Ik denk echt dat hij er (mede)verantwoordelijk voor gehouden kan worden dat Samantha geleidelijk het verloren heeft.quote:Op maandag 21 december 2020 13:20 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nee, maar die zorgt altijd wel dat hij ook weer even zn zegje kan doen.
om een moment of fame,was na dat ongeluk ook zo.
Zielige vent
Ik vind d’r ook erg stil, zou ze zich al hebben laten opnemen?quote:Op maandag 21 december 2020 13:42 schreef Mariposas het volgende:
Tja, eerlijk gezegd vrees ik ook wel voor haar leven. Maar dan meer omdat ze weer met pillen op van het balkon springt.
Michael is niet uit de tijd dat ouders de achternaam van hun kind konden kiezen, daarbij heet zijn broer wel Vink, dus dat kan eigenlijk alleen als Michael niet erkend was door vader Vink.quote:Op maandag 21 december 2020 11:45 schreef Macka66 het volgende:
De Vink connectie: Michael draagt de achternaam van zijn moeder, zijn vader heette Vink van de achternaam.
Rolf Tangel is ook nog akelig stil...quote:Op maandag 21 december 2020 13:06 schreef Poppejans het volgende:
Ik mis Jake in dit geheel, die moet toch altijd (ongevraagd) bij ieder akkefietje ook nog even zijn bevindingen als 'manager' doorgeven?!
wowquote:Op maandag 21 december 2020 09:36 schreef Taiga het volgende:
Ze heeft schijnbaar gereageerd op de post van vkmag, ik kan het zelf niet terugvinden dus het zal wel verwijderd zijn. Maar zag nog wel een screenshot;
[ afbeelding ]
Ik denk dat Braddie en Samant wel een goede match zouden zijnquote:Op maandag 21 december 2020 09:48 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Zo reageert ze na elke relatie. Volop haten, de posts weer weghalen en weer wat anders reageren en vals doen. En dat vervolgens ook weer weghalen.
En een week later heeft ze weer een nieuwe ilofjoevoorever
Ik denk wel dat dat terecht is als je met Gerrit en zijn familie zo gaat lopen fucken.quote:Op maandag 21 december 2020 13:32 schreef ootjekatootje het volgende:
A zielug... ze vreest voor haar leven.
https://www.story.nl/arti(...)zou-vrezen-voor-haar
Net zoals in Volendam en Urk (volgens mij), worden mensen ook wel anders genoemd dan dat ze daadwerkelijk heten. Omdat velen dezelfde namen hebben. Daarmee wil ik niet zeggen dat Michael geen Van der Plas heet hoor.quote:Op maandag 21 december 2020 13:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Michael is niet uit de tijd dat ouders de achternaam van hun kind konden kiezen, daarbij heet zijn broer wel Vink, dus dat kan eigenlijk alleen als Michael niet erkend was door vader Vink.
quote:Op maandag 21 december 2020 13:49 schreef maily het volgende:
[..]
The Beautiful zijn hier ook ver te zoeken hoor
Dat denk ik ook. Ooit zal zij toch de verkeerde tegen het lijf lopen.quote:Op maandag 21 december 2020 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat terecht is als je met Gerrit en zijn familie zo gaat lopen fucken.
Charmante fotoquote:Op maandag 21 december 2020 13:32 schreef ootjekatootje het volgende:
A zielug... ze vreest voor haar leven.
https://www.story.nl/arti(...)zou-vrezen-voor-haar
Ik zie hem ook wel als iemand die een aandeel heeft in de 'shit'van Samantha.quote:Op maandag 21 december 2020 13:37 schreef Lafoy het volgende:
[..]
Ik denk echt dat hij er (mede)verantwoordelijk voor gehouden kan worden dat Samantha geleidelijk het verloren heeft.
Niet alleen daar.quote:Op maandag 21 december 2020 14:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ze ziet er daar minimaal zo'n 15 jaar ouder uit dan ze werkelijk is.
Was net na de aanrijding toch?quote:
Mwah... daar ben ik niet zo zeker van.quote:Op maandag 21 december 2020 14:21 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik denk eigenlijk dat die hele familie behalve wat dreigen helemaal niks doet. Het komt allemaal uitgebreid in de media en die hebben ook geen zin in politie.
Of misschien bekrassen ze haar auto of prikken ze een band leeg. Maar dat zal het wel zijn dan.
Weet ik niet...het is in dat soort milieus vrij normaal om op deze manier rond te rijden. (bezopen, onverzekerd).quote:Op maandag 21 december 2020 14:20 schreef Leandra het volgende:
Over die aanrijding gesproken... zou een stuk schuldgevoel bij Gerrit nog meegespeeld hebben toen ze door zijn schuld halfdood in het ziekenhuis lag en ze zwanger bleek te zijn?
Vooral omdat het zo kort was dat het van hem kon zijn en hij bezopen en dus onverzekerd rondreed, en de auto zelf wellicht ook nog eens onverzekerd was en ze dus geen recht op een schadevergoeding had.
Dan mag Samantha wel oppassen. Met mensen van het kamp wil je geen bonje.quote:Op maandag 21 december 2020 09:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met Gerrit heb ik ook geen medelijden hoor, lullig voor hem, maar vooral voor zijn dochter, maar hij zal zelf prima geweten hebben dat de kans groot was dat het kindje niet van hem was.
Daarbij heb ik het idee dat hij redelijk nietsontziend is, niet een of andere brave naïeve huisvader die erin geluisd is.
Pff, die dames zijn zeker lelijke mokkels als die arme man nog Goecci en Kalvin Klein spul moet aanprijzen via Instagramquote:Op maandag 21 december 2020 12:44 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Ja! En hij heeft dames voor zich werken achter de ramen. Is meteen zijn inkomensvraag opgelost.
Die kans is vrij groot.quote:Op maandag 21 december 2020 15:56 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik heb echt het gevoel alsof er elk moment een bericht naar buiten komt dat ze zelfmoord heeft gepleegd, of een poging heeft gedaan weer.
Zonder die dikke tieten was het ook nog wat.quote:Op maandag 21 december 2020 14:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Niet alleen daar.
Enkel met dikke filters is het nog wat.
Die probeert volgens mij oprecht de gezinsman uit te hangen met z’n vriendin en baby.quote:Op maandag 21 december 2020 13:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Rolf Tangel is ook nog akelig stil...
Vermoeden jullie dat Samantha, Gerrit en consorten hier mee posten? Want dan wordt het pas écht sappig!quote:Op maandag 21 december 2020 16:18 schreef maily het volgende:
Zijn er al nieuwe users opgedoken in dit topic?
Behalve die ene opmerking dat we 'zijn foto weg moesten halen', waaruit ik opmaakte dat daarmee de foto van Kuwas werd bedoeld. Maar dat kan ook fake zijn geweest. Niemand ging er op in, want iedereen was op dat moment en masse screenshots van het een of ander aan het maken.quote:
Ik ookquote:Op maandag 21 december 2020 15:56 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik heb echt het gevoel alsof er elk moment een bericht naar buiten komt dat ze zelfmoord heeft gepleegd, of een poging heeft gedaan weer.
Nee, dat was kuwas niet.quote:Op maandag 21 december 2020 16:45 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Behalve die ene opmerking dat we 'zijn foto weg moesten halen', waaruit ik opmaakte dat daarmee de foto van Kuwas werd bedoeld. Maar dat kan ook fake zijn geweest. Niemand ging er op in, want iedereen was op dat moment en masse screenshots van het een of ander aan het maken.
quote:
Iedereen in dit topic schrijft leesbare zinnen, dus dat lijkt me niet.quote:Op maandag 21 december 2020 16:32 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Vermoeden jullie dat Samantha, Gerrit en consorten hier mee posten?
Ik vermeld haar al jaren in topics als GC / Wie gaan er dood in 2021 . Dit keer eens niet; het leek relatief rustig.quote:Op maandag 21 december 2020 15:56 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
quote:Lijkt er wel op. Ze woont dacht ik op de kompasstraat in Den Haag, op een etage woning'kje
21-12-20 03:28:57 Brandweer Haaglanden P 1 BDH-02 Ass. ambu (afhijsen patient) Kompasstraat SGRAVH 157150 157130
1503902 Brandweer Infocode Haaglanden
21-12-20 03:27:38 Ambulance Haaglanden A1 Kompasstraat SGRAVH : 15123
1520023 Ambulance Den Haag Ambulance 15-123 Witte Kruis
21-12-20 03:13:23 Ambulance Haaglanden A1 Kompasstraat SGRAVH : 15111
1520011 Ambulance Den Haag Ambulance 15-111 GGD Den Haag
Ok, verder ook totaal geen teken van leven...quote:Op maandag 21 december 2020 17:01 schreef Guanabana het volgende:
Op Viva wordt nu gepost dat er vannacht een ambulance en brandweer was in haar straat (als dat haar straat ook is) :
[..]
Of ze hebben wat geleerd van de vorige keer...quote:Op maandag 21 december 2020 17:04 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, als er echt iets is aan de hand is dan zou het hele roddelcircuit om haar heen toch al wel iets moeten hebben laten horen zou je denken.
Denk dat al die tokkies die zo primair reageren niet per se leren en netjes hun mond houdenquote:Op maandag 21 december 2020 17:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Of ze hebben wat geleerd van de vorige keer...
Is ze niet gewoon opgenomen?quote:Op maandag 21 december 2020 17:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Of ze hebben wat geleerd van de vorige keer...
Stel je niet aan zegquote:
Welnee aandachtquote:Op maandag 21 december 2020 17:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat gaat een keer fout, die griet is compleet van het padje.
Iedereen wat katerig en beseffen wat ze nou weer online hebben gezetquote:Op maandag 21 december 2020 17:27 schreef jameshond7 het volgende:
Ik had toch wel wat meer vewacht vandaag
Het is pas 17:51quote:Op maandag 21 december 2020 17:27 schreef jameshond7 het volgende:
Je lijkt er op te hopen met die PIquote:Op maandag 21 december 2020 17:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Hopelijk inderdaad niets met Samantha aan de hand (zelfmoordpoging)
Ik hoop inderdaad dat er niets aan de hand is, als je dat bedoelt. Dat is ook wat ik letterlijk zeg.quote:
Je bent van 2012 zoek het lekker zelf uitquote:
Post icon. Die icoontjes die je kan kiezen voor bij je post (mijne is standaardquote:
Ja dat is kut maar goedquote:Op maandag 21 december 2020 18:02 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik hoop inderdaad dat er niets aan de hand is, als je dat bedoelt. Dat is ook wat ik letterlijk zeg.
Weet niet hoe die PI dat evt. sarcastisch doet lijken? Dan had ik wel een andere gekozen,.
Overigens ismijn standaard ingestelde PI.
quote:
Het was een serieuze vraag... Maar bedankt voor het nuttige antwoord.quote:Op maandag 21 december 2020 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent van 2012 zoek het lekker zelf uit
YWquote:Op maandag 21 december 2020 18:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Het was een serieuze vraag... Maar bedankt voor het nuttige antwoord.
quote:
Het is Barbie !!!quote:Op maandag 21 december 2020 18:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ze is van 2012. Gisteren vroeg ze ook al wat PoHi was.
Tis goed!![]()
Misschien had (heeft?) ze gewoon meer een leven dan wij hadden de afgelopen jaren,quote:Op maandag 21 december 2020 18:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tis goed!![]()
Een fatsoenlijke PI is niet niet zoveel gedoequote:Op maandag 21 december 2020 18:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Misschien had (heeft?) ze gewoon meer een leven dan wij hadden de afgelopen jaren,.
Dequote:Op maandag 21 december 2020 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Een fatsoenlijke PI is niet niet zoveel gedoe
Ongetwijfeldquote:Op maandag 21 december 2020 18:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Misschien had (heeft?) ze gewoon meer een leven dan wij hadden de afgelopen jaren,.
Wat is er mis met die PI dan? Ik zie er een telefoon is of althans dat heb ik altijd gedacht. Dat dat betekende dat iemand mobiel zit. (Sorry, hier van 2011 maar ik weet het echt niet).quote:Op maandag 21 december 2020 18:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tis goed!![]()
Ìk vroeg wat een PoHi was?quote:Op maandag 21 december 2020 18:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tis goed!![]()
POSTHISTORIE, en on topicquote:
Ja sorry hèquote:Op maandag 21 december 2020 18:28 schreef SQ het volgende:
Nou sun, ik vind het ook wel schokkend dat jij na zo veel jaren FOK en nota bene 2 fokbaby's niet weet wat een PI is![]()
Maar goed, ontopic. PI = penitentiaire inrichting, die staat in Scheveningen, barbie woont in Scheveningen, ik zie het
quote:Op maandag 21 december 2020 17:27 schreef jameshond7 het volgende:
Wist hij dat niet voor dat hij zijn piem erin stakquote:
Ik weet niet wat triester is. Die situatie met de kinderen of dat hij na een maandenlange relatie nog niet weet hoe hij haar naam moet spellen.quote:
Dat is niet zo belangrijk tochquote:Op maandag 21 december 2020 18:33 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat triester is. Die situatie met de kinderen of dat hij na een maandenlange relatie nog niet weet hoe hij haar naam moet spellen.
Net alsof die mensen ooit schrijvenquote:Op maandag 21 december 2020 18:33 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat triester is. Die situatie met de kinderen of dat hij na een maandenlange relatie nog niet weet hoe hij haar naam moet spellen.
Sorry, iemand vroeg dat gisteren en ik ging er vanuit dat jij dat ook was.quote:Op maandag 21 december 2020 18:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja sorry hèMaar dat ik gevraagd had wat een PoHi was, klopt duidelijk niet want dat wist ik al
...en wanneer komt de kinderbescherming hem halen.quote:Op maandag 21 december 2020 18:38 schreef Andromache het volgende:
Toch geprobeerd, hij was gek op haar, goede moed, en ze kan het toch niet. Wat voor troep zit er in de baby, vraag je je dan af...
Ik denk dat niet.quote:Op maandag 21 december 2020 18:38 schreef Andromache het volgende:
Toch geprobeerd, hij was gek op haar, goede moed, en ze kan het toch niet. Wat voor troep zit er in de baby, vraag je je dan af...
Die heeft ze zelf toch al gebeld?quote:Op maandag 21 december 2020 18:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
...en wanneer komt de kinderbescherming hem halen.
Die hebben hem toch al opgehaald, als je de berichten op social media mag geloven. Samanda zag gisteren haar oude vrienden weer, dus die was vast bezig haar neus te poederenquote:Op maandag 21 december 2020 18:41 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
...en wanneer komt de kinderbescherming hem halen.
quote:Op maandag 21 december 2020 18:43 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die heeft ze zelf toch al gebeld?
quote:Op maandag 21 december 2020 18:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die hebben hem toch al opgehaald, als je de berichten op social media mag geloven. Samanda zag gisteren haar oude vrienden weer, dus die was vast bezig haar neus te poederen
Tijd om een nieuwe te makenquote:Op maandag 21 december 2020 18:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die hebben hem toch al opgehaald, als je de berichten op social media mag geloven. Samanda zag gisteren haar oude vrienden weer, dus die was vast bezig haar neus te poederen
Geen idee ik volg Gerrit niet. Ik volg fawrynotsawryquote:Op maandag 21 december 2020 18:47 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Wat is de insta-story die hierna kwam?
quote:Op maandag 21 december 2020 18:49 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Geen idee ik volg Gerrit niet. Ik volg fawrynotsawry
Dat weet je niet.quote:Op maandag 21 december 2020 18:57 schreef Ticootje het volgende:
Die heeft ook echt wel dr neus gepoederd met baby in buik hoor.
Die troep blijf je niet zomaar vanaf. En ze is echt wel verslaafd.quote:
Geen idéé eigenlijk.quote:Op maandag 21 december 2020 19:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die troep blijf je niet zomaar vanaf. En ze is echt wel verslaafd.
Scherpquote:Op maandag 21 december 2020 16:59 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Iedereen in dit topic schrijft leesbare zinnen, dus dat lijkt me niet.
Geen idee? Ik ken Gerrit nietquote:Op maandag 21 december 2020 19:14 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dyslectisch? Of gewoon achterlijk?
Waarom niet beidequote:Op maandag 21 december 2020 19:14 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dyslectisch? Of gewoon achterlijk?
Jammer dat we die bruiloft moesten missenquote:Op maandag 21 december 2020 19:06 schreef Mazikeen het volgende:
https://www.instagram.com/p/CFcwXiNBGTP/?utm_source=ig_embed
Dit is wel extra pijnlijk, ons kindje
Absoluut. Als je jaren jezelf helemaal de tyfus gesnoven hebt ben je er echt niet vanaf op het moment dat je zwanger bent.quote:Op maandag 21 december 2020 19:02 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Die troep blijf je niet zomaar vanaf. En ze is echt wel verslaafd.
Samanta was al in een kliniek geweest, wat ik zo gezien heb was ze gelukkig zwanger met Gerrit. Dat ze snoof of wat dan ook tijdens haar zwagerschap lijkt me een aannamequote:Op maandag 21 december 2020 19:19 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Absoluut. Als je jaren jezelf helemaal de tyfus gesnoven hebt ben je er echt niet vanaf op het moment dat je zwanger bent.
Ik schreef gisteren al; het kindje is niet voor niks zo klein, ook al is het eerder gehaald. Djemino Angelo heeft zeker wel iets meegekregen van zijn verslaafde moeder, kan gewoon niet anders. Op zijn minst heeft hij de verslavingsgenen geërfd. Mentaal zal hij later ook wel wat mankeren, die kans zit er dik in.
Dat ze het niet zou hebben gedaan ook.quote:Op maandag 21 december 2020 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Samanta was al in een kliniek geweest, wat ik zo gezien heb was ze gelukkig zwanger met Gerrit. Dat ze snoof of wat dan ook tijdens haar zwagerschap lijkt me een aanname
Klopt maar ze leek gelukkig.quote:Op maandag 21 december 2020 19:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat ze het niet zou hebben gedaan ook.
quote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja. Soms kan je beter even niks zeggen.
Volgens mij probeert die het hier weer goed te maken....quote:Op maandag 21 december 2020 19:36 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja. Soms kan je beter even niks zeggen.
Dat ze er in vredesnaam niet intraptquote:Op maandag 21 december 2020 19:39 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Volgens mij probeert die het hier weer goed te maken....
Dit is Facebookquote:Op maandag 21 december 2020 19:40 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Ik ben ook achterlijk, want ik kan hem met die naam niet vinden op Insta
Nee dat was ikquote:Op maandag 21 december 2020 18:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tis goed!![]()
Ik lees me net in, uit wat voor een familie komt Gerrit dan? Ik vond hem wel prima overkomen eigenlijkquote:Op maandag 21 december 2020 13:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat terecht is als je met Gerrit en zijn familie zo gaat lopen fucken.
Gelukkig heeft hij geen tattoo met haar naam genomenquote:Op maandag 21 december 2020 18:33 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Hoe klein was het kind dan? Gewicht, lengte? Of kan jij vanaf foto’s beoordelen dat de baby kleiner was dan baby’s normaal gesproken zijn met een zwangerschapsduur van 36+4?quote:Op maandag 21 december 2020 19:19 schreef Straadthont het volgende:
[..]
Ik schreef gisteren al; het kindje is niet voor niks zo klein, ook al is het eerder gehaald.
Stiekem was de baby gewoon 40+ weken oud, maar dat kwam niet uit met het hele Gerrit-is-de-vader-verhaalquote:Op maandag 21 december 2020 19:49 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Hoe klein was het kind dan? Gewicht, lengte? Of kan jij vanaf foto’s beoordelen dat de baby kleiner was dan baby’s normaal gesproken zijn met een zwangerschapsduur van 36+4?
Voor de rest nog een hoop andere aannames...
Woonwagen familie, vader is grote naam in criminele milieu, overleden broer was bij Satudarah en heeft gezeten voor moord, vertelde hij trots in de film over Satudarahquote:Op maandag 21 december 2020 19:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Ik lees me net in, uit wat voor een familie komt Gerrit dan? Ik vond hem wel prima overkomen eigenlijk
Dan heeft ze de hele zwangerschap bewust gelogen en ook bij de arts consequent gelogen, om maar te kunnen blijven snuiven?quote:Op maandag 21 december 2020 19:49 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Stiekem was de baby gewoon 40+ weken oud, maar dat kwam niet uit met het hele Gerrit-is-de-vader-verhaal
oh jee wtfquote:Op maandag 21 december 2020 19:49 schreef superpro het volgende:
[..]
Woonwagen familie, vader is grote naam in criminele milieu, overleden broer was bij Satudarah en heeft gezeten voor moord, vertelde hij trots in de film over Satudarah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |