Elke plek is de verkeerde plek voor die verontwaardiging. Het slaat werkelijk nergens op om salarissen voor hardwerkende mensen in verband te brengen met wat je niet aanstaat over hoe 'de overheid' beslist over 'de zielige burger'. De relatie tussen die twee onderwerpen is vergelijkbaar met die tussen jouw boterham en mijn moestuin.quote:Op zaterdag 19 december 2020 18:52 schreef AnneX het volgende: [..] OK. Ik begrijp dat dit het verkeerde topic is voor mijn verontwaardiging.😂
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Elke plek is de verkeerde plek voor die verontwaardiging. Het slaat werkelijk nergens op om salarissen voor hardwerkende mensen in verband te brengen met wat je niet aanstaat over hoe 'de overheid' beslist over 'de zielige burger'. De relatie tussen die twee onderwerpen is vergelijkbaar met die tussen jouw boterham en mijn moestuin. Dat geldt dubbel als je het relateert aan het kerstpakket van onze eigen @:Myraela, die sinds haar huidige toffe functie voortdurend spitsvondige reacties post en steeds meer lijkt te ontdekken hoe verdraaid slim ze is, waar ze ons in haar goedhartigheid ten volle van laat meegenieten.
Eensquote:Op zaterdag 19 december 2020 19:03 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Elke plek is de verkeerde plek voor die verontwaardiging. Het slaat werkelijk nergens op om salarissen voor hardwerkende mensen in verband te brengen met wat je niet aanstaat over hoe 'de overheid' beslist over 'de zielige burger'. De relatie tussen die twee onderwerpen is vergelijkbaar met die tussen jouw boterham en mijn moestuin. Dat geldt dubbel als je het relateert aan het kerstpakket van onze eigen @:Myraela, die sinds haar huidige toffe functie voortdurend spitsvondige reacties post en steeds meer lijkt te ontdekken hoe verdraaid slim ze is, waar ze ons in haar goedhartigheid ten volle van laat meegenieten.
https://www.dm.de/colgate(...)-p8718951178007.htmlquote:Op zaterdag 19 december 2020 18:27 schreef z80 het volgende:
[..]
3.95 voor een tube.
https://www.dm.de/search?(...)a&searchType=product
Colgate de goedkoopste 70 cent
https://www.dm.de/search?(...)a&searchType=product
Ik dacht eerst 'huh, maakt Kodak ook tandpasta'?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:15 schreef derLudolf het volgende:
[..]
https://www.dm.de/colgate(...)-p8718951178007.html
Die heb ik, voor 3 cent ga ik niet naar de DM.
Kodak Gold 3-packs voor ¤7,99 heb was wel een goede deal maar die hebben ze niet meer.
Hehe er werden meer dingen genoemd van de DM toch?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst 'huh, maakt Kodak ook tandpasta'?
Ja klopt, ben gewoon mega duf eigenlijk 😅quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hehe er werden meer dingen genoemd van de DM toch?
Nope, niet als je last hebt van tandvleeszweertjes. Dan werkt paradontex beter, doordat er zout in zit. Niet speciaal duur, maar zit wel speciaal alleen in die tandpasta.quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:17 schreef derLudolf het volgende:
Die dure tandpasta is onzin aldus m'n tandarts. Regelmatig en lang genoeg poetsen is belangrijker.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar voor vandaag! Nu wachten op eten... Alleen een gedeelte van de keuken moet nog gepakt worden, dan electronica en lampen enzo...
Wat een rust in huis zonder kinderen!
Woensdag pas! Duurt wel lang...quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:47 schreef sigme het volgende:
[..]![]()
Morgen nog een dag kindervrij en daarna ze weer terug?
Hadden jullie nou wel verhuizers? Wanneer echt over, maandag?quote:Op zaterdag 19 december 2020 19:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar voor vandaag! Nu wachten op eten... Alleen een gedeelte van de keuken moet nog gepakt worden, dan electronica en lampen enzo...
Wat een rust in huis zonder kinderen!
Werkt andersom ook. Ons bedrijf (voordat wij waren overgenomen) hebben het meest bekende onderdeel (bekend bij de consument) verkocht, dat deel kreeg een andere bedrijfsnaam, maar ook het recht om de oorspronkelijke naam te mogen gebruiken, ander onderdeel doet dat nu ookquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:15 schreef sigme het volgende:
Als Philips lampjes maakt die koelkasten slopen, is het volgens mij volledig terecht om te klagen over Philips. Ik vind het ook niet raar om dan Philips' televisies te wantrouwen; een bedrijf dat zulke rare lampjes weet te produceren ga ik geen dure tv bij kopen.
Dat Philips zelf zegt dat die lampjes heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ergens anders onder een totaaaaaaaaaaaaaaaaal ander directeur vallen en dat dat dus neeeeeeeeeergens op slaat; hmm tsja. Je bent 1 bedrijf of je bent het niet. Ik zou de televisietak een andere naam geven als ik de marketingpoot was.
Ware het niet dat Philips tv's helemaal niet door Philips gemaakt worden maar door het Chinese TP Visionquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:15 schreef sigme het volgende:
Als Philips lampjes maakt die koelkasten slopen, is het volgens mij volledig terecht om te klagen over Philips. Ik vind het ook niet raar om dan Philips' televisies te wantrouwen; een bedrijf dat zulke rare lampjes weet te produceren ga ik geen dure tv bij kopen.
Dat Philips zelf zegt dat die lampjes heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ergens anders onder een totaaaaaaaaaaaaaaaaal ander directeur vallen en dat dat dus neeeeeeeeeergens op slaat; hmm tsja. Je bent 1 bedrijf of je bent het niet. Ik zou de televisietak een andere naam geven als ik de marketingpoot was.
Klopt, maar dat is geen reden om Z's post zo te prijzen, wel? Want dat ging niet over het schofferen van de lampjespoetser, maar over het leggen van een verband tussen 1 deel van een organisatie en een ander.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:19 schreef Clubsoda het volgende:
Je kan best klagen over Philips, maar de vraag is of je degene die de schroefjes in de televisies draait gaat schofferen omdat hij opslag heeft gekregen omdat hij zo lekker aan het schroeven is geweest want het hoofd van de afdeling koelkastlampjes heeft kartelafspraken geschonden door goedkope lampjes van een slechte kwaliteit in te kopen die koelkasten slopen.
Ja en? Welk argument geeft dat om Philips niet af te rekenen op Philips?quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:22 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ware het niet dat Philips tv's helemaal niet door Philips gemaakt worden maar door het Chinese TP Vision
Dat de overeenkomst tussen die twee niet meer is dan dat er dezelfde letters voor gebruikt worden uit het alfabet, toevallig in dezelfde volgordequote:Op zaterdag 19 december 2020 20:26 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja en? Welk argument geeft dat om Philips niet af te rekenen op Philips?
Hetzelfde merk. Het is niet (lokaal zeer bekend) Philips parketvloermakerij versus een gloeilampjesfabriek met dezelfde naam hè? Dat het het lampje Philips heet en de tv ook is omdat de verkoper wil dat het een afstraalt op de ander. En dat doet het dan ook, volledig terecht.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat de overeenkomst tussen die twee niet meer is dan dat er dezelfde letters voor gebruikt worden uit het alfabet, toevallig in dezelfde volgorde
quote:Philips Parket heeft meer dan 40 jaar ervaring in advies en plaatsing van alle denkbare houten vloeren. De deskundigheid en het ambachtelijk vakmanschap van Vaart N.Z. 78 zijn een begrip in de regio.
https://www.parketmeester.nl/vestigingen/parketmeester-assen/
Maar het is niet onlogisch of verkeerd of misplaatst om Bosch af te rekenen op de prestaties van Bosch.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:34 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Omdat het andere bedrijven zijn.
Als je Bosch kookplaat het niet doet heeft het ook geen zin om met Bosch PT te bellen
Ik vind het zelf al verwarrendquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:31 schreef Molo het volgende:
Ik denk dat dit zo op deze wijze wel steeds duidelijker wordt voor AnneX als ze het geheel terug leest
Heb je nu weer een bruikbare bijrijdersstoel?quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed gesprek hier![]()
Dag begon matig want misselijk door het eten van woensdag. Dat trok gelukkig bij dus ik kon nog helpen met de stempels. Daar hebben we er nu 10 van en de foto's komen nog.
Verder hebben we 3 hele aardappels opgegraven en veel lege schillen. Er zitten 120 bollen (105 alium, 15 narcis) in de grond, er is iets gerepareerd aan mijn auto, de deur heeft een tochtstrip en er zijn 5 wassen gedraaid.
Piccalilly met kaasbitterbal is prima combi. We vonden cheesecake in de vriezer. Matige cheesecake maar beter dan geen cheesecake.
Nee. De garage is nog op zoek. En omdat die stoel toch kapot is, hebben we nog maar 5 stempels gekocht vanochtend. Dit keer van 4 meter ipv 5,5. Dat is toch wat makkelijker plaatsen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je nu weer een bruikbare bijrijdersstoel?
Oeh daar zou je die stempels nog bijna in kwijt raken als je niet wist dat ze er lagenquote:
Er kan zo veel in een C1 als je maar wilt.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:47 schreef minilot het volgende:
@:fietsie Je kunt alles vervoeren in een C1, als je maar wil!
Het is AnneX inderdaad goed duidelijk gemaakt op diverse manieren, dat zij een onterechte relatie legde tussen de werknemer en de werkgever.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vind het zelf al verwarrend.
Waarom mogen mensen die bij het Rijk werken geen bonus, salaris verhoging of wat dan ook? De meeste zitten echt niet naar een boom te staren en met hun piemel te spelen hoor. Ik snap echt het idee niet dat wij dat maar moeten weigeren.
Dat zit het ook bij mij. Het is niet dat we feestend in onze Webex zitten hiermee. Veel collega's hebben het er wel dagelijks over. Maar ook voor ons is het ongrijpbaar. En misselijkmakend.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is AnneX inderdaad goed duidelijk gemaakt op diverse manieren, dat zij een onterechte relatie legde tussen de werknemer en de werkgever.
Overigens gaf ik aan, dat het niet persoonlijk bedoeld was! Inmiddels mijn excuses aangeboden aan Myraela, en bij deze ook aan jou.
Wat ik er nog over kwijt wil, is dat de genoemde kwesties mij hoog zitten.
Nou, ik denk dat je bij overheid beter het onderscheid kan leggen tussen beleid en uitvoering, dan tussen werkgever en werknemer. Waarbij je werknemers die in ruil voor salaris heel verkeerd beleid uitvoeren nog best iets kwalijk mag nemen hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Het is AnneX inderdaad goed duidelijk gemaakt op diverse manieren, dat zij een onterechte relatie legde tussen de werknemer en de werkgever.
Overigens gaf ik aan, dat het niet persoonlijk bedoeld was! Inmiddels mijn excuses aangeboden aan Myraela, en bij deze ook aan jou.
Wat ik er nog over kwijt wil, is dat de genoemde kwesties mij hoog zitten.
Voor op haar Facebookquote:Op zaterdag 19 december 2020 20:51 schreef minilot het volgende:
Mijn moeder Whatsappte me een selfie van haar met haar huidige verkering op de bank en of ik daar even een digitale kerstkaart van kon maken met een paar kersttakken erboven en tekst eroverheen en dat het net was alsof ze kerstmutsen ophadden en toen ik al dat wanstaltigs vlijtig in elkaar had geprutst was het op zich helemaal goed, maar nog beter als er ook nog 'van die bewegende sneeuw' over de foto heen zou vallen.Mijn mams.
Kitscheriger dan kitsch en het gewoon niet doorhebben
Lelijkste GIFje ooit en ze is helemaal in d'r nopjes
Ik betaal hier voor twee bakken lasagne meer... Daarom haal ik ook zelden wat; ik kook zelf veel beter en dan nog veel goedkoper ook.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:53 schreef minilot het volgende:
Ik vind twintig euro voor twee borden stamppot en arretjescake nog relatief prijzig eigenlijk.
Er uit werken. Wat mij betreft.quote:Op zaterdag 19 december 2020 20:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat je bij overheid beter het onderscheid kan leggen tussen beleid en uitvoering, dan tussen werkgever en werknemer. Waarbij je werknemers die in ruil voor salaris heel verkeerd beleid uitvoeren nog best iets kwalijk mag nemen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |