SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Karina is heel slankquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:44 schreef Tagliano het volgende:
Oh Karina ook gewoon
Zou dat in de TT passen
Kutmodsquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:44 schreef Karina het volgende:
Gelukkig ging tagliano ook door het slotje
Niet slank genoeg om met mij in de TT te staan helaasquote:
dat weet je niet he. misschien ben ik wel een dikke papzakquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:44 schreef Poepz0r het volgende:
Het lijkt mij trouwens heerlijk als @:Karina even lekker op mijn gezicht komt zitten allen.
Daar zijn wij juist fan van allenquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
dat weet je niet he. misschien ben ik wel een dikke papzak
Nee nee dat weten wij. HEERLUKKKKK. Schaamlippen zo groot als klapdeuren genot.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou dat wat uitmaken?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Gewoon een natte scheet laten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Godverquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nee nee dat weten wij. HEERLUKKKKK. Schaamlippen zo groot als klapdeuren genot.
Vertel ons, hoe voel je je?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:47 schreef heywoodu het volgende:
Autisten wereldwijd zijn niet blij met wat Heta hier doet
Dit maakt darts genottelijkquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:47 schreef Monolith het volgende:
Niveau was niet hoog, maar desondanks een zeer vermakelijke pot!
Dit was niet de primaire fok hypetrain had ik het ideequote:
Erg goed.quote:
Schuimbekkendquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:48 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Mijn afstandsbediening is al 3x door de kamer gevlogen
Nooit een bandwagon geweest joh. Sousa wel uiteraard.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:48 schreef Szura het volgende:
Zware crash van de grootste bandwagon van dit WK
Kenner gespot.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:48 schreef Karina het volgende:
Ik vond het zowaar ook nog best spannendIk was voor die dikke, die andere vond ik maar een griezel.
MVG is ook een griezel trouwens.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:48 schreef Karina het volgende:
Ik vond het zowaar ook nog best spannendIk was voor die dikke, die andere vond ik maar een griezel.
Wat is onze voortrekker dit WK?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit was niet de primaire fok hypetrain had ik het idee
Vooral de laatste twee legs.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:49 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik heb een leuk potje gemist zo te lezen
Met "ik was voor die dikke" kom je doorgaans niet zo ver in DRTquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:48 schreef Karina het volgende:
Heta is ook geen cult of iets wat je in eerste instantie zou aanhangen, alleen had je wel beter dan dit verwacht.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Nooit een bandwagon geweest joh. Sousa wel uiteraard.
SOUSAGODquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat is onze voortrekker dit WK?
Jozee?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat is onze voortrekker dit WK?
Nou en ik post hier voor de gezelligheidquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met "ik was voor die dikke" kom je doorgaans niet zo ver in DRT
Yolanda is ziedend.quote:Yolanda Suurd
Lekker knus op de bank naar Darts kijken. Ik heb eerst even een pauze ingelast, ging bijna over me nek van de Hamilton wat erg foeiiii, dat na twee dagen een verschrikkelijk groene clown over het podium zien huppelen, het moet echt niet gekker worden. Ik zou als tegenstander de wedstrijd boycotten als ik tegen zo groen monster moest darten. Zo iets moet echt verboden worden!!!!
Heb je link?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
@:Szura Prachtige 1-1 van Valladolid bij Sevilla.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:48 schreef Karina het volgende:
Gelukkig doet iedereen datquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en ik post hier voor de gezelligheidEn een beetje voor het dartsen.
Ronaldo was smerig goed vandaag. Wat heet, Juve speelde eindelijk een leuke pot.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:50 schreef El-Stinho het volgende:
@:Szura Prachtige 1-1 van Valladolid bij Sevilla.
In de categoriequote:Op zaterdag 19 december 2020 22:50 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Yolanda is ziedend.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou en ik post hier voor de gezelligheidEn een beetje voor het dartsen.
Sowquote:
Ik denk dan altijd aan maar één speler.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:52 schreef Tagliano het volgende:
Hij vergeet zichzelf te belonen is wel een van de grootste sportclichés in de afgelopen jaren
Moet je nooit doen, jezelf niet belonen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:52 schreef Tagliano het volgende:
Hij vergeet zichzelf te belonen is wel een van de grootste sportclichés in de afgelopen jaren
Valladolid speelt dinsdag tegen Barça. Alle vertrouwen dat ze die ook een tik uitdelen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Sow
Griezmann paar weken terug was nog wel iets beter
Heel zuur - J Veltmanquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:52 schreef Tagliano het volgende:
quote:José EikelboomDe Jong
Manlief samen met onze Britse korthaar kater op de bank hangen😺 en natuurlijk darts kijken! Mannenavondje 🍻
Hoezo zou het voor mij geen verrassing zijn? Heta heeft de QF op de GSoD en PC Finals gehaald.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik keek even niet, dit is wel een verrassing toch? Behalve voor Stijn dan.
Of als je ze zelf niet maakt doet de tegenstander het wel. Elke darts wedstrijd waarbij iemand faalt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:52 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind het wel leuk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
@:Tagliano had gelijk. Wimderon gaat hele avond door
Mja Baggish kan op zich wel iets maar ik denk dat alle vaste volgers een eenvoudige overwinning van Heta hadden verwachtquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik keek even niet, dit is wel een verrassing toch? Behalve voor Stijn dan.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Sow
Nee oke, dat is natuurlijk schromelijk overdreven.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoezo zou het voor mij geen verrassing zijn? Heta heeft de QF op de GSoD en PC Finals gehaald.
quote:Willy Hartemink-Hoffman
Met Ivy,de allergrootste Dart fan hier,kan uren in trance alles volgen (foto van vanmiddag).
Barrenetxea tegen Eibar was ook goed vorige week.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:52 schreef Szura het volgende:
[..]
Sow
Baggish is in staat 100+ gemiddelden te gooien, die kan nog veel beter dan dit.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja Baggish kan op zich wel iets maar ik denk dat alle vaste volgers een eenvoudige overwinning van Heta hadden verwacht
Echt he, die sponsorsquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
TruckScout24
usedSoft
Machineseeker
quote:
quote:Roy Bosch
Samen met de poezels darts kijken. Ik uiteraard heerlijk onder het dekentje foto gemaakt vanaf de bank
Hi. Ja sorry, kon die vorige twee wedstrijden echt niet aanzien dus heb me gefocussed op PSV en dat was fan-tas-tischquote:
Laatste pot was niet goed maar wel interessant op zichquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hi. Ja sorry, kon die vorige twee wedstrijden echt niet aanzien dus heb me gefocussed op PSV en dat was fan-tas-tisch
Dekentjesquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom ligt iedereen tegenwoordig onder een dekentje.
Snap ik ook niet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
@Bluedisplay is een grote influencerquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jij komt ook ooit onder een dekentje allen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Lekker besparen op stookkosten, niks mis mee.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Racist, dus Paul Lim ziet er niet normaal uit omdat hij Aziaat is?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:54 schreef Karina het volgende:
Die gast naast Co Stompe is denk ik de enige darter die er een beetje normaal uit ziet.
Hmm ik niet. 😑quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
Wel veel zin in Surrel tegen Jef morgen.
Ik weet niet eens hoe Paul Lim eruit ziet manquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:57 schreef maan_man het volgende:
[..]
[..]
Racist, dus Paul Lim ziet er niet normaal uit omdat hij Aziaat is?
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Linda van de Paardjes
Gezellig met zijn allen op de bank. Hoop dat het darts wel door mag blijven gaan 🙂
Wordt qua tempo gewoon genot.quote:
Men dacht dat dat Awkwasi was allen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:58 schreef Zorro het volgende:
Waarom post iedereen een foto tijdens de wedstrijd van Hedman? Zeker omdat dat niet om aan te gluren was?
Ik haat Surrel en ik hartje Sjef.quote:
Eens, sneldarts genot.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
Wel veel zin in Surrel tegen Jef morgen.
Ja dat bedoelde ik vooralquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook nog in dat drukke schema.
Lege gokkasten genot.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik haat Surrel en ik hartje Sjef.
Zal vast wel iets verzet worden door de knjbquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook nog in dat drukke schema.
Dan is mijn bescheiden mening dat je eigenlijk niet mag meepraten. Paul is een held.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe Paul Lim eruit ziet man
Stukje Fifa.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:00 schreef Tagliano het volgende:
En hij kopt, alsof hij een vierkant hoofd heeft
Kenners kennen deze zin
Leuk schema ookquote:
Ach laten we het maar gehad hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Zal vast wel iets verzet worden door de knjb
Nee ik vind het een beetje genant eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:00 schreef Coco het volgende:
Een bepaalde mod is jelly op de cheerleaders.
Maar, vlaggetje!quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
Deze wedstrijd is totaal niet interessant. Wordt toch gewoon 9-0, misschien 9-1.
Dit kan niet in DRTquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:00 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dan is mijn bescheiden mening dat je eigenlijk niet mag meepraten. Paul is een held.
Iedereen is welkom in warm bad DRT. Wel of geen dartskennis boeit niet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:00 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dan is mijn bescheiden mening dat je eigenlijk niet mag meepraten. Paul is een held.
Hm Fortuna uit erna, scheelt nog wel iets danquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk schema ook
Ajax - PSV
Twente - Ajax
Ajax - Feyenoord
AZ - Ajax (beker)
Fortuna - Ajax
Ajax - Willem II
AZ - Ajax
Ajax - Utrecht
Cancel culturequote:Op zaterdag 19 december 2020 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik vind het een beetje genant eigenlijk.
De eerste interessante wedstrijd voor Van Gerwen is pas in de kwartfinale.quote:
Tot en met AZ - Ajax (competitie) alles om drie/vier dagen iddquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hm Fortuna uit erna, scheelt nog wel iets dan
Zal allemaal ook wel met midweek zijn?
We spelen hier niemand de zwarte piet toequote:Op zaterdag 19 december 2020 23:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Diversiteit staat hier hoog in het vaandel.
Zou je misschien wat plaatjes van goede cheerleaders kunnen sturenquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
van mij mag het hoormaar doe dan een beetje goede en niet van die kneusjes.
Blessures Inside dan.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tot en met AZ - Ajax (competitie) alles om drie/vier dagen idd
Zo is het maar net ouwe bruinwerker.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:02 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
We spelen hier niemand de zwarte piet toe
Iedereen welkom, behalve dagjesmensenquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:02 schreef Mani89 het volgende:
Ryan Murray is net of je een paar oogjes en een mond op een ballon tekent.
Ik kijk Dallas Cowboys Cheerleaders altijd die zien er wel beter uit. google zelf maarquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou je misschien wat plaatjes van goede cheerleaders kunnen sturen
Zodat we ons een goed beeld kunnen vormen
Lekker hoor, godskolerequote:Op zaterdag 19 december 2020 23:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tot en met AZ - Ajax (competitie) alles om drie/vier dagen idd
Bierpensen in alle soorten en maten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zijn er cheerleaders bij het ijshockey?quote:Op zaterdag 19 december 2020 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk Dallas Cowboys Cheerleaders altijd die zien er wel beter uit. google zelf maar
DAGJESMENINGEDquote:Op zaterdag 19 december 2020 23:03 schreef Ixnay het volgende:
Dit wordt geen wedstrijd kan ik na 1 leg concluderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |