SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei What can change the nature of a man?
Ik heb een pittige mening over moderators die door een slotje heenposten.quote:
Oh jee nu word ik bangquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik heb een pittige mening over moderators die door een slotje heenposten.
Lekker voedzaamquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:21 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Wim hep z'n eigen eten gemaakt.
Deze man eet heel ongezond.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:21 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
@Oriente vindt dit leuk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:21 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Frikandellen met sjek. Schijf van vijf says no.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:21 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Dit kan echt nietquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:21 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Frikandel met ketchup, walgelijk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:21 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Coco zeurde deze week nog omdat ik niet binnen 16 seconden een topic opende
Uhm ok er postte iemand door het slotjequote:
Nou enquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:22 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Uhm ok er postte iemand door het slotje
Goed bezig, Wim.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:21 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ik stoom bijna al mijn groentesquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan doodgekookte groentes en een kuiltje in je hutspot.
Dat is weer het andere uiterste.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hey poepiequote:Op zaterdag 19 december 2020 22:22 schreef Poepz0r het volgende:
HALLO ALLEN
Had Boulton nog gewonnen van Awkwasi?
Dan nog kan je gewoon het topic openen hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:22 schreef Coco het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Uhm ok er postte iemand door het slotje
quote:Wilphia Dekkers
Samen met mijn grote vriend naar darts kijken, wij missen geen enkele wedstrijd
Oja hier waren wij het altijd wel over eensquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik volkomenquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hey poepie
We hebben je gemist jongen
Oh dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan nog kan je gewoon het topic openen hoor.
Mijn kad liep net even te vervelen. Hoorde hem net van de trap kankeren genot.quote:
Hoe kan je het daar nu niet over eens zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oja hier waren wij het altijd wel over eens
Waar is jouw huiskamerfoto voor #rtl7darts?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Mijn kad liep net even te vervelen. Hoorde hem net van de trap kankeren genot.
Ik heb een rode kater en die is mokerdik sinds de verhuizing.
Ik ken mensen die Hollandse pot wel lekker vindenquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe kan je het daar nu niet over eens zijn.
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met je wijf kijken zeker hahaha.
Sommige Hollandse pot is best lekker.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik ken mensen die Hollandse pot wel lekker vinden
Ik kijk niet met mijn wijf iddquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met je wijf kijken zeker hahaha.
Het brekket van mijn kat heeft meer punten dan het brekket van Zjakquote:
Van mij hoeft het allemaal niet zoquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sommige Hollandse pot is best lekker.
Boerenkool met worst
bohhh worst dat is echt lekkerquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boerenkool met worst
Niet die chemische Unox worsten allen. Gewoon zon worst die ook echt knakt genot.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Boerenkool met worst
vooruitquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer een sport dan wielrennen en F1.
En ZEKER niet die vegaworst :")quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet die chemische Unox worsten allen. Gewoon zon worst die ook echt knakt genot.
Onder de elf is voor papa zelf. Ik citeer Heta.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:26 schreef Karina het volgende:
Overigens vind ik Heta maar een eng kereltje.
Dat zijn beide méér dan prima sportenquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meer een sport dan wielrennen en F1.
Knakworst?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niet die chemische Unox worsten allen. Gewoon zon worst die ook echt knakt genot.
Ik heb nog even gerekend en Lewis gooide 90 tegen Whitlock avg, maar 106 op zijn first 9. Dat is gewoon primaquote:
Ik wilde het niet zeggen...quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Onder de elf is voor papa zelf. Ik citeer Heta.
Zou hij ook een gezichtje op zn pener tekenen?quote:
'Zeg maar Hai tegen Willy'quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zou hij ook een gezichtje op zn pener tekenen?
GUP en als die dan een stijve krijgt staat er; Groeten uit Paramaribo. Genot.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:28 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zou hij ook een gezichtje op zn pener tekenen?
De Hema heeft een wejeldse mosterdsaus.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hema worst of de slagersrookworst allen.
quote:Brenda Poppelaars
Stokbroodjes, passoa jus, gezellig met het hele gezin darts kijken met als mooie afsluiter Michael van gerwen
Die worden hier regelmatig (terecht) belachelijk gemaakt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:28 schreef Karina het volgende:
De commentatoren vinden het helemaal geweldig.
Dat snap ik. IK hoor ze hele rare dingen zeggen over konijnen en zoquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Die worden hier regelmatig (terecht) belachelijk gemaakt.
Goed nieuws voor Snackpot.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb nog even gerekend en Lewis gooide 90 tegen Whitlock avg, maar 106 op zijn first 9. Dat is gewoon prima.
En dan zijn er nog klasses nog veel erger dan F1.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:27 schreef KingRoland het volgende:
F1 waar mercedez bijna altijd wint omdat ze een betere auto hebben dan de rest en af en toe is een ander team erg lucky
je zou daar elke week naar moeten kijken zeg jezus
Absoluutquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet bij jou alles opgeruimd zijn?
Anders krijgt hij storingen in zijn hoofd. Stukje autisme.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Moet bij jou alles opgeruimd zijn?
Wat een godenkat.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:30 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Met 't gezinnetje.
Omg geweldigquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:30 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Met 't gezinnetje.
Errorsquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Anders krijgt hij storingen in zijn hoofd. Stukje autisme.
Geen enkele vrouw die in lingerie op de bank zit, walgelijk.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:30 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Met 't gezinnetje.
dibsquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:30 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Met 't gezinnetje.
Oh jeetje.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:30 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Absoluut
Alles is hier strak en netjes
100 kadpuntenquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:30 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Met 't gezinnetje.
Ik zie het niet. Zie niks liggen waar ik vermoed dat het er langer dan een dag ongewenst ligt.quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen enkele vrouw die in lingerie op de bank zit, walgelijk.
JR ''Asperger''Style-93quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh jeetje.
Daar zou ik juist onrustig van worden denk ik.
Tot diep in de nachtquote:
Een crush op Murvin King. Ja, het bestaat.quote:Silvia Grendelman
Ik kan gelukkig naar Mervyn King kijken wanneer ik wil...... 😉 #rtl7darts
Daarom zet je daar je vriendin neerquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit kijkt toch kut zo omgedraaid.
De Baggishdragerquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik ben vies mad als Baggish deze set met 3-2 op de bagagedrager pakt
Dan raak je toch telkens afgeleid.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daarom zet je daar je vriendin neer
Dat is bij grote delen van deze avond ook geen enkel probleemquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan raak je toch telkens afgeleid.
Ga je er van tevoren toch even opquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Na paar jaar niet meer ouwe reusquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het ook niet echt geconcentreerd volg.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is bij grote delen van deze avond ook geen enkel probleem
En het hardst juichen van iedereen als Heta 'm geraakt hadquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
Zjak zegt niets, maar had toch boos willen worden op Heta die voor de bull ging.
Of tijdens elke AH-reclame.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:34 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ga je er van tevoren toch even op
Deze jongen is helemaal gekquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Pijltjes gooien kijken als er Glory kickboxing is
Glory is voor tokkiesquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
ow ja. nou dit topic is gezelliger denk ikquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is echt geen ene reet aan.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lekker relaxed, met zo'n hele lichtshow onder je tv.quote:Erwin Sluijter
Lekker relaxed op de bank naar het wk kijken
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:35 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Lekker relaxed, met zo'n hele lichtshow onder je tv.
Beetje pijltjes gooien kijken, imperial Russian stout erbij, niets mis mee.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vanaf nu altijd op 3rr0r tijdens Rambo.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:35 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Deze komt elk jaar terug volgens mij.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:35 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Lekker relaxed, met zo'n hele lichtshow onder je tv.
spreadedquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
Wat vinden jullie van mijn kad? Inmiddels een kleine 7,5 kilo trouwens
[ afbeelding ]
Lieve katquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Naam?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Bazenkat, niks mis meequote:Op zaterdag 19 december 2020 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Berthil Gillot
Darten kijken met een potje bier erbij heerlijk .Wij wensen iedereen alvast fijne feestdagen en hopelijk een nederlander in 2021 als kampioen 👍👍
Lijkt me wel een lieve katquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de reden waarom ik hem niet eens meer probeer te mentionenquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:35 schreef Karina het volgende:
[..]
ow ja. nou dit topic is gezelliger denk ik
madquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt geen ene reet aan.
En voor tokkies.
Mes steekquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:36 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vanaf nu altijd op 3rr0r tijdens Rambo.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:37 schreef GGMM het volgende:
Ik ga een serie kijken.
Sorry @:tagliano Als er een Nederlander in de finale staat dit jaar dan kijk ik mee, beloofd.
Tenzij ik dan een serie ga kijken.
Hier is de foto van Benji voor dit jaar. @:charrell
[ afbeelding ]
Hij slaapt en ik ga geen moeite doen om hem wakker te maken voor een betere foto.
Fijne avond
Goede pic en tot ziensquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:37 schreef GGMM het volgende:
Ik ga een serie kijken.
Sorry @:tagliano Als er een Nederlander in de finale staat dit jaar dan kijk ik mee, beloofd.
[ afbeelding ]
Hij slaapt en ik ga geen moeite doen om hem wakker te maken voor een betere foto.
Fijne avond
Leuke post GGMMquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:37 schreef GGMM het volgende:
Ik ga een serie kijken.
[ afbeelding ]
Fijne avond
Lief zegquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:37 schreef GGMM het volgende:
Ik ga een serie kijken.
[ afbeelding ]
Fijne avond
Heeft ie een dwarslaesie?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:36 schreef Poepz0r het volgende:
[ afbeelding ]
Heta wel hoorquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
mad
Die pijltjesgooiers passen geheid niet net als Braddie in de achterbak
[ afbeelding ]
Hij is mokertje lui niet te geloven.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft ie een dwarslaesie?
Heeft net z'n gat gewassen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft ie een dwarslaesie?
Goedenavond Bennoquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Niks mis mee. Hoezo minderjarig? We zijn allemaal even vaak jarig![]()
quote:Margreet Van de Belt
Met de kerstsokken aan heerlijk samen met de katten Nova en Siera( staat net niet op de foto) in de nieuwe relaxfauteuil darten kijken. Elk jaar weer een feestje deze weken.
Wat goeeeeeeedquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hallo Fred. Nog beetje afgetrokken allen?
Ik haat zijn hypesquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:41 schreef Tagliano het volgende:
Sjaak is wel vrij betrokken bij Baggish he
Kan ik mij niks meer van herinneren.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:42 schreef Coco het volgende:
Die choken bijna net zo hard als Ajax tegen de Spurs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |