Zowel UK als Nederland zien het terugkeren naar het thuisland als "noodzakelijke" reis, er is niets wat hem tegenhoudt om naar Nederland te komen wat dat betreft.quote:Op zondag 20 december 2020 13:26 schreef trein2000 het volgende:
Och man wat een gedoe. Niet bang dat je niet terugkomt?
Ja, alleen wel lastig als men het vliegverkeer stillegt om dan naar Nederland te vliegen, bijvoorbeeldquote:Op zondag 20 december 2020 13:31 schreef Fred het volgende:
[..]
Zowel UK als Nederland zien het terugkeren naar het thuisland als "noodzakelijke" reis, er is niets wat hem tegenhoudt om naar Nederland te komen wat dat betreft.
Nog wel ja. Maar de situatie is toch wel aan het schuiven met die mutatie. Ik zou er nog niet zo gerust op zijn.quote:Op zondag 20 december 2020 13:31 schreef Fred het volgende:
[..]
Zowel UK als Nederland zien het terugkeren naar het thuisland als "noodzakelijke" reis, er is niets wat hem tegenhoudt om naar Nederland te komen wat dat betreft.
Vliegverkeer ligt niet stil voor noodzakelijke reizen en vracht.quote:Op zondag 20 december 2020 13:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, alleen wel lastig als men het vliegverkeer stillegt om dan naar Nederland te vliegen, bijvoorbeeld
Grappig genoeg heeft Kootwijkerbroek (gem. Barneveld) de meeste helicopters per inwoner, 7 per 1.000 geloof ik.quote:Op zondag 20 december 2020 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het vliegverkeer van en naar Barneveld is iig stilgelegd.
Alleen die vervelende engelen nog, met hun kutvleugels
Ik verwacht niet dat men de ferries naar Nederland stillegt maar Frankrijk en Belgie hebben inmiddels wel plannen aangekondigd om dat wel te doen, even afwachten, natuurlijk, maar er wordt momenteel iig nogal heftig gereageerd.quote:Op zondag 20 december 2020 13:33 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nog wel ja. Maar de situatie is toch wel aan het schuiven met die mutatie. Ik zou er nog niet zo gerust op zijn.
Zit je nu in de UK?quote:Op zondag 20 december 2020 13:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat men de ferries naar Nederland stillegt maar Frankrijk en Belgie hebben inmiddels wel plannen aangekondigd om dat wel te doen, even afwachten, natuurlijk, maar er wordt momenteel iig nogal heftig gereageerd.
En ik maar denken dat vooral zuipende jongeren en museumbezoekers besmet raken.quote:Op zondag 20 december 2020 13:30 schreef Leandra het volgende:
https://covid19.innouveau(...)iveTests&language=nl
De trend top 10 is vrijwel helemaal Bible-belt
Dit zegt iets anders:quote:Op zondag 20 december 2020 13:34 schreef Fred het volgende:
[..]
Vliegverkeer ligt niet stil voor noodzakelijke reizen en vracht.
Met KLM kan je voor kerst nog thuis zijn.
Niet waar. Passagiers uit het VK mogen niet landen. Noodzakelijk of niet noodzakelijk doet er niet toe.quote:Op zondag 20 december 2020 13:34 schreef Fred het volgende:
[..]
Vliegverkeer ligt niet stil voor noodzakelijke reizen en vracht.
Met KLM kan je voor kerst nog thuis zijn.
Best wel apart hoe makkelijk dat nu zomaar gaat. 2 jaar geleden had ik je voor gek verklaard als je had gezegd dat Europese landen elkaar zomaar blokkeren.quote:Op zondag 20 december 2020 13:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Niet waar. Passagiers uit het VK mogen niet landen. Noodzakelijk of niet noodzakelijk doet er niet toe.
Zuipende jongeren zeker: https://www.rtvutrecht.nl(...)aard-bunschoten.htmlquote:Op zondag 20 december 2020 13:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vooral zuipende jongeren en museumbezoekers besmet raken.
Dat zegt dat er vluchten zijn geschrapt, maar niet alle vluchten zijn geschrapt.quote:Op zondag 20 december 2020 13:36 schreef Tijger_m het volgende:
Dit zegt iets anders:
https://www.nu.nl/economi(...)krijk-geschrapt.html
Je realiseert je dat heel veel van die oudjes niet meer in de kerk komen, maar hun thuishulpen en verzorgsters wel?quote:Op zondag 20 december 2020 13:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dit moet je aanmoedigen. Zijn vooral gelovige oudjes die zichzelf zo ruimen. Tsja als ze dat willen...
KLM verkoopt anders gewoon tickets, dat doen ze niet als je vervolgens op vliegveld van bestemming het vliegveld niet kan verlaten.quote:Op zondag 20 december 2020 13:37 schreef trein2000 het volgende:
Niet waar. Passagiers uit het VK mogen niet landen. Noodzakelijk of niet noodzakelijk doet er niet toe.
Lees het nu eens goed? KLM vervoert geen passagiers naar Nederland. Zal best tijdelijk zijn maar dat is de situatie nu.quote:Op zondag 20 december 2020 13:40 schreef Fred het volgende:
[..]
Dat zegt dat er vluchten zijn geschrapt, maar niet alle vluchten zijn geschrapt.
KLM verkoopt ook nog gewoon tickets. Dus als je écht wil kan je met kerst in Nederland zijn.
heb je weinig aan als er bijna niks meer gaat, been there done that, toen zaten we in australie hahahaquote:Op zondag 20 december 2020 13:31 schreef Fred het volgende:
[..]
kans is nihil.quote:Op zondag 20 december 2020 13:44 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Heeft Jaap van Dissel ons al gerustgesteld dat we ons geen zorgen hoeven te maken over die mutatie omdat er geen directe vluchten uit het VK komen?
Zoals ik al zei: KLM verkoopt gewoon tickets.quote:Op zondag 20 december 2020 13:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Lees het nu eens goed? KLM vervoert geen passagiers naar Nederland. Zal best tijdelijk zijn maar dat is de situatie nu.
KLM heeft de komende week zeker nog twee vluchten per dag, met vrije plaatsen.quote:Op zondag 20 december 2020 13:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
heb je weinig aan als er bijna niks meer gaat, been there done that, toen zaten we in australie hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |