abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_197306050
De
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 11:21 schreef NightDancert het volgende:

[..]

De Fenix 6 pro is wel echt het vlaggenschip van Garmin ja. Mooi klokkie, maar mij iets te duur om puur voor het hardlopen te gebruiken :P
Garmin 945 is bijna hetzelfde. Wat goedkoper en lichter.
pi_197307969
Hier nu ook al geklaag over kinderen? Mijn ervaring is dat ouders die vóór corona al klaagden dat nu nog wat harder doen en die dat nooit deden nu ook niet doen. Het ene kind is blijkbaar het andere niet.
pi_197308371
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 16:14 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee zag ik nu ook, alle najaarsmarathons uitverkocht.
Ik heb volgens mij nog wel een inschrijving voor rotterdam uit voorjaar 2020, al is dat ook een vaag verhaal, want ik stond op de wachtlijst, en toen had ik toch een inschrijving, toen verkocht ik hem door aan een vriend en toen werd hij tot 2x toe verplaatst. Die vriend zal nu niet snel een marathon gaan lopen, dus denk dat de inschrijving er nog wel is als ik hem terugkoop van hem.
Oei, hier had ik even geen rekening mee gehouden. Dacht in Eindhoven m'n eerste halve te lopen, op zoek naar een alternatief dan maar. Of komen er normaliter tzt voldoende startbewijzen vrij?
pi_197308393
Pr op de halve vandaag *O*

Lekker geslapen, broodjes uit de oven. Terwijl eten kon zakken kon buiten de zon doorbreken en gladheid wegsmelten. Ideaal weer voor zoiets. Klein buitje onderweg. Heerlijk gelopen.

Over horloges, hier simpele forerunner 35. Hele dag om. Opladen om de 5 dagen misschien. Soms wat sneller als je veel activiteiten doet. Specificaties 9 dagen enkel als horloge of 13 uur aan GPS mode/activiteiten. Geen sjiek ding maar houd het wel lang vol.
  zaterdag 9 januari 2021 @ 16:44:54 #255
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_197308478
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 16:11 schreef Zwabberhark het volgende:
Hier nu ook al geklaag over kinderen? Mijn ervaring is dat ouders die vóór corona al klaagden dat nu nog wat harder doen en die dat nooit deden nu ook niet doen. Het ene kind is blijkbaar het andere niet.
Hier vooral geklaag over de ouders :P
F means you're fucked
pi_197308576
Geen geklaag hier hoor! Heeft nog geen nacht van z'n driejarige leven doorgeslapen maar ik geniet me elke dag serieus volkomen te pletter van het z'n moeder wezen O+ Nou 'm nog even leren hardlopen :+

Vandaag met intervallen gerend in het rulle zand van het Tweede Maasvlakte-strand. Da's voor je kuiten en enkels toch wel even andere koek dan een fietspad :9
Let me see you stripped down to the bone
pi_197308849
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 16:36 schreef Sinas92 het volgende:

[..]

Oei, hier had ik even geen rekening mee gehouden. Dacht in Eindhoven m'n eerste halve te lopen, op zoek naar een alternatief dan maar. Of komen er normaliter tzt voldoende startbewijzen vrij?
De halve is volgens mij nog niet vol. Sowieso zijn er veel meer halve dan hele marathons dus komt vast goed! En anders in de gaten houden of geblesseerde mensen vlak van tevoren hun startnr verkopen, die zijn er altijd wel.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_197310450
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 17:09 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

De halve is volgens mij nog niet vol. Sowieso zijn er veel meer halve dan hele marathons dus komt vast goed! En anders in de gaten houden of geblesseerde mensen vlak van tevoren hun startnr verkopen, die zijn er altijd wel.
Zal wel door de Corona komen dat ze nu dat platform gebruiken en de inschrijvingen dicht zijn. Meestal kun je tot de dag zelf een HM ticket kopen vier de site en de M zit vaak ook niet vol in Eindhoven. Anders zijn er tegen die tijd genoeg geblesseerden die een startnummer te koop aan bieden. Alhoewel het dit jaar anders kan in als evenementen al door mogen gaan verwacht ik met een maximum aantal deelnemers en dan kan het wel snel ‘vol’ zijn....Zou me daar nu niet druk over maken oktober is nog ver weg ;)
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_197311013
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 10:37 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

Ik vind het heel erg meevallen. Mijn eerste horloge was van TomTom, die waren lomp en zwaar. Hiervoor een Polar Ignite gehad die qua model en gewicht door kon gaan voor een normaal horloge, maar qua opties dan ook tekortschoot voor mij.
De garmin is wat dikker, maar ik vind hem heel comfortabel, anders zou ik hem tijdens het slapen niet kunnen dragen.

Ik heb hem nu een paar maanden, en moet de eerste nadelen nog ontdekken :P
Check even of hij niet alles automatisch naar strava uploadt als je hem ook in bed draagt :s)

Kwamen we bij iemand anders iig achter dat die regelmatig in de avond ineens hel actief was 🤣. Smakelijk om gelachen samen, maar een beetje beschaamd was ze wel.

Maar mooi horloge, zelf mee in de handen gestaan (de 5 dan), ik vind hem zelf wat te groot
Whatever...
pi_197311714
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 18:40 schreef ser het volgende:

[..]

Zal wel door de Corona komen dat ze nu dat platform gebruiken en de inschrijvingen dicht zijn. Meestal kun je tot de dag zelf een HM ticket kopen vier de site en de M zit vaak ook niet vol in Eindhoven. Anders zijn er tegen die tijd genoeg geblesseerden die een startnummer te koop aan bieden. Alhoewel het dit jaar anders kan in als evenementen al door mogen gaan verwacht ik met een maximum aantal deelnemers en dan kan het wel snel ‘vol’ zijn....Zou me daar nu niet druk over maken oktober is nog ver weg ;)
Helder, thanks!
pi_197311906
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2021 19:11 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Check even of hij niet alles automatisch naar strava uploadt als je hem ook in bed draagt :s)

Kwamen we bij iemand anders iig achter dat die regelmatig in de avond ineens hel actief was 🤣. Smakelijk om gelachen samen, maar een beetje beschaamd was ze wel.

Maar mooi horloge, zelf mee in de handen gestaan (de 5 dan), ik vind hem zelf wat te groot
Hahaha dat doet ie gelukkig alleen als ik echt een activiteit start op het horloge :D
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_197312964
Vandaag 7 km gedaan met 6 strides erin. Merkte dat het niet van harte ging. Morgen of maandag maar een een dagje rust houden.

Wilde morgen eigenlijk ergens een bos in... maar weet niet of dat doorgaat.
Whatever...
pi_197319669
Grmbl. Vanmorgen om 05:15 helemaal startklaar, echt spekglad buiten. Was al drie keer bijna onderuit gegaan voordat ik aan het einde van de straat was :')
Moet ik vandaag maar eens proberen 's middags te lopen.. }:| }:|
Let me see you stripped down to the bone
pi_197320080
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 10:41 schreef minilot het volgende:
Grmbl. Vanmorgen om 05:15 helemaal startklaar, echt spekglad buiten. Was al drie keer bijna onderuit gegaan voordat ik aan het einde van de straat was :')
Moet ik vandaag maar eens proberen 's middags te lopen.. }:| }:|
5:15 op zondag? Waarom in vredesnaam? Het zal niet zo zijn dat je de rest van de dag een volle agenda hebt.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 januari 2021 @ 11:08:42 #265
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_197320131
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 11:06 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

5:15 op zondag? Waarom in vredesnaam? Het zal niet zo zijn dat je de rest van de dag een volle agenda hebt.
Want dat kan niet? Mijn schema is toch aardig gevuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_197320156
quote:
10s.gif Op zondag 10 januari 2021 11:08 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Want dat kan niet? Mijn schema is toch aardig gevuld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BK Veldrijden mis je nog!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 januari 2021 @ 11:10:36 #267
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_197320164
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 11:10 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

BK Veldrijden mis je nog!
Hier is iemand even scherp _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 10 januari 2021 @ 11:58:04 #268
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_197321056
Heeft iemand tips waar ik comfortabel zittende shorts of iets dergelijks halen kan, zodat mijn liezen niet tegen elkaar aan schuren bij het hardlopen?

Ik heb al eens "sport boxers" gekocht maar die kruipen zo omhoog.

Ik ben echt niet zwaar obees, maar zelfs die maat "XL" zit veels te strak.
pi_197321808
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 11:06 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

5:15 op zondag? Waarom in vredesnaam? Het zal niet zo zijn dat je de rest van de dag een volle agenda hebt.
- Ik loop graag als het donker is
- Ik loop graag als ik het gevoel heb dat de rest van de wereld nog slaapt
- Geen last van verkeer of honden die worden uitgelaten
- Ik loop graag op een nuchtere maag
- Ik loop graag voordat ik ga douchen
- Ik werd rond die tijd vanzelf wakker wegens moeten plassen
- Wel degelijk een volgeplande zondag, nog afgezien van overdag elke dag de permanente zorg voor een driejarige ;)

Redenen te over! *O*
Let me see you stripped down to the bone
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 10 januari 2021 @ 12:34:36 #270
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_197321868
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 12:32 schreef minilot het volgende:
- Ik loop graag voordat ik ga douchen
Dit klinkt vrij logisch, eerst lekker douchen en je daarna het pleuris zweten door te gaan lopen lijkt me ook niet ideaal :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Redactie Frontpage / Sport zondag 10 januari 2021 @ 13:30:43 #271
426493 crew  PippenScottie
pi_197323243
Ik ben vorige week weer begonnen na maanden niet hardlopen. Mijn keel houdt niet van de kou, ik heb een loperskuchje nu.
Mijn conditie is ook om te huilen, maar ik weet dat dat snel weer terug komt.
  zondag 10 januari 2021 @ 13:51:20 #272
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_197323782
Loop zondag ook altijd vroeg aangezien ik dat altijd een lange easy loop heb. Heerlijk rustig, nu nog donker en het dan langzaam licht zien worden en lekker op tijd klaar. Maar 5:15 is mij ook wat aan de vroege kant :P
pi_197323899
Zo, het was wel heel holland wandelt vandaag. Hartstikke fijn voor ze natuurlijk, maar geef mij dan maar weer wat slechter weer zodat alleen de buitensporters die normaal ook buiten zijn en gewend zijn rekening te houden met anderen er zijn.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_197324094
Misschien moet ik voortaan ook om 5.15 gaan maar ik houd toch wel echt van rustig mijn ontbijtje en mijn koffietje en krantje op zondag :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_197324753
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 13:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, het was wel heel holland wandelt vandaag. Hartstikke fijn voor ze natuurlijk, maar geef mij dan maar weer wat slechter weer zodat alleen de buitensporters die normaal ook buiten zijn en gewend zijn rekening te houden met anderen er zijn.
Ik vind dat nog het ergste van de pandemie, al die mensen die van gekkigheid niet meer weten wat ze moeten doen. Normaal kunnen ze naar de IKEA, Monkey Town of troosteloze winkelcentra. Hoe dan ook hebben ze totaal geen zin om met hun strontvervelende kroost (opa en oma en de kinderopvang zijn waardeloze opvoeders) thuis te moeten zitten. Dan liever naar buiten om dáár aan hun telefoon geplakt te zitten.

Komende week wordt de lockdown verlengd. Dan zal het gemopper weer niet van de lucht zijn. En niet alleen van de grote wappies zoals bruinrechts. Nee, ook van de mensen die met grote groepen tegelijk naar gebieden gaan met grote mensenmassa's en die er 100% zelf schuldig aan zijn dat het allemaal zo lang duurt.

Ik ben vanmiddag gaan lopen in een zo saai mogelijk gebied met kassen en industrie. Zelfs daar waren wandelaars, maar geen complete families.

Zo, dat moest er even uit. :P
pi_197325620
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 11:58 schreef Blackst4r het volgende:
Heeft iemand tips waar ik comfortabel zittende shorts of iets dergelijks halen kan, zodat mijn liezen niet tegen elkaar aan schuren bij het hardlopen?

Ik heb al eens "sport boxers" gekocht maar die kruipen zo omhoog.

Ik ben echt niet zwaar obees, maar zelfs die maat "XL" zit veels te strak.
Man? In heb fijne boxers van Björn borg. De variant die geen katoen bevat. Under Armour heeft ook aardige. En dan kies je de boxers die iets langer zijn, dus niet die rottige korte 2 inch dingen.

Je hebt ook broekjes met binnenbroek a la boxer, die geven ook nog wat compressie, dat zou helpen minder vermoeid te raken (geen idee of het echt werkt). Ik heb die van innov8 en die zijn erg goed. Odlo heeft ook mooie, maar met goede boxers heb ik liever hun hele dunne lichte shorts.
Whatever...
  zondag 10 januari 2021 @ 15:50:45 #277
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_197325916
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 14:44 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik vind dat nog het ergste van de pandemie, al die mensen die van gekkigheid niet meer weten wat ze moeten doen. Normaal kunnen ze naar de IKEA, Monkey Town of troosteloze winkelcentra. Hoe dan ook hebben ze totaal (..)

Zo, dat moest er even uit.
Je kan toch merken dat je vanaf vandaag afgerond op tientallen 50 bent. Gefeliciteerd ouwe bok!
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
pi_197326284
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 15:50 schreef Corniel het volgende:

[..]

Je kan toch merken dat je vanaf vandaag afgerond op tientallen 50 bent. Gefeliciteerd ouwe bok!
Nou, het stikt wel van de ‘lockdown’ wandelaars, fietsers, hardlopers overal. Beter dan dat ze straks allemaal een hartinfarct krijgen... maar wel heel irritant als ze overal in de weg lopen en fietsen.
Whatever...
pi_197326358
Ik was extra vroeg vertrokken, maar toen was het parkeerterrein waar je normaal altijd wel een plekje hebt al helemaal vol.

Wel lekker gelopen, zij het slalommend om kinderwagens en loslopende honden. Het fijne aan opbouwen is wel dat je elke week sneller wordt.
pi_197326393
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 14:44 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik vind dat nog het ergste van de pandemie, al die mensen die van gekkigheid niet meer weten wat ze moeten doen. Normaal kunnen ze naar de IKEA, Monkey Town of troosteloze winkelcentra. Hoe dan ook hebben ze totaal geen zin om met hun strontvervelende kroost (opa en oma en de kinderopvang zijn waardeloze opvoeders) thuis te moeten zitten. Dan liever naar buiten om dáár aan hun telefoon geplakt te zitten.

Komende week wordt de lockdown verlengd. Dan zal het gemopper weer niet van de lucht zijn. En niet alleen van de grote wappies zoals bruinrechts. Nee, ook van de mensen die met grote groepen tegelijk naar gebieden gaan met grote mensenmassa's en die er 100% zelf schuldig aan zijn dat het allemaal zo lang duurt.

Ik ben vanmiddag gaan lopen in een zo saai mogelijk gebied met kassen en industrie. Zelfs daar waren wandelaars, maar geen complete families.

Zo, dat moest er even uit. :P
Ik vind het nog het allerergste dat ze allemaal met de auto moeten komen, op 10m afstand van het 'recreatiegebied' willen parkeren waardoor het daar helemaal vastloopt, en dan ook met zijn allen bij hetzelfde koffie to go afhaaltentje gaan staan rondzwermen. Ga gewoon vanuit huis wandelen...!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_197327253
Was vanmiddag prachtig weer om lopen, dus dan inderdaad wel behoorlijk druk met wandelaars.

Vooral begin was erg zwaar, merkte goed dat ik afgelopen week paar dagen ziek ben geweest. Gedurende het lopen begon het goede gevoel gelukkig weer te komen.
  zondag 10 januari 2021 @ 17:10:27 #282
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_197327533
Vanmiddag ook weer voor het eerst dit jaar gelopen. Ging redelijk.

Was inderdaad druk met allemaal wandelaars in het park, maar kon er redelijk omheen slalommen.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_197330482
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 13:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, het was wel heel holland wandelt vandaag. Hartstikke fijn voor ze natuurlijk, maar geef mij dan maar weer wat slechter weer zodat alleen de buitensporters die normaal ook buiten zijn en gewend zijn rekening te houden met anderen er zijn.
Het is net acht weken kutweer geweest, dus vandaag en gisteren was even genieten van het weer hoor. Haha.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_197331907
quote:
99s.gif Op zondag 10 januari 2021 18:54 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Het is net acht weken kutweer geweest, dus vandaag en gisteren was even genieten van het weer hoor. Haha.
Wat een onzin. Zelfs met slecht weer stonden dan de parkeerplaatsen de afgelopen weken aan de kust vol.
pi_197332142
Ik ben ook wezen wandelen. Op een plekje waar verder bijna niemand was. Top! (Wel erg nat/modder )
Whatever...
pi_197332485
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 20:06 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Wat een onzin. Zelfs met slecht weer stonden dan de parkeerplaatsen de afgelopen weken aan de kust vol.
Donderdagavond was het wel lekker rustig op de baan.
pi_197334390
Ik was zaterdag ook om 7u al op pad. Scheelt inderdaad veel mensen, en soms is het qua agenda niet anders. Voorheen zou ik dan hebben geskipt, maar zit nu in een lekkere flow richting m'n solo-hm.

Nemen jullie trouwens gelletje oid mee bij een HM? Of pas bij een hele marathin. Mn langst loop nu is ruim 15km maar heb nog nooit wat meegenomen.
pi_197335996
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 11:58 schreef Blackst4r het volgende:
Heeft iemand tips waar ik comfortabel zittende shorts of iets dergelijks halen kan, zodat mijn liezen niet tegen elkaar aan schuren bij het hardlopen?

Ik heb al eens "sport boxers" gekocht maar die kruipen zo omhoog.

Ik ben echt niet zwaar obees, maar zelfs die maat "XL" zit veels te strak.
Ik heb een slidingbroekje eronder, geen idee of dat ook zo heet. Maar het werkt prima.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_197336079
quote:
1s.gif Op zondag 10 januari 2021 11:58 schreef Blackst4r het volgende:
Heeft iemand tips waar ik comfortabel zittende shorts of iets dergelijks halen kan, zodat mijn liezen niet tegen elkaar aan schuren bij het hardlopen?

Ik heb al eens "sport boxers" gekocht maar die kruipen zo omhoog.


Ik ben echt niet zwaar obees, maar zelfs die maat "XL" zit veels te strak.
Ik heb die van de decathlon, erg tevreden mee.
pi_197337949
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:08 schreef RunnerAdd het volgende:
Ik was zaterdag ook om 7u al op pad. Scheelt inderdaad veel mensen, en soms is het qua agenda niet anders. Voorheen zou ik dan hebben geskipt, maar zit nu in een lekkere flow richting m'n solo-hm.

Nemen jullie trouwens gelletje oid mee bij een HM? Of pas bij een hele marathin. Mn langst loop nu is ruim 15km maar heb nog nooit wat meegenomen.
Meestal niet, maar wel in 1 of 2 specifieke trainingen als je wilt oefenen met het eten en drinken onderweg.
Hangt er ook vanaf hoe lang je bezig bent, tegenwoordig doe ik meestal iets meer dan 1,5 uur over een hm in training, dat red je wel met de suikers in je spieren, maar zodra je over de 2u komt begint je energie wel op te raken.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 11 januari 2021 @ 09:11:14 #291
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_197338125
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 22:08 schreef RunnerAdd het volgende:
Nemen jullie trouwens gelletje oid mee bij een HM? Of pas bij een hele marathin. Mn langst loop nu is ruim 15km maar heb nog nooit wat meegenomen.
Als het om een training / lange easy loop gaat niet. Zelf met deze temperaturen neem ik dan ook geen drinken mee, dat wordt ijswater en drinkt niet lekker weg.

Voor een wedstrijd of echt lange training van meer dan twee uur neem ik wel wat mee. Ik gebruik Tailwind en dat los je op in water. Vind het erg prettig en heb er nooit last van.

En inderdaad ook wat @La_Tramposa zegt, als je wat wilt gebruiken tijdens de wedstrijd dan wel wat proberen tijdens de trainingen. Niks zo vervelend om er tijdens de wedstrijd achter te komen dat het gelletje of drankje bij jou niet goed valt.
pi_197338508
Hoi hardlopende Fok!ers, vraagje: Weten jullie een plek om hardloopschoenen te verkopen (behalve marktplaats)? Ik heb een paartje HOKAs die toch niet zo goed bevielen met nog weinig kilometers op de teller. Of heeft er hier iemand interesse in een paar Clifton 7 maat 44?
  maandag 11 januari 2021 @ 09:48:19 #293
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_197338543
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:44 schreef valleilijn het volgende:
Hoi hardlopende Fok!ers, vraagje: Weten jullie een plek om hardloopschoenen te verkopen (behalve marktplaats)? Ik heb een paartje HOKAs die toch niet zo goed bevielen met nog weinig kilometers op de teller. Of heeft er hier iemand interesse in een paar Clifton 7 maat 44?
Nou, maat 44 2/3 toevallig? Ik heb nu mijn tweede paar Clifton 6 en wilde hierna over naar de 7. Dus heb mogelijk wel interesse. Hoeveel kilometer heb je er mee gelopen?

Zeg mijn maat even uit het hoofd maar vermoed dat het 44 2/3 is.
pi_197338679
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 09:48 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Nou, maat 44 2/3 toevallig? Ik heb nu mijn tweede paar Clifton 6 en wilde hierna over naar de 7. Dus heb mogelijk wel interesse. Hoeveel kilometer heb je er mee gelopen?

Zeg mijn maat even uit het hoofd maar vermoed dat het 44 2/3 is.
Het is US10/EU44. Heb er ongeveer 100km op gelopen.
  maandag 11 januari 2021 @ 10:02:46 #295
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_197338689
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 10:01 schreef valleilijn het volgende:

[..]

Het is US10/EU44. Heb er ongeveer 100km op gelopen.
Ik kijk vanavond even naar mijn maat. Wat bevalt je er niet aan? Heb je hiervoor op andere Cliftons gelopen?
  maandag 11 januari 2021 @ 10:04:45 #296
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_197338699
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 13:56 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, het was wel heel holland wandelt vandaag. Hartstikke fijn voor ze natuurlijk, maar geef mij dan maar weer wat slechter weer zodat alleen de buitensporters die normaal ook buiten zijn en gewend zijn rekening te houden met anderen er zijn.
Ik merkte het ook in het bos gisteren. Hele hordes zag ik uit mijn normaal rustige heide komen. En dat zijn ook vaak de mensen die absoluut niet aan de kant gaan.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 11 januari 2021 @ 10:49:27 #297
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_197339238
Vandaag ook maar weer eens begonnen met hardlopen na ruim een jaar niet gelopen te hebben ( druk jaar met klussen nieuwbouwhuis ). Tijdens het klussen was ik goed op gewicht door het vele sjouwen enz.
Maar laatste 4 maanden geen ruk uitgevoerd en iets teveel gegeten :) Er mogen wel weer 5 kilootjes af.
Dus vanmorgen weer opgepakt en viel gelukkig niet tegen. Spotify met een run muziekje erop. Lekker zweten komende tijd.
pi_197339999
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 10:02 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Ik kijk vanavond even naar mijn maat. Wat bevalt je er niet aan? Heb je hiervoor op andere Cliftons gelopen?
Prima!

Ik heb vorig jaar m'n techniek aangepast (heelstrike -> middenvoet) en zocht een schoen die daar bij past. Was m'n eerste paar HOKA. Het voetbed matcht toch niet helemaal lekker. Ik had gehoopt/gedacht dat ik daar doorheen zou komen maar ik merk het nog steeds, dan gaat het in je hoofd zitten... Terug naar Nikes, daar passen m'n voeten beter in.
  maandag 11 januari 2021 @ 13:15:34 #299
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_197341557
Gisteren mijn langste afstand in 8 maanden gelopen. Gezellig met zijn 2en, en dat ging verrassend gemakkelijk. De weg naar mooie dingen is ingeslagen O+

Overigens vind ik het wel gezellig, alle wandelaars onderweg. Ik vind het tof dat zoveel mensen lekker bewegen. Gewoon vriendelijk lachen en begroeten, dat is het leukste. En ja, soms moet ik het tempo dan ietsje laten zakken om iedereen op een normale manier te kunnen (laten) passeren, maar ik loop geen wedstrijd he. Zo belangrijk is het dan ook weer niet.

O+
F means you're fucked
pi_197341769
quote:
0s.gif Op maandag 11 januari 2021 13:15 schreef YUR het volgende:
Gisteren mijn langste afstand in 8 maanden gelopen. Gezellig met zijn 2en, en dat ging verrassend gemakkelijk. De weg naar mooie dingen is ingeslagen O+

Overigens vind ik het wel gezellig, alle wandelaars onderweg. Ik vind het tof dat zoveel mensen lekker bewegen. Gewoon vriendelijk lachen en begroeten, dat is het leukste. En ja, soms moet ik het tempo dan ietsje laten zakken om iedereen op een normale manier te kunnen (laten) passeren, maar ik loop geen wedstrijd he. Zo belangrijk is het dan ook weer niet.

O+
Is ook helemaal waar, maar als wandelend publiek met hun neus in hun telefoon achteruit-zijwaarts-met zijn zessen naast elkaar - over een gedeeld fiets en looppad strompelt, dan kun je ze zelfs met de grootste voorzichtigheid vrijwel niet normaal passeren en daar word ik wel eens chagrijnig van.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')