Als je zo bang bent voor het RNA vaccin dan neem je een van de andere meer traditionele vaccins, zodat je zeker weet dat er geen langetermijneffecten zijn.quote:Op maandag 21 december 2020 13:28 schreef zoost het volgende:
[..]
Omdat ik er voor beducht ben dat dat vaccinatieprogramma wel eens heel lang kan duren, en dat "ze" totdat de laatste persoon is gevaccineerd het land op slot houden. Daarnaast heb ik liever een keer een snotneus dan dat ik gemodificeerde DNA/RNA is mijn lichaam laat spuiten waar nog geen langetermijn gevolgen van in kaart zijn gebracht.
Dit soort berichten zou wel een reden zijn om meer informatie te geven over vaccinaties. Zeker als mensen denken dat vaccinaties gevaarlijker zijn dan het echte virus.quote:Op maandag 21 december 2020 13:28 schreef zoost het volgende:
[..]
Omdat ik er voor beducht ben dat dat vaccinatieprogramma wel eens heel lang kan duren, en dat "ze" totdat de laatste persoon is gevaccineerd het land op slot houden. Daarnaast heb ik liever een keer een snotneus dan dat ik gemodificeerde DNA/RNA is mijn lichaam laat spuiten waar nog geen langetermijn gevolgen van in kaart zijn gebracht.
Exact. Stuitend, de hoeveelheid onzin die hier de revue passeert. On topic: ja, ik zou absoluut een vaccin nemen. En ik heb het afgelopen half jaar beroepshalve met niets anders dan vaccins bezig gehouden, dus ik kan tamelijk gefundeerd een afweging maken.quote:Op maandag 21 december 2020 14:28 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dit soort berichten zou wel een reden zijn om meer informatie te geven over vaccinaties. Zeker als mensen denken dat vaccinaties gevaarlijker zijn dan het echte virus.
Onzin? De fabrikanten zelf zeggen dat ze geen idee hebben wat de effecten op lange termijn zullen zijn. Ik wacht wel mooi 1.5 jaar af.quote:Op maandag 21 december 2020 14:31 schreef Stephen1985 het volgende:
[..]
Exact. Stuitend, de hoeveelheid onzin die hier de revue passeert. On topic: ja, ik zou absoluut een vaccin nemen. En ik heb het afgelopen half jaar beroepshalve met niets anders dan vaccins bezig gehouden, dus ik kan tamelijk gefundeerd een afweging maken.
Waar zeggen ze dat precies? Doe dat eens onderbouwen en aantonen?quote:Op maandag 21 december 2020 14:43 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Onzin? De fabrikanten zelf zeggen dat ze geen idee hebben wat de effecten op lange termijn zullen zijn. Ik wacht wel mooi 1.5 jaar af.
Binnenkort heb je alleen nog maar toegang tot COR met een vaccinatiebewijs.quote:Op maandag 21 december 2020 15:35 schreef Starhopper het volgende:
Gelukkig laat het grootste deel van de FOK!ers zich vaccineren
Als dat zou kunnen...maar helaasquote:Op maandag 21 december 2020 15:37 schreef galantis het volgende:
[..]
Binnenkort heb je alleen nog maar toegang tot COR met een vaccinatiebewijs.
Voor immuniteit tegen wappiepraatjes. Maar die hebben de meesten al van nature opgebouwdquote:Op maandag 21 december 2020 15:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen...maar helaas
Meer is beterquote:Op maandag 21 december 2020 15:44 schreef galantis het volgende:
[..]
Voor immuniteit tegen wappiepraatjes. Maar die hebben de meesten al van nature opgebouwd
Dat zou mooi zijn! Geen BNW gelul meerquote:Op maandag 21 december 2020 15:37 schreef galantis het volgende:
[..]
Binnenkort heb je alleen nog maar toegang tot COR met een vaccinatiebewijs.
quote:Op maandag 21 december 2020 13:14 schreef James900 het volgende:
Nee, neem het niet. Gezonde jongeman van 32, geen zin in rotzooi in mijn lijf
Hier denk je verkeerd. Je vergeet dat we nu allerlei maatregelen hebben om contacten te minderen. Hoe je het ook wendt of keert, die hebben effect.quote:Op maandag 21 december 2020 11:52 schreef zoost het volgende:
[..]
Voor niet-kwetsbaren is Corona vergelijkbaar met de griep (sterker nog; 85% is a-symptomatisch) dus je kunt groepsimmuniteit opbouwen door het virus gewoon te laten rondgaan. Waarom zou je mensen die geen enkel risico lopen willen laten vaccineren? En misschien nog wel belangrijker. Je kunt de economie weer gewoon opengooien per maart 2021 als alle kwetsbaren gevaccineerd zijn. Dus help mij even...waarom iedereen vaccineren?
Omdat het niet zo is dat alleen ouderen hier ziek van worden.quote:Op zondag 20 december 2020 23:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar de discussie is ontstaan dat iedereen (behalve kids) zich moet laten inenten?
Als we (net als bij de griep) gewoon de ouderen en kwetsbaren een prik geven met die rommel dan is het toch klaar?
Hoe kom je er toch bij dat je DNA aangepast zou worden (en al zou dat al zo zijn, wat dan nog), dat is echt onzin.quote:Op maandag 21 december 2020 13:28 schreef zoost het volgende:
[..]
Zal wel iets met geld te maken hebben. Je kunt moeilijk ontkennen dat een bedrijf als Pfizer erbij gebaat is zoveel mogelijk te verkopen.quote:Op zondag 20 december 2020 23:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waar de discussie is ontstaan dat iedereen (behalve kids) zich moet laten inenten?
Als we (net als bij de griep) gewoon de ouderen en kwetsbaren een prik geven met die rommel dan is het toch klaar?
Wacht je bij het kopen van een nieuwe telefoon ook altijd 30 jaar om te kijken of mensen er geen bijwerkingen van krijgen?quote:Op maandag 21 december 2020 13:39 schreef zoost het volgende:
[..]
Dat is een belangrijk punt inderdaad. De kansen zoals die nu bekend zijn, zegt mij niet veel. Zeker voor wat betreft de lange termijn effecten. Het is een gok. In dat geval laat ik mij leiden door wanneer het land weer uit deze idiote lockdown kan. Dat kan sneller bij het alleen vaccineren van de risicogroepen.
Uhh.. misschien omdat dit geen griep betreft?quote:Op zondag 20 december 2020 23:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Want een telefoon spuit je in je aderen?quote:Op maandag 21 december 2020 17:31 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Wacht je bij het kopen van een nieuwe telefoon ook altijd 30 jaar om te kijken of mensen er geen bijwerkingen van krijgen?
Goede vergelijking. Telefoon spuit je ook echt in je lichaam😂quote:Op maandag 21 december 2020 17:31 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Wacht je bij het kopen van een nieuwe telefoon ook altijd 30 jaar om te kijken of mensen er geen bijwerkingen van krijgen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |