Dit variant zal zeker weten zorgen dat de huidige maatregelen verlengd gaan worden tot het oneindige.quote:
Bekijk het positief.quote:Op zondag 20 december 2020 12:02 schreef JosMert het volgende:
Ik denk ook mininaal tot juni 2021 in lockdown.
https://twitter.com/frederiekeh/status/1340611545085186048?s=21
Eerst zien, dan geloven.quote:Op zondag 20 december 2020 12:04 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Bekijk het positief.
Als het 70% sneller verspreid zijn we er sneller vanaf.
Hoezo? Heb je daar een onderbouwing bij waarom tot dan?quote:Op zondag 20 december 2020 12:02 schreef JosMert het volgende:
Ik denk ook mininaal tot juni 2021 in lockdown.
https://twitter.com/frederiekeh/status/1340611545085186048?s=21
ah vandaar......maar het is best een domme uitspraak, vooral omdat het al in NL is en die 10 dagen quarantaine amper word nageleefd.quote:
Zoals als uiteindelijk iedereen. Het is een bizarre gedachte dat men een virus kan tegenhouden.quote:Op zondag 20 december 2020 03:22 schreef -river- het volgende:
[..]
Wij zijn zoals altijd er weer te laat bij dan.
Dat is in landen waar iemand als Orbán (waarvan Wilders nog verzuchtte dat je daar tenminste wat aan hebt, geloof ik) aan de macht is toch gebruikelijk? Waar het ook over gaat, als je het niet eens met hem bent, ondervind je daar gevolgen van.quote:Op zondag 20 december 2020 11:50 schreef Twinkle20 het volgende:
Zal wel weer BNW zijn, maar ik denk dat we er voor op moeten passen dat we in NL niet dezelfde richting op gaan, voor zover we dat nunal niet doen.
Uit angst om hun baan te verliezen, durven mensen nu al hun mond niet open te trekken
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)centraal-europa.html
Dat hep op Feesboek Twitter gestaanquote:Op zondag 20 december 2020 12:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je daar een onderbouwing bij waarom tot dan?
tweet zegt totdat er vaccinaties zijn (genoeg mensen een vaccinatie gehad hebben).quote:Op zondag 20 december 2020 12:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoezo? Heb je daar een onderbouwing bij waarom tot dan?
mensen zijn heel slecht in relativeren......quote:Op zondag 20 december 2020 12:14 schreef Confetti het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. In de oorlog had je een avondklok van jaren en elke dag onderdrukking.
Heb je bronnen van die artsen? Afhankelijk van wat het is wat ze verkondigden is het niet zozeer dictatoriaal als wel passend bij de beroepsgroep dat ze niet zomaar alles kunnen roepen. Iets met gezondheidszorg en zo.quote:Op zondag 20 december 2020 12:01 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Ik heb in de afgelopen maanden verschillende docu's gezien, ook uitgezonden via NOS (meen zelfs eentje van 2doc) waarin dat gesteld of gezegd werd door betrokkenen.
Artsen verbonden aan bepaalde ziekenhuizen in NL die een reprimende kregen vanwege bepaalde uitspraken etc. En er daarom alleen anoniem nog voor uit kwamen dingen aan de kaak te stellen. Of niet meer.
Brieven kregen van de Inspectie voor de gezondheidszorg. Waarin gesteld werd er mee te stoppen omdat ze anders hun vak niet meer uit mochten oefenen.
Dus het is al lang aan de gang in NL. Ik verzin dat niet.
Dat maakt van ons al een tijdje een light versie van een dictoriale staat, net als vele andere (mogelijk) verplichte maatregelen.
Dus ik vond het bijzonder om te zien dat dit nu zo op NOS wordt gepubliceerd. Alleen dat is een reden om het, zoals JED aamgaf, niet zonder meer naar BNW te verwijzen.
Zorgelijk.
Het aantal vaccinaties of of het aan jaren om heel Engeland in te enten?quote:Op zondag 20 december 2020 12:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
tweet zegt totdat er vaccinaties zijn (genoeg mensen een vaccinatie gehad hebben).
Nou, met het huidige aantal vaccinaties per week duurt het 9 jaar om heel Engeland in te enten. Dat gaat uiteraard nog flink omhoog maar eigenlijk klinkt juni nog optimistisch.
filmpje eronder gekeken?quote:Op zondag 20 december 2020 12:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
tweet zegt totdat er vaccinaties zijn (genoeg mensen een vaccinatie gehad hebben).
Nou, met het huidige aantal vaccinaties per week duurt het 9 jaar om heel Engeland in te enten. Dat gaat uiteraard nog flink omhoog maar eigenlijk klinkt juni nog optimistisch.
Klopt. We zijn heel 2021 de klos. Nog een jaar aanmodderen is nu wel zeker duidelijk. 2022 mogen we weer een poging wagen.quote:Op zondag 20 december 2020 12:14 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bron: NOS.nl liveblogquote:Excuses generaal over miscommunicatie over vaccins
De Amerikaanse generaal die het vaccinatieprogramma leidt, heeft excuses aangeboden voor miscommunicatie over de beschikbare hoeveelheid doses. Gouverneurs in verschillende staten waren onaangenaam verrast dat er minder doses beschikbaar waren dan beloofd, soms wel 40 procent minder.
"We hebben geen enkele goede reden gehoord waarom", klaagde gouverneur Murphy van New Jersey, die 20 procent minder vaccins had ontvangen. Gouverneur Whitmer van Michigan zei niemand bij de federale overheid te pakken te kunnen krijgen.
"Ik heb gefaald, ik pas me aan", zei generaal Perna in een persgesprek. "Ik neem mijn verantwoordelijkheid voor de miscommunicatie. Dat zie je niet veel meer tegenwoordig, maar dit is mijn schuld. Het is een herculestaak en we waren niet perfect."
Kwaliteitscontrole
De beloofde aantallen waren volgens Perna gebaseerd op het aantal doses dat is geproduceerd, maar er was geen rekening gehouden met de strikte kwaliteitscontrole die wel een maand kan duren. Daardoor waren er minder doses beschikbaar voor transport.
Volgens Perna zijn er inmiddels 2,9 miljoen doses van het vaccin geleverd. Dat groeit in de eerste week van januari naar 20 miljoen.
Trump is al maanden niet bij een corona overleg geweest en hij weigerde om extra vaccins bij te kopen.quote:Op zondag 20 december 2020 12:18 schreef miss_sly het volgende:
Overigens gaat het met de vaccinaties in de VS ook niet zonder hobbels:
[..]
Bron: NOS.nl liveblog
Make Covid-19 Great Again.quote:Op zondag 20 december 2020 12:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Trump is al maanden niet bij een corona overleg geweest en hij weigerde om extra vaccins bij te kopen.
wat een president.....
Dit gaat inderdaad geen mens volhouden en ik hoop toch echt niet dat er nog strengere maatregelen gaan komen...quote:Op zondag 20 december 2020 12:03 schreef JosMert het volgende:
[..]
Dit variant zal zeker weten zorgen dat de huidige maatregelen verlengd gaan worden tot het oneindige.
ze hebben toch wel extra gekocht, het is zonder die andere leveranciers ook niet te doen door die 2 goedgekeurde.quote:Op zondag 20 december 2020 12:19 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Trump is al maanden niet bij een corona overleg geweest en hij weigerde om extra vaccins bij te kopen.
wat een president.....
Het grote gelijk van Hugo de Jonge?quote:Op zondag 20 december 2020 12:18 schreef miss_sly het volgende:
Overigens gaat het met de vaccinaties in de VS ook niet zonder hobbels:
[..]
Bron: NOS.nl liveblog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |