abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196853119
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 23:32 schreef popje het volgende:

[..]

Ik vind ook heel veel noodzakelijk... zoals dansen op een festival maar dat is ook geen religie dus darten ook niet
Die vergelijking loopt nog manker dan Lucille Werner.
pi_196853120
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 23:32 schreef JosMert het volgende:

[..]

Slim bezig. Voor jouw mag het dan nog lang duren?
Voor zijn wat?

En hou eens op met je gekleuter.

@saparmurat_niyazov @chratnox @popje
Deze Jos zit gewoon wat te kloten/trollen. Doe maar niet meer op reageren, misschien beter.

[ Bericht 28% gewijzigd door Salina op 20-12-2020 23:40:11 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_196853122
Ik zou alleen niet weten wat je nog meer zou moeten doen dan dat er nu al is afgekondigd. Kut dat er een gemuteerde variant is, maar die zou met deze maatregelen die er nu al zijn in NL toch ook gewoon aangepakt worden. We zitten nu 5 dagen in lockdown dus over een paar dagen zou je dat effect al moeten merken...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_196853137
Er is toch nog best ruimte voor strengere maatregelen.

- Afhaal en to go toestanden dicht. Er is nog steeds volk op straat in het centrum. Pakketje ophalen bij X, koffietje halen bij Y. Laat evenementenhallen desnoods open gaan als pakketpunt.
- Handhaven op thuiswerken. Val maar een kantoorgebouw binnen om dat te controleren. Ja, vrij subjectief en logistiek lastig, maar moet wel kunnen toch? De KvW kan ook onaangekondigd een horecazaak binnenvallen en overhoop halen. Eis dat een bedrijf per aanwezige medewerker een verantwoording van de noodzaak heeft klaarliggen.
- Gebedshuizen dicht. Zeker straks tijdens kerst.
- Straatverbod 22:00-06:00. Voorkomt hopelijk wat feestjes of bezoek. Ook tijdens oud en nieuw.

Doe alles maar om de boel plat te slaan voor 19 januari. Als we dan de landsgrenzen zoveel mogelijk gesloten houden voor niet-essentiële reizen kunnen we het daarna misschien met lichtere maatregelen uitzingen tot de vaccinaties op stoom beginnen te komen. :{

[ Bericht 4% gewijzigd door BlackLining op 20-12-2020 23:41:36 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_196853151
In geheel Limburg zijn met kerst de nachtmissen verboden.
pi_196853157
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 23:37 schreef Sfancta het volgende:
Voor het zingen de kerk uit dus.
pi_196853166
quote:
Besluit van de kerken geen verbod.
pi_196853181
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 23:36 schreef BlackLining het volgende:

- Afhaal en to go toestanden dicht. Er is nog steeds volk op straat in het centrum. Pakketje ophalen bij X, koffietje halen bij Y. Laat evenementenhallen desnoods open gaan als pakketpunt.
- Handhaven op thuiswerken. Val maar een kantoorgebouw binnen om dat te controleren. Ja, vrij subjectief en logistiek lastig, maar moet wel kunnen toch? De KvW kan ook onaangekondigd een horecazaak binnenvallen en overhoop halen.
- Straatverbod 22:00-06:00. Voorkomt hopelijk wat feestjes of bezoek. Ook tijdens oud en nieuw.

Doe alles maar om de boel plat te slaan voor 19 januari. Als we dan de landsgrenzen zoveel mogelijk gesloten houden voor niet-essentiële reizen kunnen we het daarna misschien met lichtere maatregelen uitzingen tot de vaccinaties op stoom beginnen te komen. :{
Goede maatregelen waar ik nog niet eens aan had gedacht, zo krijg je het virus wel plat geslagen idd.
pi_196853197
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 23:36 schreef BlackLining het volgende:

- Handhaven op thuiswerken. Val maar een kantoorgebouw binnen om dat te controleren. Ja, vrij subjectief en logistiek lastig, maar moet wel kunnen toch? De KvW kan ook onaangekondigd een horecazaak binnenvallen en overhoop halen.

Of we doen gewoon normaal met zijn allen en slaan niet op tilt omdat er een mutatie is. Berichten zeggen nog steeds dat vaccin werkt.

Een volledige politiestaat voorstaan omdat god verhoede mensen naar buiten gaan. Dit soort ideeën zijn een grotere bedreiging dan het virus.
pi_196853198
Die maatregelen om UK te isoleren doen niet zo veel als niet alle EU landen mee doen.
Maatje van me is met de Eurostar vanmiddag gewoon naar Brussel gereisd en van daaruit de trein gepakt naar Amsterdam om kerst te vieren met z'n familie :')
blablablabla
pi_196853216
Dat er inderdaad nog kerken zijn die gewoon met honderden bij elkaar komen, dan verdien je eigenlijk gewoon een besmetting... het lullige is alleen dat ze dan ook weer mensen besmetten die er waarschijnlijk niets aan kunnen doen...
pi_196853230
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Dat er inderdaad nog kerken zijn die gewoon met honderden bij elkaar komen, dan verdien je eigenlijk gewoon een besmetting... het lullige is alleen dat ze dan ook weer mensen besmetten die er waarschijnlijk niets aan kunnen doen...
Dat is nu ook aan de hand in Urk.
pi_196853232
Ik gooi 'm er nog maar een keer in. Als dit een ebola-uitbraak was geweest zag de wereld er een stuk leger uit ondertussen :')
  zondag 20 december 2020 @ 23:43:20 #289
2651 svann
night-hawk
pi_196853238
quote:
Alleen de nachtmissen (op eigen initiatief), die overdag gaan wel door.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_196853252
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik gooi 'm er nog maar een keer in. Als dit een ebola-uitbraak was geweest zag de wereld er een stuk leger uit ondertussen :')
Daarmee zeg je dat corona niet erg is?
pi_196853253
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 23:42 schreef JosMert het volgende:

[..]

Dat is nu ook aan de hand in Urk.
Zijn er Urkers die NIET naar de kerk gaan ja? :o
pi_196853259
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 23:40 schreef Elan het volgende:
Die maatregelen om UK te isoleren doen niet zo veel als niet alle EU landen mee doen.
Maatje van me is met de Eurostar vanmiddag gewoon naar Brussel gereisd en van daaruit de trein gepakt naar Amsterdam om kerst te vieren met z'n familie :')
Maar dat gaat nu ook niet meer lukken. Jij hebt altijd een overgangsperiode waarin dingen vaak minder gaan dan ervoor en erna. De rijen bij de winkels voorafgaande aan de persconferentie bijvoorbeeld.
pi_196853261
quote:
Het is ook allemaal zinloos als je zonder controle binnen de EU mag reizen. Die mutatie is allang binnen.
pi_196853263
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 23:40 schreef chratnox het volgende:

[..]

Of we doen gewoon normaal met zijn allen en slaan niet op tilt omdat er een mutatie is. Berichten zeggen nog steeds dat vaccin werkt.

Een volledige politiestaat voorstaan omdat god verhoede mensen naar buiten gaan. Dit soort ideeën zijn een grotere bedreiging dan het virus.
We gaan over een paar dagen zien of de huidige lockdown effect heeft. Zo niet, dan moeten we dus kijken naar nog strengere maatregelen. Voor wat betreft die mutatie: dat onderzoek loopt nog. Ik vind het wel verstandig Groot Brittannië voorlopig maar even te isoleren tot meer bekend is, dat zou niet heel lang moeten duren. Kut voor de mensen die er vast zitten, had nou toch maar het reisadvies opgevolgd.

Overigens dénk ik dat je een beetje triggerhappy reageert. Ik noem slechts wat maatregelen die nog mogelijk zijn. Het woord mutatie heb ik niet eens genoemd :*
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_196853269
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 23:41 schreef TheVulture het volgende:
Waarschijnlijk konden die er dan óók wat aan doen.
Maar ben met je eens dat zulke diensten momenteel tamelijk stupide zijn.
I'll give you something to do
pi_196853271
quote:

[..]

Zijn er Urkers die NIET naar de kerk gaan ja? :o
Weet wel van bronnen dat ze niet voor het zingen de kerk uit gaan daar en de familie banden niet zo nauw nemen daar :p
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 20 december 2020 @ 23:45:21 #297
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_196853277
quote:
Dat kan in ieder geval niet meer komende dagen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_196853281
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 23:43 schreef JosMert het volgende:

[..]

Daarmee zeg je dat corona niet erg is?
Nee, maar dat wij daar waarschijnlijk net zo gemakzuchtig mee om zouden gaan als met corona, met alle gevolgen van dien. Met corona heb je in ieder geval nog een grote kans dat je er niet dood aan gaat
pi_196853289
quote:
Ja, en als het een gevangenisuitbraak was geweest, dan liepen er nu allemaal criminele op straat. Ik mis de relevantie van jouw opmerking.
pi_196853290
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 23:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee, maar dat wij daar waarschijnlijk net zo gemakzuchtig mee om zouden gaan als met corona, met alle gevolgen van dien. Met corona heb je in ieder geval nog een grote kans dat je er niet dood aan gaat
2% wel vind ik nog steeds erg hoog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')