We hebben de langste dag gehad! Gevoelsmatig voelt dit jaar echt tyfussnel gaan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja al een tijdje, al gaat het nu weer de verkeerde kant op met de winter
quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:03 schreef Dotteke het volgende:
W
[..]
Was dat alweer in oktober. Man o man wat vliegt die tijd.
De langste dag was 25 oktober al.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
We hebben de langste dag gehad! Gevoelsmatig voelt dit jaar echt tyfussnel gaan.
quote:
De kortste dag bedoel je?quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
We hebben de langste dag gehad! Gevoelsmatig voelt dit jaar echt tyfussnel gaan.
Kortste dag.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Is geen grap.quote:
quote:
Homijn is scherp en hema ook ik bedoelde korste dag qua zonlicht.quote:
Oh jawel maar daar ga ik niet vrolijk van worden. S geloof daar wel in maar ben er ook niet heel veel mee bezig.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Jasnap ik. Zou je psychic powers willen of geloof je daar niet in
Runs in the family zullen we maar zeggenquote:
Ow okay. Wel goed gekomen?quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:06 schreef Dotteke het volgende:
Helene Hendriks had blinde darm ontsteking @:Aloa
Heeft ze ook een blinde geleidehond?quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:06 schreef Dotteke het volgende:
Helene Hendriks had blinde darm ontsteking @:Aloa
Ze is alweer thuis.quote:Op dinsdag 22 december 2020 23:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Ow okay. Wel goed gekomen?
Kan ernstig zijn.
Ieder Zijn ding 👋 en zijn kwaliteitenquote:Op dinsdag 22 december 2020 23:06 schreef engine het volgende:
[..]
Oh jawel maar daar ga ik niet vrolijk van worden. S geloof daar wel in maar ben er ook niet heel veel mee bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |