Dat werkt niet zo goed, dan gaat ie enorm liggen draaien en dan slaapt er alsnog niemand. Als hij echt heel erg overstuur is dan mag hij even bij ons in bed tot ie weer rustig is, maar als we hem daarna laten liggen gaat ie klooien.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:39 schreef kwakz0r het volgende:
En gewoon s nachts bij jullie in bed laten? As hij wakker wordt? Ik ben daar heel makkelijk in en het gebeurt bijna nooit meer, scheelt zoveel energie versus de strijd aan gaan
Fijn Cygne dat er ieg geen groeiachterstand is! Ik duim nog steeds voor jullie.
Heel kort besproken. Deze vk zei ook “het lastige is dat ze in hun dossier in den haag helemaal geen rekening houden met dat een inleiding ook gewoon kan mislukken, bijvoorbeeld als je lijf en baby nog niet klaar zijn voor de bevalling en ze het alleen over het formaat van je zeer gemiddelde baby hebben”.quote:Op woensdag 23 december 2020 18:26 schreef Lemijn het volgende:
Lange post opgegeten.
@:Gogo93 herkenning! En lekker laten logeren en bijtanken, zou ik zeggen. Dan kan je er zelf weer beter tegen. Zeker als hij het daar naar zijn zin heeft. Het geplakt betekent volgens mij niet dat hij ongelukkig is elders.
@:kwakz0r wat fijn van de betere controle. Kon je het nog over de bevalling hebben ook? en ik duim voor minder vaak prikken.
voor Cygne!
Lekker op tijd voor de kerstdiners.quote:Op donderdag 24 december 2020 13:56 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Hallo misselijkheid en rare maag! 😅
Dinsdag de eerste echo. Zin in, ook wel spannend!
Boksquote:Op zaterdag 26 december 2020 10:08 schreef Flav het volgende:
Fijne kerst allen![]()
![]()
Ik zit echt met smart te wachten totdat de misselijkheid weg blijft. Heb het gevoel al maanden misselijk te zijn al zijn het 'pas' 3,5 week.
En bij echt alles wat ik eet of drink krijg ik maagpijn en zit ik met een opgezette pijnlijke maag.
Echt leuk joh dat eerste trimester
Dankjewel!! Ben ook heel benieuwd hoe het bij jullie is!quote:Op zaterdag 26 december 2020 14:19 schreef Chan het volgende:
@:Lemijn wow wat leuk jou hier te zien! Gefeliciteerd!Beetje laat, maar ik zag het nu pas.
SPOILER: de menu’s voor wie benieuwd isOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik geniet er enorm van als mensen enthousiast eten van mijn gekook, ook al kan ik zelf maar heel weinig eten door mijn sleeve.
En na t koken doe ik NIKS meer.Kwak
Ik ga ook zitten. Met enig schuldgevoel... J gaat vandaag voorstrijk doen en een plafondje, evt een muur in de babykamer... morgen en overmorgen komen schoonouders om te helpen schilderen in de woonkamer en babykamer.quote:Op zondag 27 december 2020 08:13 schreef Aure het volgende:
Oh wat heerlijk kwak! Hier ook 2 dagen gekookt.
Dag 1:
Gegrilde vijgen met geitenkaasmousse
Geglaceerde zoete kerstham, aardappelpuree met cheddar en met parmezaan geroosterde bloemkool.
Koffiekoekjesroomtaart
Dag 2:
Blauwekaastaartjes met rode biet en honing
Geroosterd buikspek a la ottolenghi, pompoenpuree en walnotenappelsalsa
Wegens veel te veel buikspek gegeten door de mannen hebben we zoet overgeslagen en alleen een kaasplank gedaan
Ik ben nu wel echt kapot. Alles doet zo ongeveer pijn dus lekker rustig aan vandaag. Beentjes omhoog en helemaal niks doen
Getver Tink, vind het zo rot voor je.quote:Op zondag 27 december 2020 10:51 schreef Tink89 het volgende:
Wat een hoop werk dames! Hier waren de kookkunsten een stuk simpeler.
Verder even een egopost: ik spuug me helemaal suf vandaag, zo naar. Elke keer als ik denk dat het ergste voorbij is, begint het weer. Volle maag, lege maag; geen, 1 of 2 soorten medicijnen; blijven liggen in het donker of naar beneden met prul...het maakt allemaal niks uit
quote:Op zondag 27 december 2020 10:51 schreef Tink89 het volgende:
Wat een hoop werk dames! Hier waren de kookkunsten een stuk simpeler.
Verder even een egopost: ik spuug me helemaal suf vandaag, zo naar. Elke keer als ik denk dat het ergste voorbij is, begint het weer. Volle maag, lege maag; geen, 1 of 2 soorten medicijnen; blijven liggen in het donker of naar beneden met prul...het maakt allemaal niks uit
Dat heb ik ook gehad. Alsof het in brand stond. Na een paar weken was het helemaal gevoelloos en dat gevoel is 20 maanden na de bevalling pas sinds kort weer enigszins hersteld. Het voelt nog steeds raar als ik eroverheen ga. Ik heb me suf gegoogle destijds, maar kwam er weinig over tegen. Dus ik dacht , ik laat even weten dat je niet de enige ben.quote:Op maandag 28 december 2020 21:31 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik heb al twee dagen nu een specifiek plekje op mijn buik (ongeveer 4 bij 5 cm) dat echt pijn doet bij de minste aanraking. Zelfs een tshirt die erlangs strijkt doet zeer. Ik denk dat de huid daar gewoon zwaar gestrekt staat?(precies waar hij al weken zijn kont flink naar buiten drukt!)
Succes!!quote:Op maandag 28 december 2020 20:57 schreef Komkommerschijfje het volgende:
Morgen onze eerste echo. Spannend. Hopelijk zien we al een hartje kloppen...
Bij mij juist vooral eind van de middag/ 's avonds. Nadat hij gedurende de dag veel bewogen heeft?quote:Op dinsdag 29 december 2020 09:32 schreef Rebubbled het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gehad. Alsof het in brand stond. Na een paar weken was het helemaal gevoelloos en dat gevoel is 20 maanden na de bevalling pas sinds kort weer enigszins hersteld. Het voelt nog steeds raar als ik eroverheen ga. Ik heb me suf gegoogle destijds, maar kwam er weinig over tegen. Dus ik dacht , ik laat even weten dat je niet de enige ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |