SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Mafklapper. Als ik word opgepakt door de politie en verdacht wordt van een steekincident, en mn werkgever is daarvan op de hoogte, weet maar zeker dat ik aan de kant word gehouden.quote:Op zondag 20 december 2020 16:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uhm, die onderbuik opmerking van jou slaat he-le-maal nergens op. De laatste keer dat ik het checkte leven we nog steeds in NL waar je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen. Of word jij ook meteen op non-actief gezet als er een onderzoek loopt? Wat een onzin zeg, dat je dit nog serieus moet uitleggen aan mensen.
Alsof je dat weet achter je laptopje. Zal vast helpen om hem thuis te laten ja.quote:Op zondag 20 december 2020 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij ging het meer om hoe Promes mentaal erin staat.
Gewoon je telefoon in een houder in precies de goede hoek zettenquote:Op zondag 20 december 2020 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is er geen tooltje dat er op zijn helft beelden komen van Daniella Allfree?
Dat doet hij al wat langer niet.quote:Op zondag 20 december 2020 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Promes speelde niet alsof hij er helemaal bij was met zijn hoofd.
Ten opzichte van de afgelopen maanden valt het dan wel weer meequote:Op zondag 20 december 2020 16:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Promes speelde niet alsof hij er helemaal bij was met zijn hoofd.
Ik twijfelde maar best een kutkop eigenlijkquote:Op zondag 20 december 2020 16:26 schreef Tagliano het volgende:
Als je likes wil moet je een lekker wijf posten
Kolere jongens
Of PSV-downies.quote:Op zondag 20 december 2020 16:26 schreef Tagliano het volgende:
Als je likes wil moet je een lekker wijf posten
Kolere jongens
Noem jij Stinho hier nou een kind of hoe moet ik dit zienquote:Op zondag 20 december 2020 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
het is echt veel te gehaast wat vinnie doet.
Niet dat ik er verstand van heb verder, maar dit ziet een kind.
Puntige knieën ook.quote:Op zondag 20 december 2020 16:27 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik twijfelde maar best een kutkop eigenlijk
Je kan niet alles hebbenquote:Op zondag 20 december 2020 16:27 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik twijfelde maar best een kutkop eigenlijk
Jammer dat het altijd op kunstgras spelende Heracles onverwacht heeft gewonnen.quote:Op zondag 20 december 2020 16:28 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat het altijd asociale tokkie-ADO heeft verloren. Ik hoop dat ADO dit jaar degradeert.
Ik hoop dat de hele Eredivisie degradeert. Voetjebal is geen sportquote:Op zondag 20 december 2020 16:28 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat het altijd asociale tokkie-ADO heeft verloren. Ik hoop dat ADO dit jaar degradeert.
Bedankt Yannickquote:Op zondag 20 december 2020 16:28 schreef Szura het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Jij mag erin zien wat je wilt hoorquote:Op zondag 20 december 2020 16:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Noem jij Stinho hier nou een kind of hoe moet ik dit zien
quote:Op zondag 20 december 2020 16:29 schreef Tagliano het volgende:
Oke dan, herkansing voor de criticiTagliano gaat afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Ik ben zeer benieuwd naar de uitslag van deze testquote:Op zondag 20 december 2020 16:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vergeten te melden:
Ik heb Coca Cola Cinnamon gekocht
@:Tagliano
Vanavond smaaktest
Ik ook! 112 bij de hand?quote:Op zondag 20 december 2020 16:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben zeer benieuwd naar de uitslag van deze test
Ik mis nog iets over gebroken botten.quote:Op zondag 20 december 2020 16:28 schreef Szura het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
quote:Op zondag 20 december 2020 16:31 schreef Tagliano het volgende:
Liever die Daniella hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Waar hoor jij een grafaccent?quote:Op zondag 20 december 2020 16:31 schreef Zipportal het volgende:
Grafaccent Heijden begint ook al te stotteren.
Idee had ik ook.quote:Op zondag 20 december 2020 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
#microanalyse
Van der Voort gooit voor mijn gevoel nog sneller dan normaal
De tweede Luis Suárez van de Liga is net een kopie van de echte.quote:Op zondag 20 december 2020 16:31 schreef Szura het volgende:
Waarom werd Pitkok zo gehypet eerder in dit topic? Mathieugod en Wout vochten het gewoon weer samen uit zo te zien.
Voort is smerig en die Meulenkamp is een tokkie en een nobuddie.quote:
ik mis de beelden van zijn Belgische fanclubquote:Op zondag 20 december 2020 16:34 schreef De_Kraam het volgende:
Als Vinny wint mag hij nog een ronde klagen en errors in zijn hoofd krijgen. Vind ik leuk.
VdVoort is een viesdikke cynische zeikerd die op een goede dag flink wat schade kan aanrichten in een deel van het schema met veel sympathieke spelers, en Meulenkamp is een leuke jongen die hierna gewoon gaat verliezen. Derhalve ben ik voor Ron.quote:
Eens wel. Watdeed Ajax dan JR?quote:Op zondag 20 december 2020 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voort is smerig en die Meulenkamp is een tokkie en een nobuddie.
Dus ik hoop dat de winnaar hiervan er zo snel mogelijk uitligt.
Sums it up quite neatlyquote:Op zondag 20 december 2020 16:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
VdVoort is een viesdikke cynische zeikerd die op een goede dag flink wat schade kan aanrichten in een deel van het schema met veel sympathieke spelers, en Meulenkamp is een leuke jongen die hierna gewoon gaat verliezen. Derhalve ben ik voor Ron.
Pics?quote:
Slecht spelen de tweede helft.quote:Op zondag 20 december 2020 16:36 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Eens wel. Watdeed Ajax dan JR?
U zei?quote:Op zondag 20 december 2020 16:36 schreef Szura het volgende:
Ron zakt terug naar z’n gebruikelijke niveau
Gelukkig maar. Je moet er toch niet aan denken dat Tottenham voor het eerst kampioen wordt onder leiding van Mourinho. Dan maar geen kampioen.quote:Op zondag 20 december 2020 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh gaat Tottenham nu al choken?
Net nu ik dacht dat ze voor de landstitel gingen.
Denken dat Tottenham een prijs paktquote:Op zondag 20 december 2020 16:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh gaat Tottenham nu al choken?
Net nu ik dacht dat ze voor de landstitel gingen.
Ik had het wel een kunstje voor Mourinho gevonden.quote:Op zondag 20 december 2020 16:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Je moet er toch niet aan denken dat Tottenham voor het eerst kampioen wordt onder leiding van Mourinho. Dan maar geen kampioen.
160 is de hoogste dacht ik, of ik heb nog één gemist.quote:Op zondag 20 december 2020 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is de hoogste finish van het toernooi tot nu toe? Ik heb Matt Campbell 160 zien weggooien tegen Waites, iemand meer?
quote:Op zondag 20 december 2020 16:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pics?
[..]
Slecht spelen de tweede helft.
Ja maar Mourinho.quote:Op zondag 20 december 2020 16:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Denken dat Tottenham een prijs pakt
Ja iik denk het wel, Heta ook 160 gisterenquote:Op zondag 20 december 2020 16:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is de hoogste finish van het toernooi tot nu toe? Ik heb Matt Campbell 160 zien weggooien tegen Waites, iemand meer?
Klopp is ook een totale idioot.quote:Op zondag 20 december 2020 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar Mourinho.
Ik vind het een enorme kuttrainer qua voetbal, maar hij sleept toch altijd wel overal prijsjes weg.
Ja verloor ook. Niet dat ik dat jammer vind verder maar okee.quote:Op zondag 20 december 2020 16:39 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ja iik denk het wel, Heta ook 160 gisteren
Hij hep wel boze tattoos hoor!quote:Op zondag 20 december 2020 16:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ron is helemaal geen leuke jongen, Ron is volstrekt kleurloos.
Ja, nog een 160.quote:Op zondag 20 december 2020 16:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
160 is de hoogste dacht ik, of ik heb nog één gemist.
De Pickem is een wreed spel.quote:
Ach.quote:Op zondag 20 december 2020 16:39 schreef El-Stinho het volgende:
@:wimderon De Bartra-blunderclaxon gaat weer af.
Nee want hij mag niet naar huisquote:Op zondag 20 december 2020 16:39 schreef Tagliano het volgende:
Vincent gaan we weer in de studio zien
Wie houdt hem tegen?quote:Op zondag 20 december 2020 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee want hij mag niet naar huis
Lijkt net Ronnie Sharp.quote:
Zegt het Voort!!!quote:Op zondag 20 december 2020 16:39 schreef Tagliano het volgende:
Vincent gaan we weer in de studio zien
Met de auto wel tochquote:Op zondag 20 december 2020 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee want hij mag niet naar huis
Het enige haar op het hoofd van Janquote:Op zondag 20 december 2020 16:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jan Dekker heeft bijna een unibrow
Oke Fr_Dlashquote:Op zondag 20 december 2020 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Dan Jekker heeft het volste vertrouwen in Vinnie maar over drie legs is het gewoon een Badrtje
Oud Frituurvetquote:Op zondag 20 december 2020 16:44 schreef WAvanBuren het volgende:
Kunnen we alvast gaan speculeren over met welk excuses Fat Vinnie gaat komen straks?
Jinx van Michelquote:Op zondag 20 december 2020 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
Wie van de andere Nederlanders op het WK heeft z’n zaakjes fysiek en mentaal goed op orde en kan voor een verrassing zorgen? Van Gerwen hoeft niet lang na te denken over die vraag. ,,Ik denk echt dat Vincent (van der Voort, red.) het deze keer kan gaan doen. Dat zeg ik niet omdat hij nou toevallig mijn beste vriend is, maar hij staat de laatste tijd gewoon echt goed te gooien. In zijn deel van het schema stuit hij snel op Nathan Aspinall. En die is nou net niet zo in vorm. Weet hij hem te pakken, dan kan Vincent echt ver komen.’’
Rijden die nog?quote:Op zondag 20 december 2020 16:48 schreef De_Kraam het volgende:
Hopelijk springt Vinny vanavond nog voor de trein.
oh oh Pascanus wat zeg je nou?
2 klauwen op 1 pensquote:Op zondag 20 december 2020 16:49 schreef Zorro het volgende:
Oh ja, Finzent is 2 handen op 1 buik met de kikvors.
Hup Ron!
Smerig groen monster.quote:
Ik geloof dat we hier mogen spreken van een misverstandquote:
quote:Op zondag 20 december 2020 16:53 schreef Szura het volgende:
Iedereen zegt dat het ijskoud is, Vinnie is aan het smelten
Er gaat een Nederlander doorquote:Op zondag 20 december 2020 16:55 schreef engine het volgende:
Dit maakt de middag wel weer een beetje goed
Hier verliest ie m ook nogquote:Op zondag 20 december 2020 16:55 schreef El-Stinho het volgende:
Meulenkamp kwam vorig jaar ook 2-0 voor tegen Dobey, dus het kan altijd nog.
en die drie haartjes bovenop altijdquote:Op zondag 20 december 2020 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die twee delen haar op het achterhoofd van Voort zijn echt raar.
vdv denk alleen nog maar aan die schaal oliebollen denk ikquote:Op zondag 20 december 2020 16:57 schreef Mani89 het volgende:
Beide mannen missen de warmte van de RTL studio.
Doet GGMM nog een beetje aardig in de SC?quote:
Je kunt je Bean op deze manier ook wel schudden Tagliquote:
Ik ben al voldoende gepijnigd op dit onderwerp vandaagquote:Op zondag 20 december 2020 16:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Daar moet je toch een vrouw voor zoeken
Rene is een prima kerel.quote:Op zondag 20 december 2020 16:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doet GGMM nog een beetje aardig in de SC?
Wattimena achter de knopjes.quote:Op zondag 20 december 2020 17:00 schreef bechirti het volgende:
Regie kan totaal niet rekenen dit jaar
Ìk lig op de bankquote:Op zondag 20 december 2020 17:01 schreef Slobeend het volgende:
Ik sta met twee voeten aan de grond tijdens het darten, jullie?
Ik ookquote:Op zondag 20 december 2020 17:01 schreef Slobeend het volgende:
Denk rechterhiel wat omhoog.quote:Op zondag 20 december 2020 17:01 schreef Slobeend het volgende:
Ja ik zou haar niet afwijzen hoor.quote:Op zondag 20 december 2020 17:01 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Al stond m'n vriendin er huilend naast
zekerqquote:Op zondag 20 december 2020 17:01 schreef Slobeend het volgende:
Op de teentjes, net als bij een ingooi.quote:Op zondag 20 december 2020 17:01 schreef Slobeend het volgende:
Ik sta op mijn tenen.quote:Op zondag 20 december 2020 17:01 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2020 17:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik zou haar niet afwijzen hoor.
Maar als je zoveel dames voorbij ziet komen hier ga je toch het een en ander in kaart brengen.
Piercings ben ik geen fan vanquote:Op zondag 20 december 2020 17:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is inderdaad niks mis met een kritische blik
Een iets afwijkender uiterlijk kan ook juist fijn zijn.quote:Op zondag 20 december 2020 17:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah daar is Ronnie Huybrechts geblevenquote:Op zondag 20 december 2020 17:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Walgelijke regisseur. Komt van socials werkplaats zeker. Denkt veel te traag
Bietje kleine tetjes ditquote:Op zondag 20 december 2020 17:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat kan hij wel?quote:Op zondag 20 december 2020 17:03 schreef El-Stinho het volgende:
Valt het me nu pas op dat Van der Voort niet kan rekenen?
Kroketten happenquote:
Vreten en zwetenquote:
Excuusquote:Op zondag 20 december 2020 16:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ben al voldoende gepijnigd op dit onderwerp vandaag
En Alvarez mag niet weg.quote:Op zondag 20 december 2020 17:05 schreef Tagliano het volgende:
Woensdag misschien Kudus jongens
Dit geheel terzijde
Van Hag niet nee, netto zal er wel iets anders over denken.quote:Op zondag 20 december 2020 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En Alvarez mag niet weg.
Ik ben woedend.
Ik hou wel van natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2020 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In de navel is nog acceptabel, maar waarom en voor wat?
Zweten.quote:
Denk dat het een leuke tic is om daar soms gewoon aan te voelen.quote:Op zondag 20 december 2020 17:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
In de navel is nog acceptabel, maar waarom en voor wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |