IK BETAAL GODVERDOMME HELEMAAL NERGENS MEER VOORquote:Op woensdag 23 december 2020 12:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat ben je weer lekker dwars vandaag poepert
Niet mn geld he ouwe dibbes.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:39 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Jij draagt alles af aan de meesteres toch
Uitnodigingquote:Op woensdag 23 december 2020 12:30 schreef Vriezzer het volgende:
Man man man.. is al ruim een maand bekend dat ik vakantie heb vanaf de 21e. Besproken met de baas en staat uiteraard ook keurig in mijn urenregistratie en agenda. Krijg ik nu vanuit de planning een uitnodiging om morgenochtend via teams een vergadering bij te wonen.
Ongeloveloos.
Razma doet altijd de altijd boos actquote:Op woensdag 23 december 2020 12:45 schreef Slobeend het volgende:
Hup alle geplaatste spelers vanmiddag. Mansell, Razma, Boulton en Edgar koop ik geen seizoenskaart voor.
Rollade moffenvlees allen.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:47 schreef Zipportal het volgende:
De rollade is gebakken, straks nog even afwassen en dan WLM klaar het darten.
Henderson en VdVoort hebben samen al 100 kg vlees in bestelling staan.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:49 schreef Duveldrinker het volgende:
Waarom spelen ze niet lekker door met kerst. Ze zitten toch al in dat hotel vast.
Omdat Sky al 25 kerstfilms heeft geprogrammeerdquote:Op woensdag 23 december 2020 12:49 schreef Duveldrinker het volgende:
Waarom spelen ze niet lekker door met kerst. Ze zitten toch al in dat hotel vast.
Gaat om het idee. Je zíet dat wat je wil inplannen conflicteert met iemands agenda en dan tóch gewoon verzenden zonder verder te kijken dan je neus lang is. Zo met je werk omgaan staat ver bij mij vandaan.quote:Op woensdag 23 december 2020 12:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uitnodiging
Dus geen verplichting
Henderson is een slanke den geworden. Zou Vincent mogen frituren op zijn kamer?quote:Op woensdag 23 december 2020 12:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Henderson en VdVoort hebben samen al 100 kg vlees in bestelling staan.
quote:Op woensdag 23 december 2020 12:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Henderson is een slanke den geworden. Zou Vincent mogen frituren op zijn kamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |