Fixed that for ya.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:36 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
VAR is op deze manier echt waardeloos.
Zusje/moeder is doorgaans gebruikelijker, Flopland.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:31 schreef KingRoland het volgende:
[..]
je buurvrouw was gisteren ook smerig los
Zusje/moeder in combinatie met gebruiken. Goeiequote:Op zaterdag 19 december 2020 20:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zusje/moeder is doorgaans gebruikelijker, Flopland.
Als PSV’er ga ik nu uiteraard geen Calimerogifje plaatsen, maar ik denk dat een Calimerogifje hier UITSTEKEND op zijn plek is.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:05 schreef VEM2012 het volgende:
Bij Fox een hoop gelul over misschien een vinger die de bal schampt bij de 2e goal, maar geen seconde over de pingel die niet gegeven wordt.
Omdat ze een hekel hebben aan PSV.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:05 schreef VEM2012 het volgende:
Bij Fox een hoop gelul over misschien een vinger die de bal schampt bij de 2e goal, maar geen seconde over de pingel die niet gegeven wordt.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meevoetballende keeper genot.
Hou nou toch op. Voor zoiets affluiten is belachelijk. Als voetballiefhebber ben je toch daar niet mee bezig zeg.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als PSV’er ga ik nu uiteraard geen Calimerogifje plaatsen, maar ik denk dat een Calimerogifje hier UITSTEKEND op zijn plek is.
Hij raakt de bal met z’n handen aan, mag niet. Niet janken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hou nou toch op. Voor zoiets affluiten is belachelijk. Als voetballiefhebber ben je toch daar niet mee bezig zeg.
Loop lekker naar de helquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zusje/moeder is doorgaans gebruikelijker, Flopland.
Er zijn gelukkig heel veel scheidsrechters die in dit soort gevallen niet fluiten. Die regel is ook echt doorgeschoten nu. En heeft PSV al twee punten gekost tegen Twente.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij raakt de bal met z’n handen aan, mag niet. Niet janken.
Ook nog die sneer net toen die verdediger van RKC hands maakte; "deze werd wél geconstateerd..."quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Er zijn gelukkig heel veel scheidsrechters die in dit soort gevallen niet fluiten. Die regel is ook echt doorgeschoten nu. En heeft PSV al twee punten gekost tegen Twente.
Als hij hem wel af had gefloten, ook prima. Maar dat je daar over door blijft emmeren in de studio, daar snap ik dus helemaal niets van.
Regel is dat als de bal via een ander lichaamsdeel naar de hand gaat het geen hands is.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij raakt de bal met z’n handen aan, mag niet. Niet janken.
Sinds wanneerquote:Op zaterdag 19 december 2020 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Regel is dat als de bal via een ander lichaamsdeel naar de hand gaat het geen hands is.
Sinds dit jaar. Bas heeft het in VI gezegd dus is het waar.quote:
Hij stuitte toch via de grond tegen zijn hand?quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Regel is dat als de bal via een ander lichaamsdeel naar de hand gaat het geen hands is.
Voet, dacht ik te zien.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij stuitte toch via de grond tegen zijn hand?
Maar ik vind het goed dat Blom het zo doet. Ook als het andersom is. Wat mij betreft gaan ze de regel ook weer bijstellen.quote:
Dit 100%quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:20 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar ik vind het goed dat Blom het zo doet. Ook als het andersom is. Wat mij betreft gaan ze de regel ook weer bijstellen.
Basgod.quote:Op zaterdag 19 december 2020 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Sinds dit jaar. Bas heeft het in VI gezegd dus is het waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |