SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei![]()
Zal zo wel langskomen in de (micro-) ANALYSE bij RTL.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Iemand gifje van Noppert? Wat heb ik gemist.
godver ik wou eigenlijk met een half uurtje op bedquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
We moeten 15 topics bij elkaar spammen vanavond @:Tagliano
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:43 schreef LordVoldermort het volgende:
Iemand gifje van Noppert? Wat heb ik gemist.
Dit lukt me vanavond effe niet hoorquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:44 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
We moeten 15 topics bij elkaar spammen vanavond @:Tagliano
Maar hoe oud ben jij nou eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
godver ik wou eigenlijk met een half uurtje op bed
@Zipportal vindt dit leukquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
godver ik wou eigenlijk met een half uurtje op bed
Och gut meneer heeft ook eens een middag moeten werken hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit lukt me vanavond effe niet hoor
Morgen ben ik weer dartstopicfit
Hij zit in de FOK! Docuquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar hoe oud ben jij nou eigenlijk?
Veel ouder dan je denktquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:45 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar hoe oud ben jij nou eigenlijk?
Even 1.5 dag knallen voor kerstquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit lukt me vanavond effe niet hoor
Morgen ben ik weer dartstopicfit
Ja zoietsquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Och gut meneer heeft ook eens een middag moeten werken hoor.
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Och gut meneer heeft ook eens een middag moeten werken hoor.
Unibet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die mij in DM een iets minder legale stream kado wil doen?
quote:
janlul.comquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand die mij in DM een iets minder legale stream kado wil doen?
Online lockdown?quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:51 schreef Kopiko het volgende:
PUSH-BERICHT
RTL DARTSHOP GAAT NA VANAVOND DICHT!!!
quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kijk nog hoor, maak jullie geen zorgen.
Was even potje Rocket League aan het spelen.quote:
Dit gaat nergens over.quote:
Zeker ook weer rustdagen van het WK.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De oorzaak miste ik even.
Kerst gok ik.
@Dannyquote:
Arisch klote dwergjequote:Op dinsdag 22 december 2020 19:53 schreef wimderon het volgende:
Ik zie dat Martin Schindler naast Bray staat als schrijver.
Oh ik dacht dat het Meulenkamp Jr wasquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:53 schreef wimderon het volgende:
Ik zie dat Martin Schindler naast Bray staat als schrijver.
quote:
Wat is zijn opkomstmuziek?quote:
Raak.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:55 schreef Szura het volgende:
Met pijn en moeite komt Danny tot de conclusie dat de bull eraf moet
Mis
De beurt ervoor niet, toen raakte hij een 17quote:
82quote:
Zin in de volgende vluchtquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
Kijk jongens, ze rollen SN9 naar de lanceerlocatie!
Nu een bull.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:56 schreef Szura het volgende:
[..]
De beurt ervoor niet, toen raakte hij een 17
ELONGOATquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:56 schreef Dagoduck het volgende:
Kijk jongens, ze rollen SN9 naar de lanceerlocatie!
Okayquote:
Ik kijk eerst even darten af.quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:58 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hij staat in het bos op je te wachten.
quote:
Heeft ie niet gewoon een witte handdoek meegenomen?quote:
Dit gaat verder dan Thornton welquote:Op dinsdag 22 december 2020 19:59 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wie gaan er allemaal voor de Thornton award dit WK? Woodhouse, A Lewis, Noppert?
Lag er vannacht weer eens helemaal uit.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:00 schreef Slobeend het volgende:
Deed Fok bij jullie ook even moeilijk?
Die heeft een leg jaquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:00 schreef De_Kraam het volgende:
Greebe zou dit nog winnen en die heeft maar één been.
Zeker opgelopen op de Greebeberg.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:00 schreef De_Kraam het volgende:
Greebe zou dit nog winnen en die heeft maar één been.
Frank leest mee!quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Noppert is de nieuwe Benito
Wat is er van Kapsalon gekomen?quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:03 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Noppert is de nieuwe Benito
Tourkaart kwijtquote:
Zelfs een vlaggetjesjuicher zou niet voor deze aids mogen juichen, kom op zegquote:
En niet eens omdat ze bijzonder traag zijnquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vijftig minuten bezig voor drie sets
Ongekende aids
Jij moet gewoon zwijgen. Ik juich waarvoor ik wil.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Zelfs een vlaggetjesjuicher zou niet voor deze aids mogen juichen, kom op zeg
Wel traag in sets binnenharken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En niet eens omdat ze bijzonder traag zijn
Aldus opa Witteman die mij opdroeg voor het vlaggetje gaan juichenquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moet gewoon zwijgen. Ik juich waarvoor ik wil.
nou ja ook niet omdat het vreselijk spannend isquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En niet eens omdat ze bijzonder traag zijn
Dan juich niet, mir egal. Ik juich welquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Aldus opa Witteman die mij opdroeg voor het vlaggetje gaan juichen
Niet verstandig. Had iemand hem best in de vorige pauze kunnen vertellenquote:
Zo'n Ted Hankey had hem een rechtse directe gegevenquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet verstandig. Had iemand hem best in de vorige pauze kunnen vertellen
Chizzy of kiekenquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
Tegen wie moet de winnaar van deze partij hierna?
Chizzy/Keeganquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
Barney.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
De jostiband.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:09 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:10 schreef Szura het volgende:
Lloyd had het bord inmiddels wel een oplawaai verkocht
Nee.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:12 schreef Szura het volgende:
Normaal gooit Noppert toch ook wel ietsje sneller of niet?
Dit is wel ongeveer zijn tempoquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:12 schreef Szura het volgende:
Valt wle mee denk ikquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:12 schreef Szura het volgende:
Bart Nolles ook, lekker uurtjes maken nu het nog kan.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:14 schreef Szura het volgende:
Bas Muijs had getekend voor deze sessie
Nu zal Bas nog wel een keer terug komenquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:14 schreef Szura het volgende:
Bas Muijs had getekend voor deze sessie
Dit ga je niet redden ben ik bang.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet echt pissen als een tuinslang. Opschieten graag nu
Lilian pakt genoegquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bart Nolles ook, lekker uurtjes maken nu het nog kan.
Doe het in een leeg flashje!quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
ik moet echt pissen als een tuinslang. Opschieten graag nu
Heeft de SP een GROOT PROBLEEM?quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat zal ook niet lang meer duren.
Is ook maar R2 hequote:Op dinsdag 22 december 2020 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
VLAGGETJE is door!!!
Wat een zwakzinnig potje dit. Nog slechter dan gemiddelde R1
RTL afzeiken dat de hele affaire onthuld heeftquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:20 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
De hoofdredacteur van de Storie die even het morele geweten van Nederland uit gaat hangen. Ik vind dit zo'n leuke rubriek.
Oh, hij hep me al een lijk gegeven.
Vooral erg frustrerend voor de voetbalmanager, winnen gaan ze wel een keer doen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
Geven ze in Eindhoven al een show weg? @:mexicanobakker
Announce Barça - celtic statistiekenquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
Geven ze in Eindhoven al een show weg? @:mexicanobakker
Heb je dumbjoekel en Max?quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vooral erg frustrerend voor de voetbalmanager, winnen gaan ze wel een keer doen.
Hahahquote:
Teze/Bos/Max. PSV hield afgelopen weken redelijk veel de nul, dus ik dacht dat Boscagli wel acceptabel was met RKC en VVV (lol)quote:
Dat heb je he, met Friezenquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
Hij praat een beetje als Jorrit Bergsma
Oei, pijnlijk dan maar wel begrijpelijk ja.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Teze/Bos/Max. PSV hield afgelopen weken redelijk veel de nul, dus ik dacht dat Boscagli wel acceptabel was met RKC en VVV (lol)
Maar wil op termijn wel Dumfries en ik denk nog een verdediger van Ajax ipv Teze of Boscagli.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |