quote:Op zondag 3 januari 2021 20:55 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Onze oudste had tot voorbij een jaar geen tand en kreeg echt álles wegons rapley talent. Niet dat nummer twee voor hm onder doet, elke dag weer zo leuk
![]()
Heb nu een app groepje met een paar vriendinnen en voor de rest is het de eerste, eentje maakt werkelijk elke dag een feest van alle maaltijden, zo leuk! Nu we een weekje vakantie hebben wil ik ook graag wat meer mijn best doen. Er zijn een paar leuke inspirerende en leerzame instas over trouwens. Bijvoorbeeld Solid starts en baby led wean team
Een schijfje komkommer met een gat d’r in!quote:
Dan zal ik wel na 40 minuten al naast haar moeten gaan zitten want als ik via de babyfoon merk dat ze wakker is zijn die ogen al meteen wagenwijd open. Dat is ook wat ik ergens op internet las. Maar ben wel benieuwd of iemand hier ervaring ermee heeft.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:38 schreef PKM het volgende:
@:Nolita bij ons is het juist de truc om zo snel mogelijk te reageren wanneer ze wakker begint te worden. Dan krijgt ze haar speen weer. Als de ogen eenmaal open zijn dan is het gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
Combinatie van dat stomme Zarakraagje dat niet goed zit, de houding waarin ze werd gehouden en wakker gemaakt worden uit haar slaapje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Protège moi de mes désirs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |