SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morguh Pullupquote:
Hulloquote:
Ik worstel nooit met koffiequote:
Ik worstel ook al met kop 3quote:Op zondag 20 december 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik worstel nooit met koffie
Mooi nummer, was gisteren in de top 4000
Luister momenteel de top 4000 op radio 10quote:Op zondag 20 december 2020 06:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik worstel ook al met kop 3
Minder bekend maar wel een heel leuke video: God wins...you lose
Zelfs dat is me al te repetitief vrees ik.quote:Op zondag 20 december 2020 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Luister momenteel de top 4000 op radio 10
Een genot al dagen lang iedere keer een ander nummer i.p.v. herhaling op herhaling
Tot kerstavondquote:
Het ging ook foet met de laatste 13 posts van het vorige topicquote:Op zondag 20 december 2020 10:46 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen... Er ging iets foet met de TT zie ik nu ... Eerst maar ff
En en ?quote:Op zondag 20 december 2020 08:24 schreef Prisha het volgende:
good meurning!
Ik zit hier geduldig te wachten tot het systeem vrijgegeven wordt. Nog een paar uurtjes werken en dan is het écht vakantie. Yay!
Zat ja?quote:
Mij vriezer zit ook behoorlijk vol ...quote:Op zondag 20 december 2020 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zat ja?![]()
Hij smaakte anders prima, de helft heb ik in de vriezer gegooid, die puilt inmiddels uit.
Goed voor de weerstand, dat kunnen we wel gebruiken in deze barre tijden.quote:
En klaar! Nu écht vakantiequote:
thanks!quote:
quote:
Echt fijnquote:
Dus wel vroeg je bed uit maar de middagen lekker vrij?quote:Op zondag 20 december 2020 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt fijnIk ga gewoon door, alleen kerstdagen vrij.
Wel een relaxed schema want alleen s'ochtends vroeg en geen Utrecht dus dat gaat de komende twee weken ook we lals vakantie aanvoelen
Bijna net zo leuk als cadeautjes uitpakkenquote:Op zondag 20 december 2020 11:51 schreef espri het volgende:
Ik ben de hele ochtend bezig geweest met kadootjes inpakken, ik hou er van.
Yep heerlijkquote:Op zondag 20 december 2020 11:52 schreef espri het volgende:
[..]
Dus wel vroeg je bed uit maar de middagen lekker vrij?
Dat ook ja hahah maar toch, ik heb nu al de voorpret van het snoetje van mn apie als ie binnen komt en alles ziet.quote:Op zondag 20 december 2020 11:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Bijna net zo leuk als cadeautjes uitpakken
quote:Op zondag 20 december 2020 11:53 schreef espri het volgende:
[..]
Dat ook ja hahah maar toch, ik heb nu al de voorpret van het snoetje van mn apie als ie binnen komt en alles ziet.
Dat vroeg opstaan en wekker maakt wel het verschil iddquote:Op zondag 20 december 2020 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt fijnIk ga gewoon door, alleen kerstdagen vrij.
Wel een relaxed schema want alleen s'ochtends vroeg en geen Utrecht dus dat gaat de komende twee weken ook we lals vakantie aanvoelen
héél fijn, ik lig juichend in mijn stoelquote:Op zondag 20 december 2020 11:51 schreef espri het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Fijn Prish, eindelijk vakantie.
Ja dat gaat blijven maar dan ben ik ook om 10 uur klaar dus heb gewoon de hele dag verderquote:Op zondag 20 december 2020 12:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat vroeg opstaan en wekker maakt wel het verschil idd![]()
Maar je moet wel nog vroeg op dan? Dus jij wel wekker zetten
quote:Op zondag 20 december 2020 12:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
héél fijn, ik lig juichend in mijn stoel
ach dan is dat ook wel redelijk relaxed jaquote:Op zondag 20 december 2020 12:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja dat gaat blijven maar dan ben ik ook om 10 uur klaar dus heb gewoon de hele dag verder
< Heeft beeld.quote:Op zondag 20 december 2020 12:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
héél fijn, ik lig juichend in mijn stoel
zoietsquote:Op zondag 20 december 2020 12:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Heeft beeld.
Soort spartelen op het droge
lekkerquote:Op zondag 20 december 2020 12:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik doe gewoon ff mee, hier ook vakantie
quote:
Geweldig!quote:Op zondag 20 december 2020 11:57 schreef espri het volgende:
Was wel lachen vorige week, ze kwamen even langs om mijn auto te lenen want stuk en dat soort ellende wat ze even hadden maar goed, wij hebben een kerstboom met lichtjes die op afstandsbediening werkt... jaja manlief is van de knopjes en dingetjesDus we hadden het uit staan en zeiden tegen hem, de lichtjes doen het alleen met een toverspreuk, nou hij dat uitspreken en meneer espri stiekem op het knopje drukken, dat was echt magisch natuurlijk.
Maar apie is ook wel slim en zei opeens, "simsalabim, ik wou dat er kadootjes onder lagen" Je snapt dat we dubbel lagen natuurlijk he?![]()
Ja nu kan het nog, hij wordt in januari 5 jaar.quote:Op zondag 20 december 2020 12:15 schreef shiitake het volgende:
[..]
Geweldig!Heerlijk om ze nog een stukje 'magie' mee te kunnen geven. Ik kan me voorstellen dat je nu al geniet van de voorpret met de cadeautjes.
Hebben ze nog wat gevonden op de MRI ? of had je dat al verteld?quote:Op zondag 20 december 2020 12:18 schreef espri het volgende:
[..]
Ja nu kan het nog, hij wordt in januari 5 jaar.
ah ok nog effe doorbikkelen en dan ookquote:Op zondag 20 december 2020 12:32 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Lekker! Hier nog drie dagen werken en dan ook tot 4 januari niet meer.
Ik heb verplicht vakantie dat is minder leuk als zelf gekozen vakantie. Ik hoop dat ik na 19 januari weer mag werken. Dit is zo niet leuk.quote:
Badr is nog hard geslagen ook, zijn neus heeft nu 2 breukenquote:
Misschien is het coachen van de nieuwe garde een optie voor Badr. Ik persoonlijk denk dat hij te oud wordt voor deze sport.quote:Op zondag 20 december 2020 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Badr is nog hard geslagen ook, zijn neus heeft nu 2 breuken
Als ie al van de sparringpartner van Rico plat gaat zou ik er nog eens goed over nadenken ...quote:Op zondag 20 december 2020 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kan niet hard genoeg geslagen worden. Nu mooi de vergetelheid in met die crimineel.quote:Op zondag 20 december 2020 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of dat nou een goed voorbeeld is als coachquote:Op zondag 20 december 2020 12:59 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Misschien is het coachen van de nieuwe garde een optie voor Badr. Ik persoonlijk denk dat hij te oud wordt voor deze sport.
niet echtquote:Op zondag 20 december 2020 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of dat nou een goed voorbeeld is als coach
Ik zal het proberen te onthoudenquote:Op zondag 20 december 2020 13:56 schreef cafca het volgende:
Volgende topic wordt een naamtopic voor @:D. ?
Anders begin je toch alvast weer af te tellenquote:
Is dat een spel?quote:
OK dat snap ik, maar de telling dan .. In je andere topic had je 15 pijlen geschoten en dan kun je max 150 punten makenquote:Op zondag 20 december 2020 15:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Alles in de 10.
https://www.ianseo.net/TourData/2020/7875/IC.php
In deze wedstrijd is het 10 keer 3 pijlen schieten op een afstand van 18m.quote:Op zondag 20 december 2020 15:07 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dat snap ik, maar de telling dan .. In je andere topic had je 15 pijlen geschoten en dan kun je max 150 punten maken
Ik zal wel eens kijken danquote:Op zondag 20 december 2020 15:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
In deze wedstrijd is het 10 keer 3 pijlen schieten op een afstand van 18m.
Blazoen begint te tellen vanaf 6 tot kleine 10.
In mijn topic staat normaal gezien zo'n voorbeeld.
Verwacht toch eigenlijk wel dat dit binnen een uur gedaan isquote:
Hij is lekker bezig ja.quote:Op zondag 20 december 2020 14:55 schreef chufi het volgende:
Yeah de Hunt in de basis en scoort de 0-2
En hoe vaak lukt je dat?quote:Op zondag 20 december 2020 15:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Alles in de 10.
https://www.ianseo.net/TourData/2020/7875/IC.php
Iets moois om naar toe te werken dusquote:Op zondag 20 december 2020 15:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Mij lukt dat nog niet. Ik ben maar een jaar bezig.
Dat wel. Door de corona mag ik niet in clubverband trainen dus Boogsport Vlaanderen heeft de Outdoor Open opgezet om de verveling tegen te gaan.quote:Op zondag 20 december 2020 15:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets moois om naar toe te werken dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |