SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morguh Pullupquote:
Hulloquote:
Ik worstel nooit met koffiequote:
Ik worstel ook al met kop 3quote:Op zondag 20 december 2020 06:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik worstel nooit met koffie
Mooi nummer, was gisteren in de top 4000
Luister momenteel de top 4000 op radio 10quote:Op zondag 20 december 2020 06:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik worstel ook al met kop 3
Minder bekend maar wel een heel leuke video: God wins...you lose
Zelfs dat is me al te repetitief vrees ik.quote:Op zondag 20 december 2020 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Luister momenteel de top 4000 op radio 10
Een genot al dagen lang iedere keer een ander nummer i.p.v. herhaling op herhaling
Tot kerstavondquote:
Het ging ook foet met de laatste 13 posts van het vorige topicquote:Op zondag 20 december 2020 10:46 schreef chufi het volgende:
Goedemorgen... Er ging iets foet met de TT zie ik nu ... Eerst maar ff
En en ?quote:Op zondag 20 december 2020 08:24 schreef Prisha het volgende:
good meurning!
Ik zit hier geduldig te wachten tot het systeem vrijgegeven wordt. Nog een paar uurtjes werken en dan is het écht vakantie. Yay!
Zat ja?quote:
Mij vriezer zit ook behoorlijk vol ...quote:Op zondag 20 december 2020 10:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zat ja?![]()
Hij smaakte anders prima, de helft heb ik in de vriezer gegooid, die puilt inmiddels uit.
Goed voor de weerstand, dat kunnen we wel gebruiken in deze barre tijden.quote:
En klaar! Nu écht vakantiequote:
thanks!quote:
quote:
Echt fijnquote:
Dus wel vroeg je bed uit maar de middagen lekker vrij?quote:Op zondag 20 december 2020 11:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Echt fijnIk ga gewoon door, alleen kerstdagen vrij.
Wel een relaxed schema want alleen s'ochtends vroeg en geen Utrecht dus dat gaat de komende twee weken ook we lals vakantie aanvoelen
Bijna net zo leuk als cadeautjes uitpakkenquote:Op zondag 20 december 2020 11:51 schreef espri het volgende:
Ik ben de hele ochtend bezig geweest met kadootjes inpakken, ik hou er van.
Yep heerlijkquote:Op zondag 20 december 2020 11:52 schreef espri het volgende:
[..]
Dus wel vroeg je bed uit maar de middagen lekker vrij?
Dat ook ja hahah maar toch, ik heb nu al de voorpret van het snoetje van mn apie als ie binnen komt en alles ziet.quote:Op zondag 20 december 2020 11:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Bijna net zo leuk als cadeautjes uitpakken
quote:Op zondag 20 december 2020 11:53 schreef espri het volgende:
[..]
Dat ook ja hahah maar toch, ik heb nu al de voorpret van het snoetje van mn apie als ie binnen komt en alles ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |