SPOILER: lokroepquote2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je veel inzicht nodig om deze actie te begrijpen.
Dit herstelde je prima maatSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doet het niet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:33 schreef GGMM het volgende:
[..]Dit herstelde je prima maatSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn pass was niet geweldig!
Niet gevonden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:21 schreef Mortaxx het volgende:
Als mijn allerbeste goal er maar bijzit
Oh die troep sla ik over als ik terugkijkquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer. Het was een handbal goal
Ik wacht in spanning!quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:06 schreef GGMM het volgende:
Om deze sobere zaterdagmiddag te doorbreken zal ik hier zo wat gifjes gaan posten.
Hou dit topic in de gaten mensen.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dit was heel slecht, maar komt meer omdat ik een zone out moment had dan echt een bewuste keuze. Brainfried.quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hier alvast eentje van @:jr-style-93
Als je ruimte voor je hebt, NIET meer naar de muur spelen, gewoon naar voren dribbelen.SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@3rr0rSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@3rr0r en ik wisten elkaar hier goed te vindenSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3v1SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(helaas paste dit niet in één gifje) @JR-Style-93 @FireFox1SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beelden van extra huge, waar het doel extra groot isSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toto in een notendopSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar soms maak ik zelf ook niet altijd de juiste keuzeSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Bluedisplay uitstekend gekeept maatSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Bluedisplay heb je deze keeperstechniek van Chevy geleerd?SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ChevyCaprice dit doe je ALTIJD!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt maatquote:Op zaterdag 19 december 2020 15:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mooie compilatie, alleen gaat er wel wat mis in die 8e spoiler.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop