Speelt hij nou tegen Per Laursen of lijkt hij daar heel erg op?quote:
Verdomme Joris weet zelfs darts te verpestenquote:Op woensdag 23 december 2020 00:12 schreef Szura het volgende:
Mini-samenvatting met Joris in het journaal jaaaaaaaa
Maar is het dan echt grotemannen?quote:Op woensdag 23 december 2020 00:04 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
In theorie wel, in praktijk is dat lastig onder druk. Dan is het meestal enkele-enkele-dubbel
HaagsGod tikt de één post per twee minuten aan.quote:Op woensdag 23 december 2020 00:04 schreef Szura het volgende:
Tagliano was er een middag niet!!!
[..]
Ja dat zijn de moeilijkste finishes. Maar er wordt gezegd dat die finishes tussen 60-100 met 1 pijl op de dubbel het belangrijkst zijn, daar win je een wedstrijd opquote:Op woensdag 23 december 2020 00:14 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maar is het dan echt grotemannen?
Ik vind een triple-triple-dubbel/bull finish iets waarvan ik denk "zozo, grotemannenfinish"
1quote:Op woensdag 23 december 2020 00:15 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
HaagsGod tikt de één post per twee minuten aan.
BE ON UR WAY CUNTquote:Op woensdag 23 december 2020 00:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wtf een dansende Ted Hankey op 1:05waarom heb ik dit nog nooit gezien
quote:Op woensdag 23 december 2020 00:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wtf een dansende Ted Hankey op 1:05waarom heb ik dit nog nooit gezien
quote:
Ja.quote:Op woensdag 23 december 2020 00:13 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Speelt hij nou tegen Per Laursen of lijkt hij daar heel erg op?
5 minutenquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:37 schreef Caland het volgende:
Hoelang mag je eigenlijk doen voor je beurt?
#dtv
quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:54 schreef Szura het volgende:
Zondag in Studio Voetbal: de beste en slechtste transfer van het jaar.
De slechtste: alle transfers van Feyenoord
Prima interviewtje. Geen domme jongen en spreekt beter Engels dan bijv MVG.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |