Inderdaad, ik mag toch hopen dat ze daar amper op lettenquote:Op zondag 20 december 2020 23:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
De nood is nu zo hoog dat de wil van het 'volk' eigenlijk niet meer relevant is. De ziekenhuizen staan op instorten en er heerst internationale chaos. Ik denk niet dat ze zich nu nog laten leiden door opiniepeilingen.
Begint wel een beetje politiestaat te worden....quote:Op zondag 20 december 2020 23:10 schreef JosMert het volgende:
Politie die huizen langs gaat om alles te checken.
We zitten inderdaad een ongelofelijke piekperiode van corona doden, ic opnames en besmettingen. Dit moeten we een halt toeroepen. Kom op kabinet, kom morgen alsjeblieft met strengere maatregelen.quote:Op zondag 20 december 2020 23:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
De nood is nu zo hoog dat de wil van het 'volk' eigenlijk niet meer relevant is. De ziekenhuizen staan op instorten en er heerst internationale chaos. Ik denk niet dat ze zich nu nog laten leiden door opiniepeilingen.
Soep moet altijd vers!quote:Op zondag 20 december 2020 23:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Trouwens de kippen soep uit blik bij de Aldi is prima te pruimen...
Vers maken is ook zo'n gedoe als je niet zo goed kunt koken...
Even een heel praktisch vraag. Hoeveel huizen denk je dat er in Nederland staan en hoeveel agent wij hebben? Precies, dan zijn wij al klaar met dit idee nog voor wij het over de morele bezwaren hebben gehad.quote:Op zondag 20 december 2020 23:10 schreef JosMert het volgende:
[..]
Ja. Thuisblijf genot en niet naar buiten. Politie die huizen langs gaat om alles te checken. Mooi zo.
Ik ben voor!quote:Op zondag 20 december 2020 23:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Begint wel een beetje politiestaat te worden....
Waarom moet het nu strenger dan vorige week?quote:Op zondag 20 december 2020 23:15 schreef JosMert het volgende:
[..]
We zitten inderdaad een ongelofelijke piekperiode van corona doden, ic opnames en besmettingen. Dit moeten we een halt toeroepen. Kom op kabinet, kom morgen alsjeblieft met strengere maatregelen.
Nog strengerquote:Op zondag 20 december 2020 23:15 schreef JosMert het volgende:
[..]
We zitten inderdaad een ongelofelijke piekperiode van corona doden, ic opnames en besmettingen. Dit moeten we een halt toeroepen. Kom op kabinet, kom morgen alsjeblieft met strengere maatregelen.
Dan nog, we moeten verder gaan dit virus een halt toe te roepen. Dit halve maatwerk van nu schiet niet op. Doorpakken nuquote:Op zondag 20 december 2020 23:16 schreef maan_man het volgende:
[..]
Even een heel praktisch vraag. Hoeveel huizen denk je dat er in Nederland staan en hoeveel agent wij hebben? Precies, dan zijn wij al klaar met dit idee nog voor wij het over de morele bezwaren hebben gehad.
Een onhaalbare politiestaat vooral. Politie die, zelfs al is het steeksproefgewijs, huizen komt controleren (hoe en wat, komen ze dan kijken of je niet stiekem een bezoeker achter de boekenkast verstopt hebt?) lijkt me niet iets waar we capaciteit voor hebben.quote:Op zondag 20 december 2020 23:14 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Begint wel een beetje politiestaat te worden....
Heb jij het blik nog. Gewoon nieuwsgierig, kijk eens op het label. Zou mijn niet verbazen als er 0,03% kip inzit.quote:Op zondag 20 december 2020 23:13 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Trouwens de kippen soep uit blik bij de Aldi is prima te pruimen...
Vers maken is ook zo'n gedoe als je niet zo goed kunt koken...
Omdat het aantal besmettingen iedere dag toeneemt. Doden weer hoog enz. Nu doorpakken vlak voor kerst.quote:Op zondag 20 december 2020 23:16 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Waarom moet het nu strenger dan vorige week?
We beschermden de ouderen en anderszins kwetsbaren met een griepprik.quote:Op zondag 20 december 2020 22:50 schreef popje het volgende:
[..]
Ja waarom beschermden we dan de ouderen niet tegen de griep in vorige seizoenen? Thuisblijven en ophokken! Iedere griep patient is er eentje teveel! Snotneusalarm in de straat!
Gooi de hele wereld gelijk op slot.quote:Op zondag 20 december 2020 23:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Je klinkt als Jaap van Dissel in februari. Je kan beter te hard ingrijpen dan te zacht nu.
Zou wel moeten. Alleen dan krijgen we het virus onder controlle.quote:Op zondag 20 december 2020 23:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een onhaalbare politiestaat vooral. Politie die, zelfs al is het steeksproefgewijs, huizen komt controleren (hoe en wat, komen ze dan kijken of je niet stiekem een bezoeker achter de boekenkast verstopt hebt?) lijkt me niet iets waar we capaciteit voor hebben.
Ze hebben zelfs te weinig agenten om voetbalexcessen in te dammen (Cambuursupporters), maar hun beleid is volgens de politiechef bij Buitenhof gericht op handhaven van grote excessen, niet aanbellen bij burgers om hen te pestenquote:Op zondag 20 december 2020 23:16 schreef maan_man het volgende:
[..]
Even een heel praktisch vraag. Hoeveel huizen denk je dat er in Nederland staan en hoeveel agent wij hebben? Precies, dan zijn wij al klaar met dit idee nog voor wij het over de morele bezwaren hebben gehad.
Ik ging er al een beetje vanuit dat je voorbij incubatietijd en dergelijke keek, maar toch goed om dat even te zien.quote:Op zondag 20 december 2020 23:19 schreef JosMert het volgende:
[..]
Omdat het aantal besmettingen iedere dag toeneemt. Doden weer hoog enz. Nu doorpakken vlak voor kerst.
Bron?quote:Op zondag 20 december 2020 23:07 schreef JosMert het volgende:
[..]
75% van nederland wilt strengere maatregelen. Kom op nou, dan niet zeuren.
Aha oke. Zal eens googlen. Of heb je een linkje?quote:Op zondag 20 december 2020 23:07 schreef JosMert het volgende:
[..]
Onderzoek een vandaag vorige week.
Bestaat niet, mijn linkje van de NOS. 68%, vóór de vorige maatregelenquote:
De elite begint toch steeds meer een probleem te vormen in dit land, een kabinet die zichzelf belangrijker achter dan de Staat etc.quote:Op zondag 20 december 2020 22:59 schreef Vallon het volgende:
[..]
Elite volgt elite en vooralsnog heb ik geen vertrouwen in hun "ontnuchterende" inzichten die vooral bestaat ui taxeren en dan dat volgen dat het beste lijkt voor het eigen groepsgevoel.
Of je stiekem niet iemand in het Achterhuis hebt verstopt na de avondklok... waarvan hij of zij door middel van een check in de klerenkast en toilettas moet aantonen dat hij of zij daar wel of niet woont (zoals ook de controleurs van de bijstand deden bij samenwonende mensen),quote:Op zondag 20 december 2020 23:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Een onhaalbare politiestaat vooral. Politie die, zelfs al is het steeksproefgewijs, huizen komt controleren (hoe en wat, komen ze dan kijken of je niet stiekem een bezoeker achter de boekenkast verstopt hebt?) lijkt me niet iets waar we capaciteit voor hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |