Verhip, die kan natuurlijk ook nog komenquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er genoeg drank is om Dana International dronken te krijgen heb je ook wel kans op een feestje natuurlijk
Hahahaha jaquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Als er genoeg drank is om Dana International dronken te krijgen heb je ook wel kans op een feestje natuurlijk
Haar nooit uitnodigen bij San Remo...quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hahahaha jaIk ga nooit meer vergeten hoe ze bijna van die trap af denderde. Ik vond het echt heel spannend
Verrek ja!quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:01 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Verhip, die kan natuurlijk ook nog komen
quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Haar nooit uitnodigen bij San Remo...
Ik moest toen ZO wennen aan die stemmen, maar uiteindelijk is het me wel geluktquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:02 schreef Guanabana het volgende:
Nee weet niet, ik vind dit leuk en kut tegelijk.
Welk jaar was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 19 december 2020 22:02 schreef Fred_B het volgende:
Bijzonder lied, matig optreden.
Czarna Diewczyna had hier ook gekund.
Het is als een kleuterklas dat een liedje zingt. Het liedje gaat nog, maar die manier van zingen, tjaquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moest toen ZO wennen aan die stemmen, maar uiteindelijk is het me wel geluktLiedje vind ik best leuk
Dat had ik ookquote:Op zaterdag 19 december 2020 22:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik moest toen ZO wennen aan die stemmen, maar uiteindelijk is het me wel geluktLiedje vind ik best leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |