wowquote:Op maandag 21 december 2020 09:36 schreef Taiga het volgende:
Ze heeft schijnbaar gereageerd op de post van vkmag, ik kan het zelf niet terugvinden dus het zal wel verwijderd zijn. Maar zag nog wel een screenshot;
[ afbeelding ]
Ik denk dat Braddie en Samant wel een goede match zouden zijnquote:Op maandag 21 december 2020 09:48 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Zo reageert ze na elke relatie. Volop haten, de posts weer weghalen en weer wat anders reageren en vals doen. En dat vervolgens ook weer weghalen.
En een week later heeft ze weer een nieuwe ilofjoevoorever
Ik denk wel dat dat terecht is als je met Gerrit en zijn familie zo gaat lopen fucken.quote:Op maandag 21 december 2020 13:32 schreef ootjekatootje het volgende:
A zielug... ze vreest voor haar leven.
https://www.story.nl/arti(...)zou-vrezen-voor-haar
Net zoals in Volendam en Urk (volgens mij), worden mensen ook wel anders genoemd dan dat ze daadwerkelijk heten. Omdat velen dezelfde namen hebben. Daarmee wil ik niet zeggen dat Michael geen Van der Plas heet hoor.quote:Op maandag 21 december 2020 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Michael is niet uit de tijd dat ouders de achternaam van hun kind konden kiezen, daarbij heet zijn broer wel Vink, dus dat kan eigenlijk alleen als Michael niet erkend was door vader Vink.
quote:Op maandag 21 december 2020 13:49 schreef maily het volgende:
[..]
The Beautiful zijn hier ook ver te zoeken hoor
Dat denk ik ook. Ooit zal zij toch de verkeerde tegen het lijf lopen.quote:Op maandag 21 december 2020 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat terecht is als je met Gerrit en zijn familie zo gaat lopen fucken.
Charmante fotoquote:Op maandag 21 december 2020 13:32 schreef ootjekatootje het volgende:
A zielug... ze vreest voor haar leven.
https://www.story.nl/arti(...)zou-vrezen-voor-haar
Ik zie hem ook wel als iemand die een aandeel heeft in de 'shit'van Samantha.quote:Op maandag 21 december 2020 13:37 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Ik denk echt dat hij er (mede)verantwoordelijk voor gehouden kan worden dat Samantha geleidelijk het verloren heeft.
Niet alleen daar.quote:Op maandag 21 december 2020 14:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ze ziet er daar minimaal zo'n 15 jaar ouder uit dan ze werkelijk is.
Was net na de aanrijding toch?quote:
Mwah... daar ben ik niet zo zeker van.quote:Op maandag 21 december 2020 14:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik denk eigenlijk dat die hele familie behalve wat dreigen helemaal niks doet. Het komt allemaal uitgebreid in de media en die hebben ook geen zin in politie.
Of misschien bekrassen ze haar auto of prikken ze een band leeg. Maar dat zal het wel zijn dan.
Weet ik niet...het is in dat soort milieus vrij normaal om op deze manier rond te rijden. (bezopen, onverzekerd).quote:Op maandag 21 december 2020 14:20 schreef Leandra het volgende:
Over die aanrijding gesproken... zou een stuk schuldgevoel bij Gerrit nog meegespeeld hebben toen ze door zijn schuld halfdood in het ziekenhuis lag en ze zwanger bleek te zijn?
Vooral omdat het zo kort was dat het van hem kon zijn en hij bezopen en dus onverzekerd rondreed, en de auto zelf wellicht ook nog eens onverzekerd was en ze dus geen recht op een schadevergoeding had.
Dan mag Samantha wel oppassen. Met mensen van het kamp wil je geen bonje.quote:Op maandag 21 december 2020 09:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met Gerrit heb ik ook geen medelijden hoor, lullig voor hem, maar vooral voor zijn dochter, maar hij zal zelf prima geweten hebben dat de kans groot was dat het kindje niet van hem was.
Daarbij heb ik het idee dat hij redelijk nietsontziend is, niet een of andere brave naïeve huisvader die erin geluisd is.
Pff, die dames zijn zeker lelijke mokkels als die arme man nog Goecci en Kalvin Klein spul moet aanprijzen via Instagramquote:Op maandag 21 december 2020 12:44 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Ja! En hij heeft dames voor zich werken achter de ramen. Is meteen zijn inkomensvraag opgelost.
Die kans is vrij groot.quote:Op maandag 21 december 2020 15:56 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik heb echt het gevoel alsof er elk moment een bericht naar buiten komt dat ze zelfmoord heeft gepleegd, of een poging heeft gedaan weer.
Zonder die dikke tieten was het ook nog wat.quote:Op maandag 21 december 2020 14:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niet alleen daar.
Enkel met dikke filters is het nog wat.
Die probeert volgens mij oprecht de gezinsman uit te hangen met z’n vriendin en baby.quote:Op maandag 21 december 2020 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rolf Tangel is ook nog akelig stil...
Vermoeden jullie dat Samantha, Gerrit en consorten hier mee posten? Want dan wordt het pas écht sappig!quote:Op maandag 21 december 2020 16:18 schreef maily het volgende:
Zijn er al nieuwe users opgedoken in dit topic?
Behalve die ene opmerking dat we 'zijn foto weg moesten halen', waaruit ik opmaakte dat daarmee de foto van Kuwas werd bedoeld. Maar dat kan ook fake zijn geweest. Niemand ging er op in, want iedereen was op dat moment en masse screenshots van het een of ander aan het maken.quote:
Ik ookquote:Op maandag 21 december 2020 15:56 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik heb echt het gevoel alsof er elk moment een bericht naar buiten komt dat ze zelfmoord heeft gepleegd, of een poging heeft gedaan weer.
Nee, dat was kuwas niet.quote:Op maandag 21 december 2020 16:45 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Behalve die ene opmerking dat we 'zijn foto weg moesten halen', waaruit ik opmaakte dat daarmee de foto van Kuwas werd bedoeld. Maar dat kan ook fake zijn geweest. Niemand ging er op in, want iedereen was op dat moment en masse screenshots van het een of ander aan het maken.
quote:
Iedereen in dit topic schrijft leesbare zinnen, dus dat lijkt me niet.quote:Op maandag 21 december 2020 16:32 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Vermoeden jullie dat Samantha, Gerrit en consorten hier mee posten?
Ik vermeld haar al jaren in topics als GC / Wie gaan er dood in 2021 . Dit keer eens niet; het leek relatief rustig.quote:Op maandag 21 december 2020 15:56 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
quote:Lijkt er wel op. Ze woont dacht ik op de kompasstraat in Den Haag, op een etage woning'kje
21-12-20 03:28:57 Brandweer Haaglanden P 1 BDH-02 Ass. ambu (afhijsen patient) Kompasstraat SGRAVH 157150 157130
1503902 Brandweer Infocode Haaglanden
21-12-20 03:27:38 Ambulance Haaglanden A1 Kompasstraat SGRAVH : 15123
1520023 Ambulance Den Haag Ambulance 15-123 Witte Kruis
21-12-20 03:13:23 Ambulance Haaglanden A1 Kompasstraat SGRAVH : 15111
1520011 Ambulance Den Haag Ambulance 15-111 GGD Den Haag
Ok, verder ook totaal geen teken van leven...quote:Op maandag 21 december 2020 17:01 schreef Guanabana het volgende:
Op Viva wordt nu gepost dat er vannacht een ambulance en brandweer was in haar straat (als dat haar straat ook is) :
[..]
Of ze hebben wat geleerd van de vorige keer...quote:Op maandag 21 december 2020 17:04 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, als er echt iets is aan de hand is dan zou het hele roddelcircuit om haar heen toch al wel iets moeten hebben laten horen zou je denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |