Nu!quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:47 schreef Bluedisplay het volgende:
Laat maar weten als je klaar bent met je post editen, dit valt zo niet te kijken
quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Leuk Dele
@:orienteLeuk gifjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Coco
Ik heb ze nu allemaal met veel plezier bekeken, bedanktquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu!
Sorry, dat had ik beter via 'preview' even kunnen bekijken!
quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:43 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]1. Toto staat tussen ons verder staat er niemand vrijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2. Omdat trala achteruit gaat is het een kut pass? Die was perfect.
3. Wat is hier mis mee? Omdat hij 2cm te ver naar links was?
Maar ik merkte wel dat je al erg ziedend was toen ik joindeHopelijk gaat het nu weer beter met je .
![]()
Er was ruimte hem tussen de muur en toto in te krijgen. (nu ik het nog eens zie probeerde je dat volgens mij in eerste instantie ook, maar miste je de bal)quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
1. Toto staat tussen ons verder staat er niemand vrij
Maar als je dat niet kan is de bal blind inleveren natuurlijk altijd de slechtste optie.Nee je had sowieso zijn richting op moeten lopen wmb. Maar hoe dan ook moet een pass zo zijn dat hij in één keer op goal kan schieten en niet moet corrigeren.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
2. Omdat trala achteruit gaat is het een kut pass? Die was perfect.Precies, daardoor moet hij die bal corrigeren en vertraagt dit de aanval. Altijd de bal in de loop meegeven maatquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je wacht hier ook te lang imo![]()
2. Dit is een wereldpass. Gewoon erg sterk gekeeptquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1. Toto staat tussen ons verder staat er niemand vrij
2. Omdat trala achteruit gaat is het een kut pass? Die was perfect.
Maar ik merkte wel dat je al erg ziedend was toen ik joindeHopelijk gaat het nu weer beter met je .
![]()
3v1 en nog nam ik de schuld op meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach ja, bescheidenheid siert de mens
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
3v1 en nog nam ik de schuld op me
[ afbeelding ]Dit zei je niet bij die gifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach ja, bescheidenheid siert de mens![]()
Nee verkeerde gif, kutquote:
Moderator DIG
Fixed.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Mwha als trala daar beter op had geanticipeerd was dat gewoon een goalquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
2. Dit is een wereldpass. Gewoon erg sterk gekeept![]()
![]()
Lees dit nu pasquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:43 schreef GGMM het volgende:
(Wel 5-0 verloren overigens maar daar gaat het niet om)
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
3v1 en nog nam ik de schuld op me
[ afbeelding ]Mwa ik vind je comment ook wel terecht, er was ruimte tussen coco en mcmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach ja, bescheidenheid siert de mens![]()
Klopt, maar dan had ik dus die bal meteen moeten kaatsen met alle risico's van dien.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa ik vind je comment ook wel terecht, er was ruimte tussen coco en mcm
MC en Coco liepen dat gat vakkundig dicht, waardoor ik in een hoekje werd gedreven.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Muurtrucje van @Dele is hier wel geniaalquote:Op zaterdag 19 december 2020 16:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:firefox1 vs @:err0r
[poll=1193]
Zeg het maar jongens![]()
Zoals je ziet had ik de bal makkelijk kunnen wegtikken naar tralala, maar error bemoeide zich er mee. En wie dat niet ziet is een idioot.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[poll=1193]
Zeg het maar jongensWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Mwa mwa,quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:08 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Muurtrucje van @:Dele is hier wel geniaal
Prima, ja, maar ik snap nooit dat mensen daarin trappen Waarom denkt Messi dat die bal daar zou gaan komen waar hij staat? Ik snap dat gewoon niet.
Daarnaast springt de bal zo ver van hem weg dat dit normaliter (als dit misverstand niet plaatsvond) dit nooit gevaarlijk zou worden.![]()
Ik had (als ik al in dat trucje was getrapt) Dele gewoon geblokt en die bal aan error gelaten.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoals je ziet had ik de bal makkelijk kunnen wegtikken naar tralala, maar error bemoeide zich er mee. En wie dat niet ziet is een idioot.![]()
Riskant, voor je doel langs, met allerlei inlopende spelers van de tegenstanderquote:Op zaterdag 19 december 2020 17:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zoals je ziet had ik de bal makkelijk kunnen wegtikken naar tralala, maar error bemoeide zich er mee. En wie dat niet ziet is een idioot.![]()
Naja, ik speelde gisterenavond sowieso niet al te best, dus tja.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had (als ik al in dat trucje was getrapt) Dele gewoon geblokt en die bal aan error gelaten.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
No guts, no glory.quote:Op zaterdag 19 december 2020 17:17 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Riskant, voor je doel langs, met allerlei inlopende spelers van de tegenstanderWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Error wilde het momentum van Rood afstoppen door de hoek in te trappen, wat mij betreft een prima verdedigende beslissing.quote:Op zaterdag 19 december 2020 16:52 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[poll=1193]
Zeg het maar jongens
Fout Messi.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Forum Opties Forumhop: Hop naar: