Fixed that for ya.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:36 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
VAR is op deze manier echt waardeloos.
Zusje/moeder is doorgaans gebruikelijker, Flopland.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je buurvrouw was gisteren ook smerig los
Zusje/moeder in combinatie met gebruiken. Goeiequote:Op zaterdag 19 december 2020 20:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zusje/moeder is doorgaans gebruikelijker, Flopland.
Als PSV’er ga ik nu uiteraard geen Calimerogifje plaatsen, maar ik denk dat een Calimerogifje hier UITSTEKEND op zijn plek is.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:05 schreef VEM2012 het volgende:
Bij Fox een hoop gelul over misschien een vinger die de bal schampt bij de 2e goal, maar geen seconde over de pingel die niet gegeven wordt.
Omdat ze een hekel hebben aan PSV.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:05 schreef VEM2012 het volgende:
Bij Fox een hoop gelul over misschien een vinger die de bal schampt bij de 2e goal, maar geen seconde over de pingel die niet gegeven wordt.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meevoetballende keeper genot.
Hou nou toch op. Voor zoiets affluiten is belachelijk. Als voetballiefhebber ben je toch daar niet mee bezig zeg.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als PSV’er ga ik nu uiteraard geen Calimerogifje plaatsen, maar ik denk dat een Calimerogifje hier UITSTEKEND op zijn plek is.
Hij raakt de bal met z’n handen aan, mag niet. Niet janken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hou nou toch op. Voor zoiets affluiten is belachelijk. Als voetballiefhebber ben je toch daar niet mee bezig zeg.
Loop lekker naar de helquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zusje/moeder is doorgaans gebruikelijker, Flopland.
Er zijn gelukkig heel veel scheidsrechters die in dit soort gevallen niet fluiten. Die regel is ook echt doorgeschoten nu. En heeft PSV al twee punten gekost tegen Twente.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij raakt de bal met z’n handen aan, mag niet. Niet janken.
Ook nog die sneer net toen die verdediger van RKC hands maakte; "deze werd wél geconstateerd..."quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig heel veel scheidsrechters die in dit soort gevallen niet fluiten. Die regel is ook echt doorgeschoten nu. En heeft PSV al twee punten gekost tegen Twente.
Als hij hem wel af had gefloten, ook prima. Maar dat je daar over door blijft emmeren in de studio, daar snap ik dus helemaal niets van.
Regel is dat als de bal via een ander lichaamsdeel naar de hand gaat het geen hands is.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij raakt de bal met z’n handen aan, mag niet. Niet janken.
Sinds wanneerquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Regel is dat als de bal via een ander lichaamsdeel naar de hand gaat het geen hands is.
Sinds dit jaar. Bas heeft het in VI gezegd dus is het waar.quote:
Hij stuitte toch via de grond tegen zijn hand?quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Regel is dat als de bal via een ander lichaamsdeel naar de hand gaat het geen hands is.
Voet, dacht ik te zien.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij stuitte toch via de grond tegen zijn hand?
Maar ik vind het goed dat Blom het zo doet. Ook als het andersom is. Wat mij betreft gaan ze de regel ook weer bijstellen.quote:
Dit 100%quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar ik vind het goed dat Blom het zo doet. Ook als het andersom is. Wat mij betreft gaan ze de regel ook weer bijstellen.
Basgod.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sinds dit jaar. Bas heeft het in VI gezegd dus is het waar.
Maar in de eerste helft was het ook kut.quote:
Dan kunnen we volgende week twee goede helften zienquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar in de eerste helft was het ook kut.
Komende dinsdag zelfs al, feest!quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan kunnen we volgende week twee goede helften zien
Denk dat in 8 op de 10 vergelijkbare situaties die bal op de stip was gegaan.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar is wel heel weinig aan de hand.
Schmidt: "perfecte voetbalavond"quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:32 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Dit wordt een makkelijke overwinning met verschrikkelijk slecht spel.
Denk het niet, hoop het welquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:47 schreef Zorro het volgende:
Met de juiste lijntjes is dit gewoon buitenspel
Dan herzie ik mijn mening. De VAR had hem af moeten keuren wegens grote belangen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Erg jammer, dit kost mij 12 punten in de voetbalmanager.
Gelukkig hebben best veel mensen Dumbfries en Max, maar het is toch wel jammer tegenover die vijf die ze niet hebben..quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dan herzie ik mijn mening. De VAR had hem af moeten keuren wegens grote belangen.
Hij loopt niet over van neutraliteit neequote:Op zaterdag 19 december 2020 21:50 schreef Zorro het volgende:
Wel typisch dat Driessen nu het doelpunt telt ineens vindt dat het toch ook wel volgens de regels moet. Als het was afgekeurd had ie vast een andere mening gehad, gezien zijn opmerkingen tijdnes de VAR check.
Altijd op de hand van de scheidsrechterquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hij loopt niet over van neutraliteit nee
Belachelijk! Nooit kiest iemand voor de VARquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Altijd op de hand van de scheidsrechter
Tja Driessen....quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:50 schreef Zorro het volgende:
Wel typisch dat Driessen nu het doelpunt telt ineens vindt dat het toch ook wel volgens de regels moet. Als het was afgekeurd had ie vast een andere mening gehad, gezien zijn opmerkingen tijdnes de VAR check.
Raar dat die zo weinig speelt eigenlijk.quote:
Luukinhoquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
EN DEPAY.
EN LUUK DE JONG
EN MITROGOAL.
Je zou je geld erin steken, dan moet je toch wel een zware drinker zijn.quote:Op zondag 20 december 2020 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
Dat aanvallen op de top3 komt er bij Utrecht op de één of andere manier niet helemaal goed uit.
Dat denk ik ook. Vitesse niet in vorm, Feyenoord lastig te verslaan en lijkt door deze opstelling ook voor een gelijkspelletje te gaan.quote:
Maakt in de Eredivisie echt niet veel uit, zoveel individuele klasse voorin dat je tegen 14 van de 17 ploegen 9 van de 10 keer wint.quote:
Lurch hep kerona.quote:Op zondag 20 december 2020 12:07 schreef El-Stinho het volgende:
Een X/2 staat in de sterren geschreven.
Wel als Vitesse vroeg scoort.quote:Op zondag 20 december 2020 12:05 schreef Tagliano het volgende:
Dit heeft eigenlijk geen enkele potentie leuk te worden maar toch schakel ik braaf in
Dan zakt Vitesse terug in en denk ik niet dat Feyenoord in staat is het spel echt te makenquote:
Vanaf de eerste keerquote:Op zondag 20 december 2020 12:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zijn jullie die paraplu-reclame ook al zat?
Lekker Feyenoord eruit counteren dan maar.quote:Op zondag 20 december 2020 12:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zakt Vitesse terug in en denk ik niet dat Feyenoord in staat is het spel echt te maken
Als hij maar niet bij Ajax staat.quote:Op zondag 20 december 2020 12:13 schreef Tagliano het volgende:
Wat leuk dat Mario er een keertje niet is trouwens
De professoren en betweters over Kerona struikelen weer over elkaar in het topic dus ik sla even over.quote:
Bedoelden ze de top 3 van het rechterrijtje?quote:Op zondag 20 december 2020 10:23 schreef maxi-mus het volgende:
Dat aanvallen op de top3 komt er bij Utrecht op de één of andere manier niet helemaal goed uit.
Het blijft Vitesse. Je zou denken van wel, maar ik zie ook zomaar Linssen vandaag ineens wel scoren.quote:Op zondag 20 december 2020 10:31 schreef fetX het volgende:
@:yats
Dit moet vandaag toch lukken? Geen Berghuis, Bijlow, Kokcu, Teixeira. Sinisterra en Fer kunnen geen hele wedstrijd spelen. Dat wordt wat.
Toch een compliment dat Dick zich aanpast aan Vitesse.quote:
Blijf jij nou maar bij PSVquote:Op zondag 20 december 2020 11:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Vitesse niet in vorm, Feyenoord lastig te verslaan en lijkt door deze opstelling ook voor een gelijkspelletje te gaan.
1 van de laatste 4 gewonnen in de Eredivisie, volgens mij ben je dan niet bepaald in vorm maar oké.quote:Op zondag 20 december 2020 12:20 schreef yats het volgende:
[..]
Blijf jij nou maar bij PSV
Afgelopen twee wedstrijden was het spel meer dan prima. Alleen of afmaken heeft Vitesse hopelijk deze week getraind. Als je zag hoeveel kansen ze tegen Heerenveen en Willem 2 misten...
Heerenveen is schandalig genaaid vorige weekquote:Op zondag 20 december 2020 12:20 schreef yats het volgende:
[..]
Afgelopen twee wedstrijden was het spel meer dan prima. Alleen of afmaken heeft Vitesse hopelijk deze week getraind. Als je zag hoeveel kansen ze tegen Heerenveen en Willem 2 misten...
Dat zagen we tegen ons inderdaad. Die makkelijke overwinning van PSV...oh wacht...quote:Op zondag 20 december 2020 12:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maakt in de Eredivisie echt niet veel uit, zoveel individuele klasse voorin dat je tegen 14 van de 17 ploegen 9 van de 10 keer wint.
Vitesse kreeg tegen Heerenveen 3 kansen, het is wat.quote:Op zondag 20 december 2020 12:20 schreef yats het volgende:
[..]
Genaaid nog wel. Hoe dan? Ik heb geen niet gegeven rode kaarten of penalties gezien. Jij wel?quote:Op zondag 20 december 2020 12:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heerenveen is schandalig genaaid vorige week
En Heerenveen 2...ze zijn toch zo hard genaaid volgens tagliano...quote:Op zondag 20 december 2020 12:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse kreeg tegen Heerenveen 3 kansen, het is wat.
Ja wat eenvoudige rollertjes zijn ook schoten op doel ouwe reusquote:Op zondag 20 december 2020 12:23 schreef yats het volgende:
[..]
Genaaid nog wel. Hoe dan? Ik heb geen niet gegeven rode kaarten of penalties gezien. Jij wel?
Overigens was het aantal schoten op doel door Vitesse hoger dan dat van Heerenveen.
Het aantal schoten op doel is een non-statistiek.quote:Op zondag 20 december 2020 12:23 schreef yats het volgende:
[..]
Genaaid nog wel. Hoe dan? Ik heb geen niet gegeven rode kaarten of penalties gezien. Jij wel?
Overigens was het aantal schoten op doel door Vitesse hoger dan dat van Heerenveen.
En 1 van de 4 van de laatste 4 verloren. Dan ben je ook niet in een slechte vorm.quote:Op zondag 20 december 2020 12:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
1 van de laatste 4 gewonnen in de Eredivisie, volgens mij ben je dan niet bepaald in vorm maar oké.
Okéquote:Op zondag 20 december 2020 12:24 schreef yats het volgende:
[..]
En 1 van de 4 van de laatste 4 verloren. Dan ben je ook niet in een slechte vorm.
Ik verwacht nog steeds een typische psv-pot. De hele wedstrijd beter zijn en uiteindelijk toch met 0-1 verliezen vandaag.quote:Op zondag 20 december 2020 12:23 schreef tompsv18 het volgende:
Yats heeft weer praatjes. Je zou bijna hopen dat Feyenoord wint. Bijna, dan.
En Fortuna Sittard ook meerquote:Op zondag 20 december 2020 12:26 schreef Tagliano het volgende:
RKC Waalwijk heeft uit de afgelopen vier wedstrijden meer punten gehaald dan Vitesse
"Uitstekend in vorm"
Ik wacht nog steeds op de uitleg waarom Heerenveen genaaid is.quote:Op zondag 20 december 2020 12:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het aantal schoten op doel is een non-statistiek.
Een speler kan een gigantische kans alleen voor de keeper ook naast of over schieten uit de zenuwen (of gebrek aan kwaliteit).
wat stel jij je toch altijd ongelofelijk aanquote:Op zondag 20 december 2020 12:26 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de uitleg waarom Heerenveen genaaid is.
Tagliano doet een bewering en dus vraag ik uitleg. Is dat tegenwoordig al aanstellen?quote:Op zondag 20 december 2020 12:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
wat stel jij je toch altijd ongelofelijk aan
Zolang mensen daar opmerkingen over blijven maken is het nog leuker om het vol te houdenquote:Op zondag 20 december 2020 12:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Opvallend weinig Feyenoorders in dit topic.
Maak jij je nou eerst maar druk om de degradatiestrijd onderin.quote:Op zondag 20 december 2020 12:32 schreef LordVoldermort het volgende:
Je bent even 10 minuten weg en Yats is weer boos
Die zitten weer in hun safe space.quote:Op zondag 20 december 2020 12:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Opvallend weinig Feyenoorders in dit topic.
Had hij die maar niet gedaan, hadden we in ieder geval een potje matten gezienquote:Op zondag 20 december 2020 12:47 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die zelfbeheersingscursus heeft hem bijzonder goed gedaan
Je zei iets over Vitesse maar de lontjes bij Feyenoord zijn ook bijzonder kort. Wat een debiele actie. Bijzonder dat dat dan geen geel is.quote:
Ja maar hulliequote:Op zondag 20 december 2020 12:51 schreef yats het volgende:
[..]
Je zei iets over Vitesse maar de lontjes bij Feyenoord zijn ook bijzonder kort. Wat een debiele actie. Bijzonder dat dat dan geen geel is.
Still unbeaten hequote:Op zondag 20 december 2020 12:52 schreef tompsv18 het volgende:
Waar slaat dit op? Halve minuut Advocaat in beeld
Oud-vitessenaar hè.quote:Op zondag 20 december 2020 12:51 schreef yats het volgende:
[..]
Je zei iets over Vitesse maar de lontjes bij Feyenoord zijn ook bijzonder kort. Wat een debiele actie. Bijzonder dat dat dan geen geel is.
Dacht de commentator ook, maar even een geforceerd verhaaltje vertellenquote:Op zondag 20 december 2020 12:52 schreef tompsv18 het volgende:
Ik zie Berghuis ook weleens dergelijke rare dingen doen.quote:
Na Bram van de Vlugt staat Dick nu bovenaan de cojonalijst.quote:Op zondag 20 december 2020 12:52 schreef tompsv18 het volgende:
Ja, en dat kunnen ze helemaal niet! HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 20 december 2020 12:55 schreef maxi-mus het volgende:
Dit wordt leuk, nu moet Feyenoord komen.
Ik denk dat er tussen die Senesi en een Martinez bij Ajax maar weinig verschil zit.quote:Op zondag 20 december 2020 12:55 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik vind die Senesi maar overschat. Weer simpel weggezet. Klasse bal van Bazoer.
Je moeder denkt hier anders overquote:Op zondag 20 december 2020 12:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, en dat kunnen ze helemaal niet! HAHAHAHAHAHA
Marcel is een held. Aardige vent ook trouwens. Hij zit normaliter 6 rijen achter me in het stadion.quote:
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 20 december 2020 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat er tussen die Senesi en een Martinez bij Ajax maar weinig verschil zit.
Hopelijk schrijft hij ooit een column over je dan.quote:Op zondag 20 december 2020 12:56 schreef yats het volgende:
[..]
Marcel is een held. Aardige vent ook trouwens. Hij zit normaliter 6 rijen achter me in het stadion.
Dick is terminaal.quote:Op zondag 20 december 2020 12:56 schreef Tagliano het volgende:
Gaat Dickie volgens de geruchten weg ofzo?
Leuke anekdotequote:Op zondag 20 december 2020 12:56 schreef yats het volgende:
[..]
Marcel is een held. Aardige vent ook trouwens. Hij zit normaliter 6 rijen achter me in het stadion.
Doe maar nietquote:Op zondag 20 december 2020 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk schrijft hij ooit een column over je dan.
Dat zijn verdomd veel ploegen in de Eredivisie danquote:Op zondag 20 december 2020 12:57 schreef Boussaadia het volgende:
Senesi valt altijd door de mand tegen een betere club.
Jij gelooft niet in reïncarnatie?quote:Op zondag 20 december 2020 12:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zijn we uiteindelijk allemaal
Nee, dit was hem niet helemaal.quote:
Andere anekdote, Sjoerd is een oud klasgenoot en goede kennis van me.quote:
Welke Sjoerd?quote:Op zondag 20 december 2020 12:58 schreef yats het volgende:
[..]
Andere anekdote, Sjoerd is een oud klasgenoot en goede kennis van me.
Dat weet ik allemaal nietquote:Op zondag 20 december 2020 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in reïncarnatie?
Sjoerd wie?quote:Op zondag 20 december 2020 12:58 schreef yats het volgende:
[..]
Dank je, al word dit nog gewoon 1-1. Maak je niet druk.quote:Op zondag 20 december 2020 12:58 schreef fetX het volgende:
Van harte @:yats
De beste basiself van Feyenoord is al niet geweldig, maar dit is helemaal niks
Beetje afwisseling op zijn tijdquote:Op zondag 20 december 2020 12:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Nee, dit was hem niet helemaal.
Waarom heb jij een UI van die engerd i.p.v. Raya?
Dit Feyenoord gaat niet scoren.quote:Op zondag 20 december 2020 12:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dank je, al word dit nog gewoon 1-1. Maak je niet druk.
quote:
Van Ramshorst.quote:
treurige 'sport'quote:Op zondag 20 december 2020 12:59 schreef Tagliano het volgende:
Speciaal voor de HOLLANDSE DAG IN DRT komt dat zien komt dat zien
Hij woont ergens in Noord-Holland volgens mij. Daar moet je ook maar zin in hebben, om voor Vitesse steeds heel Nederland door te reizen.quote:Op zondag 20 december 2020 12:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk schrijft hij ooit een column over je dan.
Zou niet weten wie er gaat scoren.quote:Op zondag 20 december 2020 12:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dank je, al word dit nog gewoon 1-1. Maak je niet druk.
Geloof me, dat wentquote:Op zondag 20 december 2020 13:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij woont ergens in Noord-Holland volgens mij. Daar moet je ook maar zin in hebben, om voor Vitesse steeds heel Nederland door te reizen.
Like gegevenquote:Op zondag 20 december 2020 12:58 schreef yats het volgende:
[..]
nee, maar dat ligt niet aan de sportquote:Op zondag 20 december 2020 13:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik word hier niet veel vrolijker van ouwe reus.
Penalty Linssenquote:
Eindelijk ja, daar was ik wel een beetje klaar mee.quote:Op zondag 20 december 2020 13:01 schreef De_Kraam het volgende:
Einde tijdperk ongeslagen Dick. Mocht ook wel een keer.
Alsjeblieft niet zeg.quote:Op zondag 20 december 2020 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in reïncarnatie?
Weet je wat er met Kleermaker gebeurd is?quote:Op zondag 20 december 2020 12:59 schreef Tagliano het volgende:
Speciaal voor de HOLLANDSE DAG IN DRT komt dat zien komt dat zien
Positief getestquote:Op zondag 20 december 2020 13:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Weet je wat er met Kleermaker gebeurd is?
In Wormer ja.quote:Op zondag 20 december 2020 13:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij woont ergens in Noord-Holland volgens mij. Daar moet je ook maar zin in hebben, om voor Vitesse steeds heel Nederland door te reizen.
quote:Op zondag 20 december 2020 13:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Positief getest
Definitief einde tijdperk dus
Logisch, daar wil je toch niet wonen?quote:
Klopt.quote:Op zondag 20 december 2020 13:04 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch, daar wil je toch niet wonen?
Op loopafstand van het ADO stadion wonen is overigens niet veel beter...quote:
Dat stadion staat toch ergens op een industrieterrein?quote:Op zondag 20 december 2020 13:07 schreef yats het volgende:
[..]
Op loopafstand van het ADO stadion wonen is overigens niet veel beter...
Leuk wonen hoor, op een industrieterrein of langs de snelweg.quote:Op zondag 20 december 2020 13:07 schreef yats het volgende:
[..]
Op loopafstand van het ADO stadion wonen is overigens niet veel beter...
quote:Op zondag 20 december 2020 13:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat stadion staat toch ergens op een industrieterrein?
Jullie lopen nooit verder dan een paar honderd meter?quote:Op zondag 20 december 2020 13:09 schreef Keyos het volgende:
[..]
Leuk wonen hoor, op een industrieterrein of langs de snelweg.
Dit was niet gebeurd als Ajax geen blessures hadquote:Op zondag 20 december 2020 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
Quincy Promes stapt uit de spelersbus van Ajax, dat straks aantreedt tegen ADO Den Haag:
Hij hep wel een hele goede relaatsie met Hag.quote:Op zondag 20 december 2020 13:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit was niet gebeurd als Ajax geen blessures had
Scherp gezien.quote:Op zondag 20 december 2020 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
Quincy Promes stapt uit de spelersbus van Ajax, dat straks aantreedt tegen ADO Den Haag:
Ja das waarquote:Op zondag 20 december 2020 13:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij hep wel een hele goede relaatsie met Hag.
Ja irritant hequote:Op zondag 20 december 2020 13:12 schreef maxi-mus het volgende:
Dan kan je alles wel op loopafstand zien.quote:Op zondag 20 december 2020 13:11 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Jullie lopen nooit verder dan een paar honderd meter?
Ik vind Arnhem toch te ver om te lopenquote:Op zondag 20 december 2020 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan je alles wel op loopafstand zien.
quote:
Er is toch wel een steekje los aan die jongen.quote:Op zondag 20 december 2020 13:14 schreef Tagliano het volgende:
Zou wel een mes in de rug zijn als Promes dat vertrouwen beschaamt
Zo, die hebben we vast gehad
Oh, ik lees niet al zijn columns.quote:Op zondag 20 december 2020 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat benadrukt hij in elke column.
gelukkig heet hij niet propipaquote:Op zondag 20 december 2020 13:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is toch wel een steekje los aan die jongen.
quote:Op zondag 20 december 2020 13:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
gelukkig heet hij niet propipa
HAHAHA
Wachten tot ie weer wat doms doet (voetballend of bijzaken)quote:
Hij maakt meestal 1 fout per wedstrijd en 1 echt domme actie per 4 wedstrijden.quote:Op zondag 20 december 2020 13:27 schreef manny het volgende:
[..]
Wachten tot ie weer wat doms doet (voetballend of bijzaken)
Oh geef jij darts de prioriteit op het eerste scherm?quote:Op zondag 20 december 2020 13:31 schreef Tagliano het volgende:
Jullie lopen een beetje voor op mij
Erg jammer
Ik kan twee schermen combineren op mijn tv, heb ze naast elkaarquote:Op zondag 20 december 2020 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh geef jij darts de prioriteit op het eerste scherm?
Oh zie je ze dan niet allebei heel klein?quote:Op zondag 20 december 2020 13:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kan twee schermen combineren op mijn tv, heb ze naast elkaar
Alleen kan ik niet alle zenders met elkaar combineren dus heb ik er eentje als stream
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |