SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik ontdek hier een verborgen talent van Mad.quote:
Ik heb het eerder gemeld, heb er mee in ska bandjes gespeeld.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ontdek hier een verborgen talent van Mad.
Waarom niet?quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:57 schreef MadMaster het volgende:
Dit nummer kan ik even niet meer horen...
Het is opvallend... Je hebt een nummer gedraaid dat "Wallpaper" heet. En nu post je een hoes met een vogel erop. Dat terwijl ik op dit moment een kerstkaart zit te maken met een kerst-wallpaper en vogels erop.quote:
Die afgrijselijke TV docu van Niks & Simplo uit Volendam over hun zoektocht naar de roots van Art & Garfunkel, die 100 keer herhaald is...quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is opvallend... Je hebt een nummer gedraaid dat "Wallpaper" heet. En nu post je een hoes met een vogel erop. Dat terwijl ik op dit moment een kerstkaart zit te maken met een kerst-wallpaper en vogels erop.
Ben je helderziend of zo?
Waarom neem je alles over van melting, kan je je beter afvragen...quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het is opvallend... Je hebt een nummer gedraaid dat "Wallpaper" heet. En nu post je een hoes met een vogel erop. Dat terwijl ik op dit moment een kerstkaart zit te maken met een kerst-wallpaper en vogels erop.
Ben je helderziend of zo?
Mooiquote:Op zondag 20 december 2020 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie net dat de grote bek van Badr Hari ook weer dichtgetimmerd is...![]()
Toen was Mohammed er ook al...quote:Op zondag 20 december 2020 00:02 schreef livelink het volgende:
June Lodge? en een prins - Someone loves you honey
Heeft hij weer verloren van Rico?quote:Op zondag 20 december 2020 00:01 schreef MadMaster het volgende:
Ik zie net dat de grote bek van Badr Hari ook weer dichtgetimmerd is...![]()
quote:Op zondag 20 december 2020 00:02 schreef livelink het volgende:
June Lodge? en een prins - Someone loves you honey
Nee, van een ander die hij had bestempeld als 'Heerenveen' en hij zou dan Real Madrid zijn.quote:
Verschrikkelijk, die twee...quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die afgrijselijke TV docu van Niks & Simplo uit Volendam over hun zoektocht naar de roots van Art & Garfunkel, die 100 keer herhaald is...
quote:Op zondag 20 december 2020 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, van een ander die hij had bestempeld als 'Heerenveen' en hij zou dan Real Madrid zijn.
Bam, kop dicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |