Dansende, die vent krijgt sen tia op het podium, daar moet je niet mee spotten.quote:Op woensdag 23 december 2020 00:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wtf een dansende Ted Hankey op 1:05waarom heb ik dit nog nooit gezien
Ik denk dat je iets specifieker moet zijn.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maijer trok een extreem raar gezicht gisteren, is daar al een gifje van?
Dagjesmens gespot.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maijer trok een extreem raar gezicht gisteren, is daar al een gifje van?
Aankondiging van de partij Cross - Dirk of één van die reclameblokken.quote:Op woensdag 23 december 2020 09:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik denk dat je iets specifieker moet zijn.
quote:Op woensdag 23 december 2020 09:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aankondiging van de partij Cross - Dirk of één van die reclameblokken.
Maar als het verder niemand is opgevallen was het vast minder boeiend dan gedacht.
quote:Op woensdag 23 december 2020 09:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als het verder niemand is opgevallen was het vast minder boeiend dan gedacht.
Heb je het gifje van @Zipportal niet gezien gisteren?quote:Op woensdag 23 december 2020 09:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2020 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze weet ik alleen, maar die heb je vast al gezien.
Dit was hem (heb het niet gezien in het topic, was bezig met haxball tijdens het dartsquote:Op woensdag 23 december 2020 10:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Heb je het gifje van @:zipportal niet gezien gisteren?
Ga terug naar je VBL vrienden mafkeesquote:Op woensdag 23 december 2020 10:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Dit was hem (heb het niet gezien in het topic, was bezig met haxball tijdens het darts)
Koekoek boswachtergodquote:Op woensdag 23 december 2020 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ga terug naar je VBL vrienden mafkees
Goed verhaal manquote:
Dankzij dagjesmens @JR-Style-93 hebben we de fantastische bingo-kaart dus ga maar zelf lekker weg.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik was om half 5 wakker ouwe reus.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedemorgen allemaal. Flink verslapen vandaag, dus dat begon al lekker! Zit er lekker waardeloos bij.
Prima programma vandaag, denk dat we met Aspinall-Waites de mooiste wedstrijd hebben.
VBL en DRT zit vrijwel vol met dezelfde mensen.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alsof niemand anders dat in elkaar kan flansenquote:Op woensdag 23 december 2020 10:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dankzij dagjesmens @:JR-style-93 hebben we de fantastische bingo-kaart dus ga maar zelf lekker weg.
ik kijk uit naar je paint-misbakselquote:Op woensdag 23 december 2020 10:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alsof niemand anders dat in elkaar kan flansen
Geen tijd heb een land te redden.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik kijk uit naar je paint-misbaksel
Dat denk ik ook. Heb geen haast om de middagsessie bij te wonen trouwens.quote:Op woensdag 23 december 2020 10:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goedemorgen allemaal. Flink verslapen vandaag, dus dat begon al lekker! Zit er lekker waardeloos bij.
Prima programma vandaag, denk dat we met Aspinall-Waites de mooiste wedstrijd hebben.
Succes met iets beters maken dan ditquote:Op woensdag 23 december 2020 10:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Alsof niemand anders dat in elkaar kan flansen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |