Mwah die vond ik wat teveel van hetzelfdequote:Op zaterdag 19 december 2020 22:02 schreef Fred_B het volgende:
Bijzonder lied, matig optreden.
Czarna Diewczyna had hier ook gekund.
Ja, Igranka was toen een van m'n favo's!quote:
2005 geloof ik.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Welk jaar was dat ook alweer?
Igranka sowieso!quote:
VIER UUR LANG PALIESJEEEEE PALIESJEEEEE op de achtergrond.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:03 schreef H_T het volgende:
Deze dames maakten het interviewwerk van @:Greys en @:Cee af en toe nog moeilijk volgens hun verslag
Hahaha oh jaquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:03 schreef H_T het volgende:
Deze dames maakten het interviewwerk van @:Greys en @:Cee af en toe nog moeilijk volgens hun verslag
Ik denk Kate Ryan met d’r kniezwengel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben benieuwd waar België straks mee komt. Zolang het maar geen Witloof Bay is.
Je t’adore zonder twijfel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:04 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben benieuwd waar België straks mee komt. Zolang het maar geen Witloof Bay is.
Ik wil nog heeeeel graag Hersi en Molly Sterling en Joci Papaiquote:
Ja, Ik had liever Ich Troje gehad,quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:02 schreef Guanabana het volgende:
Nee weet niet, ik vind dit leuk en kut tegelijk.
Die verwacht ik ook jaquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik denk Kate Ryan met d’r kniezwengel.
Zou ik best leuk vindenquote:
Zou mijn keuze zijn als het om de studieversie gingquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
Al vond ik The Highest Heights ook wel echt heel tof, maar dat viel live wat tegen
2018quote:
2018!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |