Mmmm lekker. Heb vandaag twee dozen bonbons gehad een doos met kerstkransjes en. Eergisteren ook een doos bonbons van mijn dochter En ik wil ze niet eten. Het is zo lekker. Maar die kilos. Pppffffquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:57 schreef hemarookworst het volgende:
Weet niet hoe verstandig het is, maar ik eet chocolade met koffie erin
O ja... afschuwelijk. Ja dat doet iets met mensen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze krijgen dan ook de meest extreme beelden te zien die ze moeten beoordelen
Hey maily 😘quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:59 schreef maily het volgende:
[..]
Hoi Dot![]()
O wacht je had het niet tegen mij
Ja al een tijdje, al gaat het nu weer de verkeerde kant op met de winterquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Beter dag nacht balans ritme?
Tja, ligt eraan wat je als lockdown ziet. Scholen zijn even gesloten geweest, maar de meeste dingen gaan, al dan niet met een paar beperkingen, gewoon door.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Was er ook nooit een lockdown geweest?
Nu beginnen de besmettingen weer te komen in Trondheim, maar niks extreems.quote:Op dinsdag 22 december 2020 22:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe is daar dan met corona?
Je was toch pas ook nog een paar dagen weg?
Jaquote:Op dinsdag 22 december 2020 22:59 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja niet alles. Toch zou ik wel meer willen weten dan ik nu weet
Was dat alweer in oktober. Man o man wat vliegt die tijd.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Tja, ligt eraan wat je als lockdown ziet. Scholen zijn even gesloten geweest, maar de meeste dingen gaan, al dan niet met een paar beperkingen, gewoon door.
[..]
Nu beginnen de besmettingen weer te komen in Trondheim, maar niks extreems.
Wat is pas? In october was ik voor het laatst weg geloof ik, naar Noord-Noorwegen.
Zaterdag even hotel in de stad, na een restaurantbezoek, geen zin in taxiVind het wel best allemaal.
We hebben de langste dag gehad! Gevoelsmatig voelt dit jaar echt tyfussnel gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja al een tijdje, al gaat het nu weer de verkeerde kant op met de winter
quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:03 schreef Dotteke het volgende:
W
[..]
Was dat alweer in oktober. Man o man wat vliegt die tijd.
De langste dag was 25 oktober al.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
We hebben de langste dag gehad! Gevoelsmatig voelt dit jaar echt tyfussnel gaan.
quote:
De kortste dag bedoel je?quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
We hebben de langste dag gehad! Gevoelsmatig voelt dit jaar echt tyfussnel gaan.
Kortste dag.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Is geen grap.quote:
quote:
Homijn is scherp en hema ook ik bedoelde korste dag qua zonlicht.quote:
Oh jawel maar daar ga ik niet vrolijk van worden. S geloof daar wel in maar ben er ook niet heel veel mee bezig.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jasnap ik. Zou je psychic powers willen of geloof je daar niet in
Runs in the family zullen we maar zeggenquote:
Ow okay. Wel goed gekomen?quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:06 schreef Dotteke het volgende:
Helene Hendriks had blinde darm ontsteking @:Aloa
Heeft ze ook een blinde geleidehond?quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:06 schreef Dotteke het volgende:
Helene Hendriks had blinde darm ontsteking @:Aloa
Ze is alweer thuis.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Ow okay. Wel goed gekomen?
Kan ernstig zijn.
Ieder Zijn ding 👋 en zijn kwaliteitenquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Oh jawel maar daar ga ik niet vrolijk van worden. S geloof daar wel in maar ben er ook niet heel veel mee bezig.
Zou het haar vragen als ze weer beltquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:07 schreef Homijn het volgende:
[..]
Heeft ze ook een blinde geleidehond?
Neehoor case closed kortste dag (gisteren)quote:
Duidelijkquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:09 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Neehoor case closed kortste dag (gisteren)
behoorlijkquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Ow okay. Wel goed gekomen?
Kan ernstig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |