——————————————————————quote:The Bill and Melinda Gates Foundation had an event just a few months ago where they did a scenario called “Event 201” dealing with a virus that spreads through the world and kills millions, and which requires “global coordination” to combat it.
It was called “coronavirus” https://t.co/vBLtbkUi8z[/tweet]
http://www.centerforhealthsecurity.org/event201/scenario.html
Deze keer heb ik geen tijd om een uitgebreide OP te maken dus moet het maar zo . Topic is in het leven geroepen om alle mogelijkheden mbt het virus te onderzoeken
Ben de laatste tijd een stuk minder betrokken in de samenzweringswereld maar misschien kunnen de vaste leden hier een handje helpen om mij op de hoogte te brengen
Document: http://www.nommeraadio.ee(...)ler%20Foundation.pdfquote:Op donderdag 26 maart 2020 20:02 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
De Rockefelers hebben in 2010 een document uitgebracht met een scenario hoe de leiders in de wereld meer kunnen maken van een crisis zoals een biologische pandemie. Voor meer controle zonder dat de mensen terugvochten. In deze fictieve scenario waar China won door een immense lockdown. Bleef elke burger wereldwijd alert en werden tijdelijke maatregelen blijvend zonder tegenstribbelen van de burger. Uit vrees voor toekomstige crisis.
Dankje.quote:
Moet je dan de US Army site even gaan troll-mailen.quote:Op zondag 20 december 2020 19:30 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als je dat een boost wil noemen... De uitleg van de US army is blijkbaar voor Jip en Janneke
[..]
https://www.cbg-meb.nl/on(...)n%20we%20antistoffen.
[..]
het is dus het trainen van je immuunsysteem
[..]
Wie vertrouw je dan wel?
Jawel. Altijd dat gezeik wie onbetrouwbaar zijn. Kom maar eens met iemand die je wel vertrouwtquote:Op maandag 21 december 2020 15:04 schreef Tingo het volgende:
[..]
Wie ik vertrouw niet erg belangrijk is.
Kuato! (het mannetje in "de onderbuik"quote:Op maandag 21 december 2020 15:08 schreef devlinmr het volgende:
Jawel. Altijd dat gezeik wie onbetrouwbaar zijn. Kom maar eens met iemand die je wel vertrouwt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth may be out there, but the lies are in your head.
hij zegt net dat ie corona heeft gehad.quote:Op maandag 21 december 2020 16:31 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Maar volgens Bolsonaro was Covid sowieso toch fake
Voordat hij het kreeg ontkende hij het bestaanquote:Op maandag 21 december 2020 16:31 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
hij zegt net dat ie corona heeft gehad.
Nee hoor. Je zoekt maar persoonlijk 'discussie', en met jou (en je cohorts) heb ik daar echt geen interesse in.quote:Op maandag 21 december 2020 15:08 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Jawel. Altijd dat gezeik wie onbetrouwbaar zijn. Kom maar eens met iemand die je wel vertrouwt
Typisch angsthaas antwoord. Geen discussie aan durven gaan.quote:Op maandag 21 december 2020 17:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Nee hoor. Je zoekt maar persoonlijk 'discussie', en met jou (en je cohorts) heb ik daar echt geen interesse in.
Ik weet al goed wat jij betrouwbaar vind. Jouwe meningen kan ik elke dag op internationale coronahysteria TV zien.
'Trolivier' past zeker heel goed bij je.
Nou ja, verzinnen is ene groot woord.quote:
quote:Op maandag 21 december 2020 18:22 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Chinese Virus, Chinese Vaccine?: CCP Leak Confirms Pfizer, AstraZeneca Employed 123 Communist Party Members
Chinese Communist Party members have infiltrated both Pfizer and AstraZeneca, who are pioneering the COVID-19 vaccine effort.
A leaked list of 1.95 million Chinese Communist Party members, containing apparently thousands of names of individuals living in the West and employed in government or top corporations, includes 123 names of individuals who work for pharmaceutical giants Pfizer and AstraZeneca. Both companies are currently engaged in the ongoing COVID-19 vaccination effort.
https://nationalfile.com/(...)unist-party-members/
Wat is dit voor vreemde post?quote:
Als je nou eens de tijd neemt om het artikel door te nemen ipv direct tijd te investeren in jouw o zo belangrijke kijk op de wereld....quote:Op maandag 21 december 2020 18:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
National File...
Goede bron, wel.
O ja, als ze 2 miljoen hebben., moeten deze zaken wel een link hebben. En dat allemaal op het internet gezet door een zeer betrouwbare bron. Zij kunnen het weten!quote:Op maandag 21 december 2020 18:26 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat is dit voor vreemde post?
Jij hebt dit niet meegekregen?
NWS / Enorm lek laat zien dat China's CCP 2 miljoen agenten wereldwijd heeft
Want iemand die altijd liegt, moet je vooral blijven volgen.quote:Op maandag 21 december 2020 18:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Als je nou eens de tijd neemt om het artikel door te nemen ipv direct tijd te investeren in jouw o zo belangrijke kijk op de wereld....
Wat probeer je nou precies te zeggen dan? Het verhaal dat de CCP 2 miljoen agenten wereldwijd heeft klopt niet?quote:Op maandag 21 december 2020 18:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
O ja, als ze 2 miljoen hebben., moeten deze zaken wel een link hebben. En dat allemaal op het internet gezet door een zeer betrouwbare bron. Zij kunnen het weten!
Ja want het CDA is hetzelfde als de CCPquote:Op maandag 21 december 2020 18:29 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, in dat geval heeft het CDA waarschijnlijk letterlijk *alle* agrarische organisaties in Nederland "geïnfiltreerd", en een groot deel van de Europese. Wat een redenatie zeg.
De CCP zien als gewone politieke partij....quote:Op maandag 21 december 2020 18:32 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel FvD-agenten er in dit topic rondlopen.
Wat heeft dit met Corona te maken?quote:Op maandag 21 december 2020 18:45 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Ja want het CDA is hetzelfde als de CCP![]()
[ afbeelding ]
En ook:
NWS / China's katoenproductie door Oeigoeren in kampen
Dat wordt in een eerdere post duidelijk gemaakt. Het Corona-virus komt uit China en de CCP heeft 123 agenten werken bij grote vaccin-producenten.quote:Op maandag 21 december 2020 18:48 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Corona te maken?
Chinese regering is kut, zijn smerige moordenaars. Klaar. Next!
Zalm ongetwijfeld. Net overigens zoals westerse agenten in Chinese en Russische labs rondlopen. De vraag is even wat jij denkt dat Chinese agenten doen en wat de rol van China rondom dat virus is?quote:Op maandag 21 december 2020 18:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat wordt in een eerdere post duidelijk gemaakt. Het Corona-virus komt uit China en de CCP heeft 123 agenten werken bij grote vaccin-producenten.
Ik dacht dat ik dat wel kon posten in BNW, maar de gedachtenpolitie hier vond dat niet okay dus ik licht het een en ander toe.
Man man man... Als een SP'er bij Pfizer werkt zeg je toch ook niet dat Pfizer geïnfiltreerd is door een Nederlandse agent?quote:Op maandag 21 december 2020 18:50 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Dat wordt in een eerdere post duidelijk gemaakt. Het Corona-virus komt uit China en de CCP heeft 123 agenten werken bij grote vaccin-producenten.
Ik dacht dat ik dat wel kon posten in BNW, maar de gedachtenpolitie hier vond dat niet okay dus ik licht het een en ander toe.
En tegelijkertijd kom jij de hele tijd met allerlei obscure websites waar allemaal wilde theorieën over het covid-19 virus op staan.quote:Op maandag 21 december 2020 10:17 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Als ik als leek een site moet doorspitten om antwoord te krijgen op mijn vragen, dan wordt er toch niet goed geinformeerd?
'Er wordt gezegd dat het false positives zijn.' Wat denk jij dan?quote:Op maandag 21 december 2020 18:54 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik deel dit alleen maar! Er wordt gezegd dat het false-positives zijn:
[ twitter ]
Daily briefing: Australian COVID vaccine trial abandoned after HIV 'false positives'
HIV protein fragment posed no risk to human health, but could interfere with HIV screening tests. Plus, China launches twin-satellite mission and a COVID vaccine is poised for authorization in the US.
https://www.nature.com/articles/d41586-020-03570-0
Australian COVID vaccine terminated due to HIV 'false positives'
https://www.smh.com.au/po(...)20201210-p56mju.html
Je zou het best kunnen vermoeden en dat vermoeden kunnen delen.quote:Op maandag 21 december 2020 19:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Man man man... Als een SP'er bij Pfizer werkt zeg je toch ook niet dat Pfizer geïnfiltreerd is door een Nederlandse agent?
De CCP heeft 4 keer zoveel leden als Nederland inwoners heeft. Niet heel gek dat er dan wat in de farmaceutische industrie werkzaam zijn hè. Dat lijkt me nou niet iets om direct heel veel zorgen over te maken.quote:Op maandag 21 december 2020 19:05 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Je zou het best kunnen vermoeden en dat vermoeden kunnen delen.
Denk dat jouw voorbeeld met de SP'er alleen iets minder houvast zou hebben als theorie zijnde.
Is Masterexpo een kwaliteitskrant oid? Snap niet helemaal dat je daar nieuws vandaan haalt. Het is een beetje als om cement vragen bij een snackbar. Laat me raden, de msm is onbetrouwbaar?quote:Op maandag 21 december 2020 19:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Osterhaus bevestigt dat hij ¤5,6 miljoen, door aandelenverkoop, heeft verdiend met vaccinonderzoek
‘Ab is gewoon een leugenaar’
De kompanen reconstrueren uitgebreid in The GYGS hoe er over de ruggen van zieke mensen dik geld wordt verdiend door types als Ab Osterhaus en mogelijk ook Jaap van Dissel. En hoe daar glashard over wordt gelogen. Hoe kwam Ab eigenlijk aan die 5,6 miljoen euro?
In het artikel van Follow The Money van Eelke van Ark wordt veel meer duidelijk, zij vraagt zich af: Heeft de verkoop van de aandelen Viroclinics hem 5,6 miljoen euro opgeleverd? Als we dat aan Osterhaus voorleggen, weigert de viroloog in eerste instantie zich uit principe hierover uit te laten. ‘Dat is privé, daar heeft niemand iets mee te maken. Het is al vervelend genoeg dat deze informatie op straat ligt,’ zegt hij meermalen. ‘Moet iedere wetenschapper straks zijn bankrekening prijsgeven?’ Ten langen leste stapt Osterhaus toch over zijn weerstand heen en bevestigt hij dat de verkoop van de aandelen inderdaad 5,6 miljoen euro heeft opgeleverd.
Waarom loog Ab hier dan over tegen Jort Kelder aan tafel in Op1? Waarom worden mensen bang gemaakt? En waarom zitten dit soort deskundigen nog aan tafel in talkshows als Op1? Gijrath & De Vlieger bespreken de mogelijke scenario’s.
https://mastersexpo.com/the-gygs-osterhaus-bevestigt/
Je gooit toch ook geen foto's van je overleden cavia in een glas bier..?quote:Op maandag 21 december 2020 19:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Man man man... Als een SP'er bij Pfizer werkt zeg je toch ook niet dat Pfizer geïnfiltreerd is door een Nederlandse agent?
Die gast die de overwinning greep, terwijl hij verloren had? De dictator van wit-rusland? Ja, naar die gast moeten we luisteren. Sadam Hoessein had hier ook vast een mening over gehad.quote:Op maandag 21 december 2020 19:12 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Belarusian president claims IMF and World Bank offered him a bribe to impose Covid restrictions
Belarusian President Aleksandr Lukashenko said last month via Belarusian Telegraph Agency, BelTA., that World Bank and IMF offered him a bribe of $940 million USD in the form of “Covid Relief Aid.” In exchange for $940 million USD, the World Bank and IMF demanded that the President of Belarus:
• imposed “extreme lockdown on his people”
• force them to wear face masks
• impose very strict curfews
• impose a police state
• crash the economy
https://www.armstrongecon(...)-covid-restrictions/
Hoe kun je een SPer in godsnaam gelijkstellen aan een lid van de CCP?quote:Op maandag 21 december 2020 19:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |