Zelfbevrediging van twee kanten?quote:Op donderdag 24 december 2020 14:33 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker op afstand de liefde bedrijven
Gaat dit nog over zelfbevredigingquote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 21:59 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Of gewoon heel goed kunnen mikken.....![]()
Wat ik ook wil zeggen als neutraal antwoord hierop zou verkeerd worden geïnterpreteerdquote:Op donderdag 24 december 2020 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Gaat dit nog over zelfbevrediging
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:13 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat ik ook wil zeggen als neutraal antwoord hierop zou verkeerd worden geïnterpreteerd
HAHA, toch maar een poging: nee gaat niet over zelfbevrediging maar het van je afkloppen van iets wat je niet wilt.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
Groene kerstquote:
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:16 schreef stokj het volgende:
[..]
HAHA, toch maar een poging: nee gaat niet over zelfbevrediging maar het van je afkloppen van iets wat je niet wilt.
Dat is jammer, maar alleen kan het ook leuk zijn! Het gaat er in ieder geval om dat we gezond het nieuwe jaar in kunnen gaan.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Groene kerst![]()
![]()
Maar zit komende dagen alleen thuis. Zo'n feest gaat het niet worden.
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:19 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is jammer, maar alleen kan het ook leuk zijn! Het gaat er in ieder geval om dat we gezond het nieuwe jaar in kunnen gaan.
Ik hoop het ook voor jou en voor vele anderen. In alle opzichten een leuker jaar.quote:Op donderdag 24 december 2020 22:21 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Zeker waar. Hoop toch dat het een iets leuker jaar gaat worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor jou en voor vele anderen. In alle opzichten een leuker jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:29 schreef engine het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 december 2020 22:32 schreef stokj het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Lol....quote:Op donderdag 24 december 2020 22:06 schreef engine het volgende:
[..]
quote:
@Cinderelladreamerquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dis niets, ik tik wat er op het nieuws werd gezegd.
Ik zei je net ook al dat mijn eigen dochter ook in de zorg werkt, alleen niet in een ziekenhuis.
Ja als ze op het nieuws een ziekenhuis aan het woord laten kan ik toch niets aan doen,
Toen ik dat las moest ik gelijk denken dat het mogelijk zou zijn dat jij de dochter van Dotteke bentquote:Op vrijdag 25 december 2020 10:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Geen idee waar dit over gaat??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |