En daarom nog liever vandaag dan morgen strengere maatregelen. Kijk nou hoe erg.quote:Op zondag 20 december 2020 23:23 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dat zou een behoorlijk effect zijn op het reproductiegetal van deze nieuwe strain...
Ja. Niet zo slim haha.quote:Op zondag 20 december 2020 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel Nederlanders er nu dan in GB vast zitten die daar om niet-noodzakelijke reden naar toe zijn gereisd
Oh is dat hetquote:Op zondag 20 december 2020 23:09 schreef Fretwork het volgende:
[..]
https://www.google.com/am(...)er-coronabeleid.html
68%, vorige week. Dus niet nog strenger dan nu.
Kul, bij landen waar men een heel strenge lockdown heeft gehad leefde het daarna ook weer op. Verder ben ik nog niet geheel zeker of je loopt te trollen of deze situatie werkelijk je psyche tot hysterie aan het roeren is, maar de neiging waarbij er door sommigen direct om nog strengere maatregelen te smeken terwijl het effect van het vorige pakket nog niet eens zichtbaar kan zijn acht ik niet bijster constructief.quote:Op zondag 20 december 2020 23:20 schreef JosMert het volgende:
[..]
Zou wel moeten. Alleen dan krijgen we het virus onder controlle.
Laat ze maar opschieten met die vaccins. Als dit waar is is er geen tijd te verliezen.quote:Op zondag 20 december 2020 23:23 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dat zou een behoorlijk effect zijn op het reproductiegetal van deze nieuwe strain...
Dus minstens 0,4.quote:Op zondag 20 december 2020 23:23 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Gelukkig gaan ze morgen om tafel om Europese landen regels te bespreken om verzwaring maatregelen. Gelukkig, ze zijn wakkerquote:Op zondag 20 december 2020 23:26 schreef galantis het volgende:
[..]
Laat ze maar opschieten met die vaccins. Als dit waar is is er geen tijd te verliezen.
Alsof na het nieuws van vandaag je nog tevreden moet zijn met die matige lockdown van ons. Verzwaringen, en wel nu!quote:Op zondag 20 december 2020 23:26 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Kul, bij landen waar men een heel strenge lockdown heeft gehad leefde het daarna ook weer op. Verder ben ik nog niet geheel zeker of je loopt te trollen of deze situatie werkelijk je psyche tot hysterie aan het roeren is, maar de neiging waarbij er door sommigen direct om nog strengere maatregelen te smeken terwijl het effect van het vorige pakket nog niet eens zichtbaar kan zijn acht ik niet bijster constructief.
Hou eens op met deze act.quote:Op zondag 20 december 2020 23:28 schreef JosMert het volgende:
[..]
Gelukkig gaan ze morgen om tafel om Europese landen regels te bespreken om verzwaring maatregelen. Gelukkig, ze zijn wakker
Behoorlijk effect is nog zacht uitgedrukt. Eerder catastrofaal. Als dit waar is kunnen wij niet anders dan een echte, echte lockdown.quote:Op zondag 20 december 2020 23:23 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Is het WK Darten noodzakelijk?quote:Op zondag 20 december 2020 23:24 schreef TheVulture het volgende:
Ik vraag me wel af hoeveel Nederlanders er nu dan in GB vast zitten die daar om niet-noodzakelijke reden naar toe zijn gereisd
Was jij eerder vandaag niet tegen extra maatregelen? Weet het niet 100% zeker meer, maar kan me herinneren dat je zei dat de maatregelen die er nu al waren te zwaar waren oid?quote:Op zondag 20 december 2020 23:28 schreef JosMert het volgende:
[..]
Gelukkig gaan ze morgen om tafel om Europese landen regels te bespreken om verzwaring maatregelen. Gelukkig, ze zijn wakker
Ik denk echt dat jij serieus wel eens een troll zou kunnen zijnquote:Op zondag 20 december 2020 23:29 schreef JosMert het volgende:
[..]
Alsof na het nieuws van vandaag je nog tevreden moet zijn met die matige lockdown van ons. Verzwaringen, en wel nu!
Zolang zij hun clubliefde belijden als een geloof is er niks aan het handje.quote:Op zondag 20 december 2020 23:20 schreef popje het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs te weinig agenten om voetbalexcessen in te dammen (Cambuursupporters), maar hun beleid is volgens de politiechef bij Buitenhof gericht op handhaven van grote excessen, niet aanbellen bij burgers om hen te pesten
Michael van Gerwen vindt van welquote:
Slim bezig. Voor jouw mag het dan nog lang duren?quote:Op zondag 20 december 2020 23:31 schreef RoW_0 het volgende:
I love corona <3
Tentamens gehaald, scriptie gehaald. Mijn business doet meer zaken dan ooit (longstay logies met keuken). Ik vind helemal moi!
Hugo heeft alles onder controle.quote:Op zondag 20 december 2020 23:26 schreef galantis het volgende:
[..]
Laat ze maar opschieten met die vaccins. Als dit waar is is er geen tijd te verliezen.
In maart hadden we 0,7 ofzo. Nu is het een stuk kouder, mensen zitten meer binnen. Ik denk niet dat het realistisch is het onder de 1 te krijgen met maatregelen op dit moment, dus in hoeverre kun je dan verzwaren?quote:Op zondag 20 december 2020 23:30 schreef Confetti het volgende:
[..]
Behoorlijk effect is nog zacht uitgedrukt. Eerder catastrofaal. Als dit waar is kunnen wij niet anders dan een echte, echte lockdown.
Ik vind het wel apart dat een mutatie een virus zoveel kan veranderen. Hopelijk is het de Engelse roekeloosheid geweest en niet de mutatie.
Ik vind ook heel veel noodzakelijk... zoals dansen op een festival maar dat is ook geen religie dus darten ook nietquote:Op zondag 20 december 2020 23:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Michael van Gerwen vindt van wel
Het is ook niet realistisch, we gaan hier nu de winter in, dat is al sinds jaar en dag het seizoen van virussen.quote:Op zondag 20 december 2020 23:32 schreef chratnox het volgende:
[..]
In maart hadden we 0,7 ofzo. Nu is het een stuk kouder, mensen zitten meer binnen. Ik denk niet dat het realistisch is het onder de 1 te krijgen met maatregelen op dit moment, dus in hoeverre kun je dan verzwaren?
Vanwege zijn opperbeste stemming zingt hij zelfs.quote:Op zondag 20 december 2020 23:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hugo heeft alles onder controle.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |