Dan zou ik persoonlijk even een kopje citrosan nemen in plaats van posten op FOK. Mjah prioriteiten.quote:Op maandag 21 december 2020 18:16 schreef Sarasi het volgende:
Zodra het mag. Hiervoor al vanwege m'n ouders in de risicogroep, maar nu ik corona heb ook vooral om dit niet nog een keer te krijgen. Een vriendin heeft 't gehad in de eerste golf, zonder klachten verder, maar heeft haar reuk en smaak nog steeds niet terug. Ik lig al anderhalve week met koorts op bed en ik ben er helemaal klaar mee.
Zeg ik overigens als voorheen kerngezonde 28-jarige.
Misschien komt er wel levensgevaarlijke straling waar je kanker van krijgt uit een telefoon.quote:Op maandag 21 december 2020 18:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Want een telefoon spuit je in je aderen?
Daarom moet je ook verantwoord omgaan met dat soort dingen. Altijd vreten uit de magnetron, wonen bij hoogspanningskabels, of naast een 5g mastje, of een experimenteel vaccin nemen. Keuzes.quote:Op maandag 21 december 2020 18:44 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Misschien komt er wel levensgevaarlijke straling waar je kanker van krijgt uit een telefoon.
Wat een rare opmerking. Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 21 december 2020 18:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dan zou ik persoonlijk even een kopje citrosan nemen in plaats van posten op FOK. Mjah prioriteiten.
Een vaccin wel dan? Die spuiten ze in een spier.quote:Op maandag 21 december 2020 18:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Want een telefoon spuit je in je aderen?
Hahahahquote:Op maandag 21 december 2020 19:58 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Is er al een tijdslijn bekend voor het vaccinatieplan?
Klopt. Voor gezonde mensen onder de 50 is de griep gevaarlijker. Daarom is de vraag "waarom niet alleen de kwetsbare en ouderen een prik geven" zo logisch.quote:Op maandag 21 december 2020 17:59 schreef XDo het volgende:
[..]
Uhh.. misschien omdat dit geen griep betreft?
Dit inderdaad. Heerlijk die lockdownquote:Op maandag 21 december 2020 22:16 schreef Lijpe_Zwaan het volgende:
Nee ik wacht als een gekkie eerst nog 10 jaar vanwege de eventuele bijwerkingen
Dat hij/zij erg veel pech heeft bij de 2% te zitten die er ziek van wordt, maar er gelukkig nog wel een forumpostje vanaf kan.quote:Op maandag 21 december 2020 19:34 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Wat een rare opmerking. Wat bedoel je precies?
Als zij niet naar het ziekenhuis hoeft of intensieve hulp hoeft te hebben valt zij onder de 98% die milde tot geen symptomen heeft. 2% van de mensen ongeveer komt in het ziekenhuis terecht.quote:Op maandag 21 december 2020 22:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat hij/zij erg veel pech heeft bij de 2% te zitten die er ziek van wordt, maar er gelukkig nog wel een forumpostje vanaf kan.
Er zijn inmiddels rond een miljoen mensen ingeënt dus je bent zeker niet de eerste.quote:Op maandag 21 december 2020 17:14 schreef Kreator het volgende:
Er mist een antwoord:
Ik neem het wel, maar zeker niet direct als eerste. Ik ben toch zeker geen megool. Maar ik twijfel niet.
Iedereen die het vaccin krijgt denkt het eerst proefkonijn te zijn. Ook voordat de vaccins begonnen waren ze natuurlijk in een bepaalde groep tijdens de trials getest.quote:Op maandag 21 december 2020 22:35 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Er zijn inmiddels rond een miljoen mensen ingeënt dus je bent zeker niet de eerste.
Er worden veel meer mensen ziek, maar net als de meeste mensen houd ik het gelukkig bij milde klachten. Die overigens een stuk minder mild zijn dan de paar keer dat ik griep gehad heb, maar ik ben in ieder geval niet benauwd. Dat ik koorts heb, betekent niet dat ik aan het dood gaan ben.quote:Op maandag 21 december 2020 22:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat hij/zij erg veel pech heeft bij de 2% te zitten die er ziek van wordt, maar er gelukkig nog wel een forumpostje vanaf kan.
Probleem van deze trail is dat er relatief veel wordt getest op jonge gezonde mensen. Zeg nou zelf, welke 65 plusser met allerlei onderliggende ziektes meldt zich aan voor een medicatieproef? (Naast het feit dat ze ze niet willen hebben in de trails omdat het onderliggend lijden als confounder kan fungeren)quote:Op maandag 21 december 2020 22:41 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Iedereen die het vaccin krijgt denkt het eerst proefkonijn te zijn. Ook voordat de vaccins begonnen waren ze natuurlijk in een bepaalde groep tijdens de trials getest.
quote:Op maandag 21 december 2020 22:53 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Probleem van deze trail is dat er relatief veel wordt getest op jonge gezonde mensen. Zeg nou zelf, welke 65 plusser met allerlei onderliggende ziektes meldt zich aan voor een medicatieproef? (Naast het feit dat ze ze niet willen hebben in de trails omdat het onderliggend lijden als confounder kan fungeren)
https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(20)32466-1/fulltextquote:Between May 30 and Aug 8, 2020, 560 participants were enrolled: 160 aged 18–55 years (100 assigned to ChAdOx1 nCoV-19, 60 assigned to MenACWY), 160 aged 56–69 years (120 assigned to ChAdOx1 nCoV-19: 40 assigned to MenACWY), and 240 aged 70 years and older (200 assigned to ChAdOx1 nCoV-19: 40 assigned to MenACWY).
Maar juist jonge gezonde mensen hebben in mijn ogen het meest te vrezen van de mogelijke gevolgen. Vooral ook omdat zij minder hebben te vrezen van corona.quote:Op maandag 21 december 2020 22:53 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Probleem van deze trail is dat er relatief veel wordt getest op jonge gezonde mensen. Zeg nou zelf, welke 65 plusser met allerlei onderliggende ziektes meldt zich aan voor een medicatieproef? (Naast het feit dat ze ze niet willen hebben in de trails omdat het onderliggend lijden als confounder kan fungeren)
Je hebt gelijk, Elders ergens een 9% gelezen, maar dat valt reuze meequote:Op maandag 21 december 2020 22:59 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
[..]
https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(20)32466-1/fulltext
quote:Op maandag 21 december 2020 17:31 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Wacht je bij het kopen van een nieuwe telefoon ook altijd 30 jaar om te kijken of mensen er geen bijwerkingen van krijgen?
Mensen die hun verantwoordelijkheid nemen wappies noemenquote:Op dinsdag 22 december 2020 02:36 schreef inslagenreuring het volgende:
Mooi dat er genoeg vaccinwappies zijn om de boel te dekken.
Nouja zeker met die nieuwe 5G technologie zo dicht bij je hoofd, wie weet loop je daar wel schade op op de lange termijn.quote:
Oh dat zal wel, maar heeft weinig met een nieuwe telefoon te maken. Tenzij je van een 3310 naar een 5g, nfc, bluetooth, wifi, qi telefoon gaatquote:Op dinsdag 22 december 2020 08:23 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nouja zeker met die nieuwe 5G technologie zo dicht bij je hoofd, wie weet loop je daar wel schade op op de lange termijn.
Het is enigszins hetzelfde verhaal. Nieuwe technologie waarbij de lange termijn effecten nog niet bekend zijn.
Hij kan nog steeds lachen omdat de mensen op de sleutelposities van de maatschappij niet meer met nette mensen praten.quote:Op dinsdag 22 december 2020 05:09 schreef BoonDockSaint het volgende:
Niet vergeten altijd blijven lachen
Op dit forum zitten relatief gezien meer wappies dan in Nederland!quote:Op maandag 21 december 2020 22:30 schreef jameshond7 het volgende:
Ja hallo, als 63 procent van de users in dit subforum zich direct laat vaccineren, dan komen we nooit aan die 2/3e die we moeten halen. Zeker als je je bedenkt dat het gemiddelde dat ja zegt, buiten dit subforum waarschijnlijk nog kleiner is.
Heb je een voorbeeld van een vaccin waarbij bijwerkingen pas op de lange termijn zichtbaar waren dan? Zo niet, waarom ben je hier zo bang voor?quote:Op maandag 21 december 2020 22:16 schreef Lijpe_Zwaan het volgende:
Nee ik wacht als een gekkie eerst nog 10 jaar vanwege de eventuele bijwerkingen
Betwijfel het. Als ik naar m'n familie en vriendenkring kijk dan vindt 80% de hele corona zooi bullshit en ik krijg gewoon klanten, klusjesmannen en alles over de vloer zonder mondkapjes of wat dan ook. Op dit forum zie ik posts langskomen met "iemand droeg zijn mondkapje niet in de supermarkt ik ben helemaal geschokt". Dat zijn in mijn ogen de wappies.quote:Op dinsdag 22 december 2020 14:48 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Op dit forum zitten relatief gezien meer wappies dan in Nederland!
Dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:43 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Betwijfel het. Als ik naar m'n familie en vriendenkring kijk dan vindt 80% de hele corona zooi bullshit en ik krijg gewoon klanten, klusjesmannen en alles over de vloer zonder mondkapjes of wat dan ook. Op dit forum zie ik posts langskomen met "iemand droeg zijn mondkapje niet in de supermarkt ik ben helemaal geschokt". Dat zijn in mijn ogen de wappies.
Dan zou ik maar geen corona krijgen.quote:Op dinsdag 22 december 2020 15:49 schreef superniger het volgende:
Nee, ik wil nog vruchtbaar blijven.
Ja hoor want dat tast nu ook al je vruchtbaarheid staanquote:Op dinsdag 22 december 2020 15:57 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dan zou ik maar geen corona krijgen.
Bij corona zijn daar aanwijzingen voor door het hechten van het virus aan je ballen. Bij het vaccin totaal niet.quote:Op dinsdag 22 december 2020 16:40 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja hoor want dat tast nu ook al je vruchtbaarheid staan
Aanwijzingenquote:Op dinsdag 22 december 2020 16:55 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Bij corona zijn daar aanwijzingen voor door het hechten van het virus aan je ballen. Bij het vaccin totaal niet.
Ik baseer me op wetenschappelijk onderzoek. Jij op feesboek je omgeving die last heeft van de onderbuik. Wie is hier nu de wappie danquote:Op dinsdag 22 december 2020 17:02 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Aanwijzingenja daarom ben jij dus een wappie en ik niet. Alles wat je maar leest hoe slecht corona wel niet is geloof je direct. Terwijl het logisch is dat bij de meeste virale infecties de spermakwaliteit vermindert, dat is gewoon standaard, maar alleen voor de korte termijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |