Dus als Baggish, ik ga nu iets geks zeggen, de halve finale haalt, dan heeft 'ie er in principe geen reet aan? (Behalve dat z'n portemonnee wat gevulder is)quote:Op woensdag 23 december 2020 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heel simpel; Carolissen heeft geen enkel PDC-rankingevent gegooid tot voor het WK. Daarnaast worden de gelden van non-tourkaarthouders aan het eind van elk jaar (dus na het WK) weer weggegooid.
Dat is toch logisch en al jaren zo? Je moet gewoon vanaf 0 beginnen, lees tour-card halen.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dus als Baggish, ik ga nu iets geks zeggen, de halve finale haalt, dan heeft 'ie er in principe geen reet aan? (Behalve dat z'n portemonnee wat gevulder is)
Oh, ik vergeet erbij te zeggen dat je in de top 64 moet staan om een tourkaart en dus gelden te behouden.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dus als Baggish, ik ga nu iets geks zeggen, de halve finale haalt, dan heeft 'ie er in principe geen reet aan? (Behalve dat z'n portemonnee wat gevulder is)
En waar is de weblog precies? Ik zie alleen een tweet met t interview met 1 regel erboven.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:04 schreef Paul het volgende:
DARTS WEBLOGJE IEDEREEN REAGEREN! DANK JE
Interview van het jaar bij darten
Dat weet ik, maar dan zou Baggish in theorie bij de top 64 staan, heeft ie dan automatisch een tourkaart verdiend?quote:Op woensdag 23 december 2020 12:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, ik vergeet erbij te zeggen dat je in de top 64 moet staan om een tourkaart en dus gelden te behouden.
Ja. Dat is Ratajski ook gelukt.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan zou Baggish in theorie bij de top 64 staan, heeft ie dan automatisch een tourkaart verdiend?
Altijd ouwe deugcuck.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voel jij je nog een beetje boreaal?
Ik vorige week 11-3 gewonnen in onze lokale Premier League (vriendengroep). Ik noteerde 90 gemiddeld scorende 9 darts en een eindgemiddelde van 81 en dat na 3-4 maanden geen pijl te hebben gegooid. GENOT.quote:
Ik jij wij SP!quote:Op woensdag 23 december 2020 12:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dacht dat jij tegenwoordig een linkse soyboy was geworden kameraad.
Baas? Hont heeft een baas. Ik noem die persoon altijd de boodschappenmanquote:Op woensdag 23 december 2020 12:30 schreef Vriezzer het volgende:
Man man man.. is al ruim een maand bekend dat ik vakantie heb vanaf de 21e. Besproken met de baas en staat uiteraard ook keurig in mijn urenregistratie en agenda. Krijg ik nu vanuit de planning een uitnodiging om morgenochtend via teams een vergadering bij te wonen.
Ongeloveloos.
Hoezo zie je die uitnodiging überhaupt? Mail checken in vakantiequote:Op woensdag 23 december 2020 12:30 schreef Vriezzer het volgende:
Man man man.. is al ruim een maand bekend dat ik vakantie heb vanaf de 21e. Besproken met de baas en staat uiteraard ook keurig in mijn urenregistratie en agenda. Krijg ik nu vanuit de planning een uitnodiging om morgenochtend via teams een vergadering bij te wonen.
Ongeloveloos.
Uberhaupt mail checkenquote:Op woensdag 23 december 2020 12:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoezo zie je die uitnodiging überhaupt? Mail checken in vakantie![]()
Besproken met "de directie" dan.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Baas? Hont heeft een baas. Ik noem die persoon altijd de boodschappenmanHij maakt centjes over voor de boodschapjes allen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 december 2020 12:37 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Besproken met "de directie" dan.Directie die voelen zich ook altijd mr bigstar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij draagt alles af aan de meesteres tochquote:Op woensdag 23 december 2020 12:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Baas? Hont heeft een baas. Ik noem die persoon altijd de boodschappenmanHij maakt centjes over voor de boodschapjes allen.
IK BETAAL GODVERDOMME HELEMAAL NERGENS MEER VOORquote:Op woensdag 23 december 2020 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ben je weer lekker dwars vandaag poepert
Niet mn geld he ouwe dibbes.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij draagt alles af aan de meesteres toch
Uitnodigingquote:Op woensdag 23 december 2020 12:30 schreef Vriezzer het volgende:
Ongeloveloos.
Razma doet altijd de altijd boos actquote:Op woensdag 23 december 2020 12:45 schreef Slobeend het volgende:
Hup alle geplaatste spelers vanmiddag. Mansell, Razma, Boulton en Edgar koop ik geen seizoenskaart voor.
Rollade moffenvlees allen.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:47 schreef Zipportal het volgende:
De rollade is gebakken, straks nog even afwassen en dan WLM klaar het darten.
Henderson en VdVoort hebben samen al 100 kg vlees in bestelling staan.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:49 schreef Duveldrinker het volgende:
Waarom spelen ze niet lekker door met kerst. Ze zitten toch al in dat hotel vast.
Omdat Sky al 25 kerstfilms heeft geprogrammeerdquote:Op woensdag 23 december 2020 12:49 schreef Duveldrinker het volgende:
Waarom spelen ze niet lekker door met kerst. Ze zitten toch al in dat hotel vast.
Gaat om het idee. Je zíet dat wat je wil inplannen conflicteert met iemands agenda en dan tóch gewoon verzenden zonder verder te kijken dan je neus lang is. Zo met je werk omgaan staat ver bij mij vandaan.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uitnodiging
Dus geen verplichting
Henderson is een slanke den geworden. Zou Vincent mogen frituren op zijn kamer?quote:Op woensdag 23 december 2020 12:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Henderson en VdVoort hebben samen al 100 kg vlees in bestelling staan.
quote:Op woensdag 23 december 2020 12:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Henderson is een slanke den geworden. Zou Vincent mogen frituren op zijn kamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |