Dat klopt ook, dit speelt nu een week ongeveer.quote:Op maandag 21 december 2020 08:25 schreef MissButterflyy het volgende:
Ik vond de wond trouwens niet vers uitzien, maar alsof deze al een paar dagen oud is.
Ik weet niet wat hij voor haar betaald heeft, maar volgens mij staan die babyspullen bij hem thuis, en die gesponsorde zilveren faux croq sofa ook, dus hij is er ook niet alleen maar op achteruit gegaan, om het nog maar niet te hebben over de bron van het geld dat hij aan haar heeft uitgegeven.quote:Op maandag 21 december 2020 08:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Zo dom van haar, om het allemaal zo online uit te spelen.
Hij heeft een hoop voor gedaan en betaald, wat dankbaarheid mag dan wel.
En is het zo dat hij haar heeft geslagen, houdt ze beter haar mond nu.
Ik keur geweld niet goed, maar deze reactie van haar is echt intens dom.
Hij heeft ook vast die advocate betaaldquote:Op maandag 21 december 2020 08:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij voor haar betaald heeft, maar volgens mij staan die babyspullen bij hem thuis, en die gesponsorde zilveren faux croq sofa ook, dus hij is er ook niet alleen maar op achteruit gegaan, om het nog maar niet te hebben over de bron van het geld dat hij aan haar heeft uitgegeven.
Will Vink ja gisterenquote:Op maandag 21 december 2020 08:38 schreef vencodark het volgende:
Geweld wordt zeker niet goed gekeurd maar alles wat Samantha schrijft trek ik in twijfel, zo ook haar claim dat ze mishandeld zou zijn.
Iemand schreef toch over haar dat zij het zichzelf aan zou doen en dan Gerrit de schuld zou geven?
Dit zou mij niet geheel verbazen.
Klopt.quote:Op maandag 21 december 2020 08:54 schreef potjecreme het volgende:
Maar dat was hier toch meteen gezegd dat hij niet de vader kon zijn.
Ik zie ze nog?quote:Op maandag 21 december 2020 08:22 schreef Leandra het volgende:
Oh, die foto's van die wonden zijn weer weg.
Klopt. Daar werd al gelijk aan getwijfeld. Sowieso gezien de datums en inmiddels ook aan de teint van de baby.quote:Op maandag 21 december 2020 08:54 schreef potjecreme het volgende:
Zielig voor haar? Zielig voor Gerrit. Die man was helemaal gek van dat jochie. En dan nog vernoemd naar zijn overleden kleinzoon ook. Heb met haar 0 medelijden. Zou me alleen niet verbazen als er vandaag of morgen weer een zelfmoordpoging is.quote:Op maandag 21 december 2020 07:48 schreef Lafoy het volgende:
Ik vind het heel juicy allemaal maar tegelijkertijd ook zo zielig voor haar en vooral voor de kinderen
Laten we niet vergeten dat ze waarschijnlijk emotioneel niet de meest stabiele persoon is, en voor zover ik in kan schatten ook niet enorm intelligent. Ik vind het vooral heel sneu dat het, ondanks dat ze het min of meer weer op een rijtje had allemaal, weer mis gaat.quote:Op maandag 21 december 2020 08:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Hij heeft een hoop voor gedaan en betaald, wat dankbaarheid mag dan wel.
En is het zo dat hij haar heeft geslagen, houdt ze beter haar mond nu.
Ik keur geweld niet goed, maar deze reactie van haar is echt intens dom.
Zo reageert ze na elke relatie. Volop haten, de posts weer weghalen en weer wat anders reageren en vals doen. En dat vervolgens ook weer weghalen.quote:Op maandag 21 december 2020 08:29 schreef MissButterflyy het volgende:
Dat was gebaseerd op zijn foto pas 29 maart op insta, en die 8 weken op 28 april, die feitelijk 7w3d waren.quote:Op maandag 21 december 2020 08:54 schreef potjecreme het volgende:
Met Gerrit heb ik ook geen medelijden hoor, lullig voor hem, maar vooral voor zijn dochter, maar hij zal zelf prima geweten hebben dat de kans groot was dat het kindje niet van hem was.quote:Op maandag 21 december 2020 09:36 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Zielig voor haar? Zielig voor Gerrit. Die man was helemaal gek van dat jochie. En dan nog vernoemd naar zijn overleden kleinzoon ook. Heb met haar 0 medelijden. Zou me alleen niet verbazen als er vandaag of morgen weer een zelfmoordpoging is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |