Prima interview. De grootste stap die hij heeft gezet is onder ogen zien dat hij het niet alleen af kon. Heeft hulp gezocht, heeft geïnvesteerd en mag daar nu meer dan terecht de vruchten van plukken. Een voorbeeld voor veel darters die zitten te ploeteren.quote:
Je hebt nog een miniem kansje als ze bij Baggish gaan uitweiden over zijn bijnaam 'The Gambler'. Dat ze héél misschien A. Lewis er nog bij betrekken.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Aspinall gaan we sowieso krijgen vandaag.
Maar Lewis dus niet meer. Dus we kunnen geen bingo meer krijgen.
En naar een Hollandse avond is t ook lang zoeken
Post #11 en #16 voor de Bingo-updatequote:Op woensdag 23 december 2020 10:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
VBL en DRT zit vrijwel vol met dezelfde mensen.
Dat maken we zelf wel uit.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooi, dan ook niet zoveel zeuren over fantastische bingo-kaart van JRgod
VD Gijp zou nu zeggen: Maar je snapt dat hele spel nietquote:Op woensdag 23 december 2020 10:54 schreef Vriezzer het volgende:
"De Zuid-Afrikaan heeft geen ranking omdat hij te weinig heeft verdiend de afgelopen twee jaar, om opgenomen te worden op de wereldranglijst."
Nee, NOS. Gewoon nee.
Goed, wel meer mensen maken deze denkfout. Ook bij de RTL7-commentatoren toen het over Kurz ging.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:54 schreef Vriezzer het volgende:
"De Zuid-Afrikaan heeft geen ranking omdat hij te weinig heeft verdiend de afgelopen twee jaar, om opgenomen te worden op de wereldranglijst."
Nee, NOS. Gewoon nee.
Het commentaar gisteren overdag (Teun en Martijn) was echt dra-ma. Alleen maar lolligheden en shit die totaal niets met darts te maken heeft.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Aspinall gaan we sowieso krijgen vandaag.
Maar Lewis dus niet meer. Dus we kunnen geen bingo meer krijgen.
En naar een Hollandse avond is t ook lang zoeken
Voel jij je nog een beetje boreaal?quote:Op woensdag 23 december 2020 10:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen tijd heb een land te redden.
Zo is ie nog beterquote:Op woensdag 23 december 2020 10:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Dit was hem (heb het niet gezien in het topic, was bezig met haxball tijdens het darts)
Ik speelde Rocket League.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Dit was hem (heb het niet gezien in het topic, was bezig met haxball tijdens het darts)
Wie fotoshopt daar even een aubergine in?quote:Op woensdag 23 december 2020 11:16 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zo is ie nog beter
[ afbeelding ]
T is een teleurstellend wkquote:Op woensdag 23 december 2020 11:25 schreef El-Stinho het volgende:
Voor de meespelers; we zijn weer rond.
DRT / [WK 2021] Het voorspelspel #1: Wie volgt T3HTommay op?
Hoe zit het wel dan?quote:Op woensdag 23 december 2020 10:54 schreef Vriezzer het volgende:
Nee, NOS. Gewoon nee.
Heel simpel; Carolissen heeft geen enkel PDC-rankingevent gegooid tot voor het WK. Daarnaast worden de gelden van non-tourkaarthouders aan het eind van elk jaar (dus na het WK) weer weggegooid.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben ik nou ook wel benieuwd naar ja
Dus als Baggish, ik ga nu iets geks zeggen, de halve finale haalt, dan heeft 'ie er in principe geen reet aan? (Behalve dat z'n portemonnee wat gevulder is)quote:Op woensdag 23 december 2020 12:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heel simpel; Carolissen heeft geen enkel PDC-rankingevent gegooid tot voor het WK. Daarnaast worden de gelden van non-tourkaarthouders aan het eind van elk jaar (dus na het WK) weer weggegooid.
Dat is toch logisch en al jaren zo? Je moet gewoon vanaf 0 beginnen, lees tour-card halen.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dus als Baggish, ik ga nu iets geks zeggen, de halve finale haalt, dan heeft 'ie er in principe geen reet aan? (Behalve dat z'n portemonnee wat gevulder is)
Oh, ik vergeet erbij te zeggen dat je in de top 64 moet staan om een tourkaart en dus gelden te behouden.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dus als Baggish, ik ga nu iets geks zeggen, de halve finale haalt, dan heeft 'ie er in principe geen reet aan? (Behalve dat z'n portemonnee wat gevulder is)
En waar is de weblog precies? Ik zie alleen een tweet met t interview met 1 regel erboven.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:04 schreef Paul het volgende:
DARTS WEBLOGJE IEDEREEN REAGEREN! DANK JE
Interview van het jaar bij darten
Dat weet ik, maar dan zou Baggish in theorie bij de top 64 staan, heeft ie dan automatisch een tourkaart verdiend?quote:Op woensdag 23 december 2020 12:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, ik vergeet erbij te zeggen dat je in de top 64 moet staan om een tourkaart en dus gelden te behouden.
Ja. Dat is Ratajski ook gelukt.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dan zou Baggish in theorie bij de top 64 staan, heeft ie dan automatisch een tourkaart verdiend?
Altijd ouwe deugcuck.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Voel jij je nog een beetje boreaal?
Ik vorige week 11-3 gewonnen in onze lokale Premier League (vriendengroep). Ik noteerde 90 gemiddeld scorende 9 darts en een eindgemiddelde van 81 en dat na 3-4 maanden geen pijl te hebben gegooid. GENOT.quote:
Ik jij wij SP!quote:Op woensdag 23 december 2020 12:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dacht dat jij tegenwoordig een linkse soyboy was geworden kameraad.
Baas? Hont heeft een baas. Ik noem die persoon altijd de boodschappenmanquote:Op woensdag 23 december 2020 12:30 schreef Vriezzer het volgende:
Man man man.. is al ruim een maand bekend dat ik vakantie heb vanaf de 21e. Besproken met de baas en staat uiteraard ook keurig in mijn urenregistratie en agenda. Krijg ik nu vanuit de planning een uitnodiging om morgenochtend via teams een vergadering bij te wonen.
Ongeloveloos.
Hoezo zie je die uitnodiging überhaupt? Mail checken in vakantiequote:Op woensdag 23 december 2020 12:30 schreef Vriezzer het volgende:
Man man man.. is al ruim een maand bekend dat ik vakantie heb vanaf de 21e. Besproken met de baas en staat uiteraard ook keurig in mijn urenregistratie en agenda. Krijg ik nu vanuit de planning een uitnodiging om morgenochtend via teams een vergadering bij te wonen.
Ongeloveloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |