Moet jij er ook niet van alles bij roepen om te bolken MrsL of kan jij het alleen afquote:
Nee ik roep niemandquote:Op zondag 20 december 2020 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet jij er ook niet van alles bij roepen om te bolken MrsL of kan jij het alleen af
Wat voor film kijk je?quote:Op zondag 20 december 2020 15:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee ik roep niemand![]()
Bolk zelf wel af en toe
Kijk een film
Welke film kijk jequote:Op zondag 20 december 2020 15:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee ik roep niemand![]()
Bolk zelf wel af en toe
Kijk een film
Dat klinkt stomquote:Op zondag 20 december 2020 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.moviemeter.nl/film/1113958
O, is niet op Netflix?quote:Op zondag 20 december 2020 15:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.moviemeter.nl/film/1113958
Moet jij wetenquote:Op zondag 20 december 2020 15:41 schreef mario390 het volgende:
ik will ook en nederlandse film kijken
evende hemel
Zevende hemel?quote:Op zondag 20 december 2020 15:41 schreef mario390 het volgende:
ik will ook en nederlandse film kijken
evende hemel
Nou staat nog genoeg anders op, moet weer wat uitzoeken.quote:
Zo klinkt het niet. Sowieso romantische filmsquote:
Soms heb je datquote:Op zondag 20 december 2020 15:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou staat nog genoeg anders op, moet weer wat uitzoeken.
Maar momenteel niet veel zin om te kijken
Nou valt wel mee hoorquote:Op zondag 20 december 2020 15:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo klinkt het niet. Sowieso romantische films
Soms heb je dat nietquote:
Gek hè als je een zender met kerstmuziek aan hebt staanquote:
Ja, heb toen ik plat lag zoveel gekeken dat het mijn neus gaten uitkomtquote:
En dat is ook iets voor films?quote:
Mwa dan heb je er even genoeg vanquote:Op zondag 20 december 2020 15:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, heb toen ik plat lag zoveel gekeken dat het mijn neus gaten uitkomt
Daarom, we krijgen nog tijd genoeg te kijken met deze corona shitquote:Op zondag 20 december 2020 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa dan heb je er even genoeg van
Dat is illegaal!quote:
Hey Woudquote:
Alles goed?quote:
Mooi zo hersenschudding helemaal over?quote:
Ja dat is wel over gelukkig.quote:Op zondag 20 december 2020 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo hersenschudding helemaal over?
Ja hier gaat het prima
Gelukkig maar, kan je ook beter niet hebbenquote:Op zondag 20 december 2020 15:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja dat is wel over gelukkig. [ afbeelding ]
Neuj prettig is anders.quote:Op zondag 20 december 2020 15:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, kan je ook beter niet hebben
Vroeger moest je nog plat in een donkere kamer liggenquote:
Neusquote:
Hey Lief konijntjuhquote:
Dat is correct en tevens juistquote:
quote:Op zondag 20 december 2020 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist![]()
Dus hup hup haags, lekker stukje gaan fietsen jij!
Mijn fiets is kapot amicequote:Op zondag 20 december 2020 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is correct en tevens juist![]()
Dus hup hup haags, lekker stukje gaan fietsen jij!
Lolquote:Op zondag 20 december 2020 16:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Werd bij, het begint al te koud te worden.
Dat ken ik nietquote:Op zondag 20 december 2020 16:02 schreef Fogel het volgende:
Zo, tomatensoep is klaar en hasselbackaardappelen staan in de oven.
Terechte nederlaag, onze voorhoede is van het niveau FC Knudde en Vitesse heeft wel een leuk teamquote:
Kunnen zo kampioen worden.quote:Op zondag 20 december 2020 16:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Terechte nederlaag, onze voorhoede is van het niveau FC Knudde en Vitesse heeft wel een leuk team
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |