PVV dan maar.quote:Op zondag 20 december 2020 20:36 schreef Twinkle20 het volgende:
De liefde tussen mij en VVD is sinds april definitief over.
Maar nog geen idee op wie dan wel.
Niet stemmen vind ik niet okay. Er zijn mensen die ervoor hebbem gevochten tot ze erbij neer vielen zodat vrouwen mochten stemmen.
Blanco stemmen .. dan gaat mijn stem naar de grootste ofzo? Ook geen plan dus.
De slechte-gedrag langspeelplaat kennen we inmiddels wel. Retoriek voortkomend uit emotie zonder enige cijfermatige onderbouwing. We testen sinds 01-12 veel massaler dan voorheen. Wist je nog dat we eerst altijd positieve testen corrigeerden voor c.q. vermelden onder voorbehoud van het aantal uitgevoerde testen? Zijn we een tijdje geleden mee opgehouden, om wat voor reden dan ook. Kijk liever naar het aantal opgenomen mensen in het ziekenhuis, een graadmeter die redelijk stabiel is de afgelopen dagen.quote:
De Tegenpartijquote:Op zondag 20 december 2020 21:12 schreef Xenorium het volgende:
Degene die echt serieus iets aan de woningmarkt gaat doen en dus miljoenen huizen tyfus snel gaat bijbouwen krijgt mijn stem.
Even offtopic hoor maar we zitten in een crisis en rijtjeshuizen gaan weg voor 3, 4, 5 ton of nog meer. Al die beleggers moeten optyfen ook met huizen opkopen.
Dus ook regels voor mensen die een 2e huis opkopen om dan voor debiele prijzen te verhuren.
Wie weet een goede partij?
Als je thuis in thuis in lockdown zit en geen mensen ziet; dan kunnen mensen ook niet het virus verspreiden. Dat is de eenvoudigste en tegelijk de moeilijkste maatregel.quote:
aantal postief getesten stijgt ook dus je slaat de plank mis....en het aantal opgenomen mensen in het ziekenhuis stabiel ? dacht het nietquote:Op zondag 20 december 2020 21:11 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
De slechte-gedrag langspeelplaat kennen we inmiddels wel. Retoriek voortkomend uit emotie zonder enige cijfermatige onderbouwing. We testen sinds 01-12 veel massaler dan voorheen. Wist je nog dat we eerst altijd positieve testen corrigeerden voor c.q. vermelden onder voorbehoud van het aantal uitgevoerde testen? Zijn we een tijdje geleden mee opgehouden, om wat voor reden dan ook. Kijk liever naar het aantal opgenomen mensen in het ziekenhuis, een graadmeter die redelijk stabiel is de afgelopen dagen.
Dit.quote:Op zondag 20 december 2020 21:12 schreef Xenorium het volgende:
Degene die echt serieus iets aan de woningmarkt gaat doen en dus miljoenen huizen tyfus snel gaat bijbouwen krijgt mijn stem.
In welke aantrekkelijke plaats moeten ze bijgebouwd worden?quote:Op zondag 20 december 2020 21:12 schreef Xenorium het volgende:
Even offtopic hoor maar we zitten in een crisis en rijtjeshuizen gaan weg voor 3, 4, 5 ton of nog meer. Al die beleggers moeten optyfen ook met huizen opkopen.
Dus ook regels voor mensen die een 2e huis opkopen om dan voor debiele prijzen te verhuren.
Wie weet een goede partij?
Waarom doen ze dat?quote:Op zondag 20 december 2020 21:08 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Die worden standaard rond Oud en Nieuw weggehaald.
Redelijk stabiel inderdaad, dat is op zichzelf positief.quote:Op zondag 20 december 2020 21:11 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
De slechte-gedrag langspeelplaat kennen we inmiddels wel. Retoriek voortkomend uit emotie zonder enige cijfermatige onderbouwing. We testen sinds 01-12 veel massaler dan voorheen. Wist je nog dat we eerst altijd positieve testen corrigeerden voor c.q. vermelden onder voorbehoud van het aantal uitgevoerde testen? Zijn we een tijdje geleden mee opgehouden, om wat voor reden dan ook. Kijk liever naar het aantal opgenomen mensen in het ziekenhuis, een graadmeter die redelijk stabiel is de afgelopen dagen.
Ik hoop dat je begrijpt dat ik het over de correlatie c.q. samenhang heb tussen positieve testen en het aantal afgenomen testen. Maargoed, ik heb al vaker geprobeerd met jou een gesprek te voeren, maar het lijkt wederom niet te lukken.quote:Op zondag 20 december 2020 21:15 schreef Predator40 het volgende:
[..]
aantal postief getesten stijgt ook dus je slaat de plank mis....en het aantal opgenomen mensen in het ziekenhuis stabiel ? dacht het niet
Alleen jammer dat het percentage positief geteste mensen meestijgt, waardoor jouw hele verhaal niet opgaat.quote:Op zondag 20 december 2020 21:11 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Dat wordt al jaren gedaan. Zo worden ook brievenbussen en prullenbakken weggehaald rond de jaarwisseling.quote:
je hebt gelijk, alles gaat heel stabiel omhoog .....quote:Op zondag 20 december 2020 21:21 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ik hoop dat je begrijpt dat ik het over de correlatie c.q. samenhang heb tussen positieve testen en het aantal afgenomen testen. Maargoed, ik heb al vaker geprobeerd met jou een gesprek te voeren, maar het lijkt wederom niet te lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |